HiFifreaks - service

gwh

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.04.2006
Innlegg
387
Antall liker
119
Sted
Oslo
Har hatt et produkt til sjekk/reparasjon, og de behandlet det hele eksemplarisk. Kunne kanskje brukt noen få dager mindre, men nå er jeg kjent som periodevis utålmodig :)
 

Sven_Palvig

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.661
Antall liker
775
Sted
Sjælland. Danmark.
Jeg havde problemer med billede fra min JVC projektor. Jeg prøvede flere ting efter, og jeg troede af det var min Marantz AV8805 der var i stykker. Jeg var inde med den to gange, og der kunne den godt vise bilede. De var meget hjælpsomme i Kastrup. Jeg endte med, at låne et HDMI kabe for at se, om det var det der var fejlen. Det var det. De giver god service.
 

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Innlegg
1.280
Antall liker
252
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Merkelig sjappe denne Hififreaks. Kjøpte et par Wharfedale Linton 85th Anniversary for å ha på soverommet for snart fem uker siden. Kjøpte via nett og prisen var 14.990,-. Sto at det var tre ukers leveringstid. To dager senere legger jeg merke til at prisen er senket til 13.559,- men jeg tenkte at jeg var uheldig med kjøps tidspunktet og gjorde ikke noe mer. Etter fire uker uten noe som helst tilbakemelding om leveringstid tok jeg kontakt via chat og lurte på status. Fikk da til svar at det var tomt i hele Europa og at de ikke visste når de ville få tak i noen.

Så to dager senere (etter chat'n) ser jeg at de banker ut kampanje på høyttalerne. Nå til 11.299,-. Dette på høyttalere som det etter sigende er tomt for i Europa og som de ikke aner når de får tak i.

Merkelig fremgangsmåte synes jeg. Da jeg bestilte mine, betalte jeg med Mastercard (som jeg alltid gjør på nettet) og kontoen ble belastet for 14.999. Fikk også betalings bekreftelse fra Klarna at varen var betalt (de benytter tydeligvis Klarna). Hififreaks ser altså ut til å pushe varer de ikke har på lager, ei heller vet når de får på lager for så å ta betalt med en gang. Er det vanlig?
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
6.579
Antall liker
2.768
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Hmm - normalt skal de ikke belaste for varen på et kredittkort, flr varen er sendt. De kan reservere beløpet.

Du må bare henge på mailen og purre i vei. Evt gi beskjed om at du hever kjøpet og skal ha pengene tilbake.

Det er en siste utvei (backup), og det er chargebak på kredittkortet. Vær obs på at du har en begrenset tidsperiode (tror det er 120 dager fra transaksjonen) på å åpne en klage hos banken på at varene ikke er levert. Så er ikke varen kommet innen 100 dager etter at de har belastet kortet, så kontakter du banken din og krever beløpet refundert via chargeback, fordi varene ikke er levert.

Johan-Kr
 

HeyHo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.10.2016
Innlegg
475
Antall liker
433
Torget vurderinger
1
Merkelig sjappe denne Hififreaks. Kjøpte et par Wharfedale Linton 85th Anniversary for å ha på soverommet for snart fem uker siden. Kjøpte via nett og prisen var 14.990,-. Sto at det var tre ukers leveringstid. To dager senere legger jeg merke til at prisen er senket til 13.559,- men jeg tenkte at jeg var uheldig med kjøps tidspunktet og gjorde ikke noe mer. Etter fire uker uten noe som helst tilbakemelding om leveringstid tok jeg kontakt via chat og lurte på status. Fikk da til svar at det var tomt i hele Europa og at de ikke visste når de ville få tak i noen.

Så to dager senere (etter chat'n) ser jeg at de banker ut kampanje på høyttalerne. Nå til 11.299,-. Dette på høyttalere som det etter sigende er tomt for i Europa og som de ikke aner når de får tak i.

Merkelig fremgangsmåte synes jeg. Da jeg bestilte mine, betalte jeg med Mastercard (som jeg alltid gjør på nettet) og kontoen ble belastet for 14.999. Fikk også betalings bekreftelse fra Klarna at varen var betalt (de benytter tydeligvis Klarna). Hififreaks ser altså ut til å pushe varer de ikke har på lager, ei heller vet når de får på lager for så å ta betalt med en gang. Er det vanlig?
Hev kjøpet.
 

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Innlegg
1.280
Antall liker
252
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Merkelig sjappe denne Hififreaks. Kjøpte et par Wharfedale Linton 85th Anniversary for å ha på soverommet for snart fem uker siden. Kjøpte via nett og prisen var 14.990,-. Sto at det var tre ukers leveringstid. To dager senere legger jeg merke til at prisen er senket til 13.559,- men jeg tenkte at jeg var uheldig med kjøps tidspunktet og gjorde ikke noe mer. Etter fire uker uten noe som helst tilbakemelding om leveringstid tok jeg kontakt via chat og lurte på status. Fikk da til svar at det var tomt i hele Europa og at de ikke visste når de ville få tak i noen.

Så to dager senere (etter chat'n) ser jeg at de banker ut kampanje på høyttalerne. Nå til 11.299,-. Dette på høyttalere som det etter sigende er tomt for i Europa og som de ikke aner når de får tak i.

Merkelig fremgangsmåte synes jeg. Da jeg bestilte mine, betalte jeg med Mastercard (som jeg alltid gjør på nettet) og kontoen ble belastet for 14.999. Fikk også betalings bekreftelse fra Klarna at varen var betalt (de benytter tydeligvis Klarna). Hififreaks ser altså ut til å pushe varer de ikke har på lager, ei heller vet når de får på lager for så å ta betalt med en gang. Er det vanlig?
Hev kjøpet.
Vurderer det, men så er det det at det ikke finnes noen distributør for Wharfedale i Norge. Men det er frustrerende å se at de fortsatt kjører på med kampanjetilbud på et produkt de ikke har eller vet når de får. Vil tro de jobber med å få 2019 regnskapet til å se pent ut. Jeg vil nok kvie meg fra å plassere flere ordre hos dem i fremtiden ja.

Har forsøkt å få kontakt med Wharfedale England via Facebook (de har aktivert meldingstjenesten/Messenger der) og via e-post på deres web sider. Etter en uke ikke en lyd fra dem heller.
 

HeyHo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.10.2016
Innlegg
475
Antall liker
433
Torget vurderinger
1
Merkelig sjappe denne Hififreaks. Kjøpte et par Wharfedale Linton 85th Anniversary for å ha på soverommet for snart fem uker siden. Kjøpte via nett og prisen var 14.990,-. Sto at det var tre ukers leveringstid. To dager senere legger jeg merke til at prisen er senket til 13.559,- men jeg tenkte at jeg var uheldig med kjøps tidspunktet og gjorde ikke noe mer. Etter fire uker uten noe som helst tilbakemelding om leveringstid tok jeg kontakt via chat og lurte på status. Fikk da til svar at det var tomt i hele Europa og at de ikke visste når de ville få tak i noen.

Så to dager senere (etter chat'n) ser jeg at de banker ut kampanje på høyttalerne. Nå til 11.299,-. Dette på høyttalere som det etter sigende er tomt for i Europa og som de ikke aner når de får tak i.

Merkelig fremgangsmåte synes jeg. Da jeg bestilte mine, betalte jeg med Mastercard (som jeg alltid gjør på nettet) og kontoen ble belastet for 14.999. Fikk også betalings bekreftelse fra Klarna at varen var betalt (de benytter tydeligvis Klarna). Hififreaks ser altså ut til å pushe varer de ikke har på lager, ei heller vet når de får på lager for så å ta betalt med en gang. Er det vanlig?
Hev kjøpet.
Vurderer det, men så er det det at det ikke finnes noen distributør for Wharfedale i Norge. Men det er frustrerende å se at de fortsatt kjører på med kampanjetilbud på et produkt de ikke har eller vet når de får. Vil tro de jobber med å få 2019 regnskapet til å se pent ut. Jeg vil nok kvie meg fra å plassere flere ordre hos dem i fremtiden ja.

Har forsøkt å få kontakt med Wharfedale England via Facebook (de har aktivert meldingstjenesten/Messenger der) og via e-post på deres web sider. Etter en uke ikke en lyd fra dem heller.
Skal du vente på høyttalerene så må du sørge for at det er til laveste pris,tror at du klarer å få det til via chat.
Selv har jeg bare gode erfaringer med Hififreaks.
 

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Innlegg
1.280
Antall liker
252
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Merkelig sjappe denne Hififreaks. Kjøpte et par Wharfedale Linton 85th Anniversary for å ha på soverommet for snart fem uker siden. Kjøpte via nett og prisen var 14.990,-. Sto at det var tre ukers leveringstid. To dager senere legger jeg merke til at prisen er senket til 13.559,- men jeg tenkte at jeg var uheldig med kjøps tidspunktet og gjorde ikke noe mer. Etter fire uker uten noe som helst tilbakemelding om leveringstid tok jeg kontakt via chat og lurte på status. Fikk da til svar at det var tomt i hele Europa og at de ikke visste når de ville få tak i noen.

Så to dager senere (etter chat'n) ser jeg at de banker ut kampanje på høyttalerne. Nå til 11.299,-. Dette på høyttalere som det etter sigende er tomt for i Europa og som de ikke aner når de får tak i.

Merkelig fremgangsmåte synes jeg. Da jeg bestilte mine, betalte jeg med Mastercard (som jeg alltid gjør på nettet) og kontoen ble belastet for 14.999. Fikk også betalings bekreftelse fra Klarna at varen var betalt (de benytter tydeligvis Klarna). Hififreaks ser altså ut til å pushe varer de ikke har på lager, ei heller vet når de får på lager for så å ta betalt med en gang. Er det vanlig?
Hev kjøpet.
Vurderer det, men så er det det at det ikke finnes noen distributør for Wharfedale i Norge. Men det er frustrerende å se at de fortsatt kjører på med kampanjetilbud på et produkt de ikke har eller vet når de får. Vil tro de jobber med å få 2019 regnskapet til å se pent ut. Jeg vil nok kvie meg fra å plassere flere ordre hos dem i fremtiden ja.

Har forsøkt å få kontakt med Wharfedale England via Facebook (de har aktivert meldingstjenesten/Messenger der) og via e-post på deres web sider. Etter en uke ikke en lyd fra dem heller.
Skal du vente på høyttalerene så må du sørge for at det er til laveste pris,tror at du klarer å få det til via chat.
Selv har jeg bare gode erfaringer med Hififreaks.
Vært i kontakt med Hififreaks på chat igjen i dag, fått beskjed om at de kommer inn til dem om en uke og sendes da videre til meg. Og prisen endret de fra 14.990,- til 11.299,- (betyr kanskje at jeg får tilbakebetalt det jeg har betalt for mye da). Så om dette skulle vise seg å stemme så overrasker de positivt :)
 

Drossel

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.05.2012
Innlegg
5.893
Antall liker
1.330
Har været ude for noget tilsvarende. Betalte et højttaler kabel men de var udsolgt. Tog kontakt til deres øverste chef som jeg er venner med på Facebook. Fik pengene igen og købte det meget billigere i England "Futureshop"
 

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Innlegg
1.280
Antall liker
252
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Vurderer det, men så er det det at det ikke finnes noen distributør for Wharfedale i Norge. Men det er frustrerende å se at de fortsatt kjører på med kampanjetilbud på et produkt de ikke har eller vet når de får. Vil tro de jobber med å få 2019 regnskapet til å se pent ut. Jeg vil nok kvie meg fra å plassere flere ordre hos dem i fremtiden ja.

Har forsøkt å få kontakt med Wharfedale England via Facebook (de har aktivert meldingstjenesten/Messenger der) og via e-post på deres web sider. Etter en uke ikke en lyd fra dem heller.
Skal du vente på høyttalerene så må du sørge for at det er til laveste pris,tror at du klarer å få det til via chat.
Selv har jeg bare gode erfaringer med Hififreaks.
Vært i kontakt med Hififreaks på chat igjen i dag, fått beskjed om at de kommer inn til dem om en uke og sendes da videre til meg. Og prisen endret de fra 14.990,- til 11.299,- (betyr kanskje at jeg får tilbakebetalt det jeg har betalt for mye da). Så om dette skulle vise seg å stemme så overrasker de positivt :)
Da har fire esker (høytt. med tilhørende stands) med Linton 85th Anniversary ankommet og 3.700,- tilbakebetalt til min konto. Så her har Hififreaks ordnet opp ;)
 
Sist redigert:

HeyHo

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.10.2016
Innlegg
475
Antall liker
433
Torget vurderinger
1
Vurderer det, men så er det det at det ikke finnes noen distributør for Wharfedale i Norge. Men det er frustrerende å se at de fortsatt kjører på med kampanjetilbud på et produkt de ikke har eller vet når de får. Vil tro de jobber med å få 2019 regnskapet til å se pent ut. Jeg vil nok kvie meg fra å plassere flere ordre hos dem i fremtiden ja.

Har forsøkt å få kontakt med Wharfedale England via Facebook (de har aktivert meldingstjenesten/Messenger der) og via e-post på deres web sider. Etter en uke ikke en lyd fra dem heller.
Skal du vente på høyttalerene så må du sørge for at det er til laveste pris,tror at du klarer å få det til via chat.
Selv har jeg bare gode erfaringer med Hififreaks.
Vært i kontakt med Hififreaks på chat igjen i dag, fått beskjed om at de kommer inn til dem om en uke og sendes da videre til meg. Og prisen endret de fra 14.990,- til 11.299,- (betyr kanskje at jeg får tilbakebetalt det jeg har betalt for mye da). Så om dette skulle vise seg å stemme så overrasker de positivt :)
Da har fire esker (høytt. med tilhørende stands) med Linton 85th Anniversary ankommet og 3.700,- tilbakebetalt til min konto. Så her har Hififreaks ordnet opp ;)
Så flott,håper du legger ut noen bilder i vennetråden til Wharfedale :)
 

ThomasO

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.12.2004
Innlegg
494
Antall liker
235
Sted
Skien
Torget vurderinger
1
Så bra det løste seg omsider, jeg tipset de om dette forumet for å se om de ville få ut fingeren og ordne opp for seg. Fikk aldri noen tilbakemelding, med det er jo forsåvidt greit.
 

Frxta

Medlem
Ble medlem
02.03.2006
Innlegg
26
Antall liker
3
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
3
Vurderer det, men så er det det at det ikke finnes noen distributør for Wharfedale i Norge. Men det er frustrerende å se at de fortsatt kjører på med kampanjetilbud på et produkt de ikke har eller vet når de får. Vil tro de jobber med å få 2019 regnskapet til å se pent ut. Jeg vil nok kvie meg fra å plassere flere ordre hos dem i fremtiden ja.

Har forsøkt å få kontakt med Wharfedale England via Facebook (de har aktivert meldingstjenesten/Messenger der) og via e-post på deres web sider. Etter en uke ikke en lyd fra dem heller.
Skal du vente på høyttalerene så må du sørge for at det er til laveste pris,tror at du klarer å få det til via chat.
Selv har jeg bare gode erfaringer med Hififreaks.
Vært i kontakt med Hififreaks på chat igjen i dag, fått beskjed om at de kommer inn til dem om en uke og sendes da videre til meg. Og prisen endret de fra 14.990,- til 11.299,- (betyr kanskje at jeg får tilbakebetalt det jeg har betalt for mye da). Så om dette skulle vise seg å stemme så overrasker de positivt :)
Da har fire esker (høytt. med tilhørende stands) med Linton 85th Anniversary ankommet og 3.700,- tilbakebetalt til min konto. Så her har Hififreaks ordnet opp ;)
Hei. Låt disse ok? Har bestilt disse selv. Hvordan gjenger er det på stativene? Har tenkt å bestille et sett Soundcare spikes til stativene. Takk for svar!
 

Drossel

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.05.2012
Innlegg
5.893
Antall liker
1.330
Litt bekymrende at chefen skriver at han stadig er på arbejde både i julen og nytår.
 

janly

Hi-Fi freak
Ble medlem
03.09.2004
Innlegg
1.280
Antall liker
252
Sted
Sandefjord
Torget vurderinger
5
Vært i kontakt med Hififreaks på chat igjen i dag, fått beskjed om at de kommer inn til dem om en uke og sendes da videre til meg. Og prisen endret de fra 14.990,- til 11.299,- (betyr kanskje at jeg får tilbakebetalt det jeg har betalt for mye da). Så om dette skulle vise seg å stemme så overrasker de positivt :)
Da har fire esker (høytt. med tilhørende stands) med Linton 85th Anniversary ankommet og 3.700,- tilbakebetalt til min konto. Så her har Hififreaks ordnet opp ;)
Hei. Låt disse ok? Har bestilt disse selv. Hvordan gjenger er det på stativene? Har tenkt å bestille et sett Soundcare spikes til stativene. Takk for svar!
Til prisen låter de tipptopp! Ikke skrikende topp og behagelig lydbilde. Spiksene som følger med har M6 eller M8 gjenger, er ikke sikker her jeg sitter på jobb. Men gå inn på chat'n til Hififreaks så får du nok svar med en gang.
 

Frxta

Medlem
Ble medlem
02.03.2006
Innlegg
26
Antall liker
3
Sted
Fredrikstad
Torget vurderinger
3
Vært i kontakt med Hififreaks på chat igjen i dag, fått beskjed om at de kommer inn til dem om en uke og sendes da videre til meg. Og prisen endret de fra 14.990,- til 11.299,- (betyr kanskje at jeg får tilbakebetalt det jeg har betalt for mye da). Så om dette skulle vise seg å stemme så overrasker de positivt :)
Da har fire esker (høytt. med tilhørende stands) med Linton 85th Anniversary ankommet og 3.700,- tilbakebetalt til min konto. Så her har Hififreaks ordnet opp ;)
Hei. Låt disse ok? Har bestilt disse selv. Hvordan gjenger er det på stativene? Har tenkt å bestille et sett Soundcare spikes til stativene. Takk for svar!
Til prisen låter de tipptopp! Ikke skrikende topp og behagelig lydbilde. Spiksene som følger med har M6 eller M8 gjenger, er ikke sikker her jeg sitter på jobb. Men gå inn på chat'n til Hififreaks så får du nok svar med en gang.

Takker for svar :) Skal høre med de.
 

4-string

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.01.2011
Innlegg
376
Antall liker
339
Sted
Østfold
Da var jeg ferdig med HiFiFreaks.

Tredje gang jeg bestilte fra dem, og som de to første gangene kom pakka fort og uten problemer. Dette var julegave og virket ikke som den skulle. Jeg sendte første mail 25. desember og har ennå ikke fått svar på den, selv etter å ha purret. Jeg fikk svar på chat her om dagen (for der er de jo kjapt på plass og skal prøve å selge...) og ble lovt returslipp på mail. Den har fortsatt ikke kommet, og mail er ubesvart.

Beløpet var ikke større enn at jeg kan ta tapet, men en ting er i alle fall sikkert og det er at det blir ikke flere bestillinger fra HiFiFreaks på meg.
 

Anatman

Medlem
Ble medlem
03.06.2020
Innlegg
8
Antall liker
4
Sted
Nærbø
Har også hørt om mye negativ erfaring med HiFi freaks nettsted, problem med utsolgt, sending osv. Men min ene erfaring som kjøper er udelt god! Jeg kjøpte - mottok dem i går - et sett med ERA-1. Nettstedet sier at de er utsolgt, men at man også kan bestille dem, noe som vekket litt tvil i meg, og jeg sendte dem derfor e-post.

Etter en veldig ryddig e-postdialog, tilbød Allen - en tilsynelatende hyggelig og engasjert kar - meg ett av to demo-par som var igjen på lager. Han sa de var i god stand, noe jeg kunne bekrefte da jeg fikk dem. Alle ERA-1 settene de hadde hatt føyk ut på et blunk sa han.

Dette var sist lørdag, og allerede samme dag fikk jeg bekreftelse på at de er i transitt. Og prisen? Wow man - 4000,-!

Som jeg har sett i ulike anmeldelser/forum, så løsner litt av selve "tekstilet" som omslutter kabelen i enden på pluggene inn i selve klokkene. Jeg vet ikke om dette reduserer kvaliteten på kablene, noen sier at det gjør det, jeg vet ikke om det bare er det ytre laget av "stoff" som påvirkes eller ikke. Jeg må sjekke det opp.

Jeg snakket med Allen på HiFi-freaks om klagene mot dem. De er noen få hifi-entusiaster som driver dette selskapet, han sa at det hadde vært problemer, men mange av dem var forårsaket av verdensomspennende situasjon med covid-19 osv., relatert til sending (levering, lager osv.). For min del er dette en forklaring jeg aksepterer, og jeg vil uten bekymringer bestille hos dem når som helst.

Og ERA-1? De er limt på hodet mitt, jeg elsker dem med begge mine ører og og mitt bankende hjerte! ❤❤❤
 

Anatman

Medlem
Ble medlem
03.06.2020
Innlegg
8
Antall liker
4
Sted
Nærbø
Kjapt svar igjen da jeg sendte forespørsmål om kabelen (posten over her) som "røyter" litt, og de sender til og med en ny, selv om dette er kosmetisk, det må jeg si er bra!



"Allan
(HiFifreaks)
Jul 3, 2020, 11:40 AM GMT+2

Jeg beder vores tekniker om at sende dig et ekstra sæt kabler.

Jeg tror ikke det kan undgås med tiden - da stoffet i enderne vil blive udsat for slitage og vrid, så vil disse "floshe" før eller siden.
Samme problem har set på stort set alle lignende typer kabel. Stoffet er dog udelukkende for show - har ingen funktion. Under stoffet er der gummi-isolering. :)
Eneste måske man måske kan undgå dette er at coate stoffe på en eller anden måde - det vil nok gå lidt ud over flexibiliteten."
 

Anatman

Medlem
Ble medlem
03.06.2020
Innlegg
8
Antall liker
4
Sted
Nærbø
Da var jeg ferdig med HiFiFreaks.

Tredje gang jeg bestilte fra dem, og som de to første gangene kom pakka fort og uten problemer. Dette var julegave og virket ikke som den skulle. Jeg sendte første mail 25. desember og har ennå ikke fått svar på den, selv etter å ha purret. Jeg fikk svar på chat her om dagen (for der er de jo kjapt på plass og skal prøve å selge...) og ble lovt returslipp på mail. Den har fortsatt ikke kommet, og mail er ubesvart.

Beløpet var ikke større enn at jeg kan ta tapet, men en ting er i alle fall sikkert og det er at det blir ikke flere bestillinger fra HiFiFreaks på meg.
Sprøtt at de har så forskjellig kundebehandling? Noen - inklusive jeg - har udelte positive erfaringer, andre - som deg - har like dine erfaringer ol. Merkelig.
 

Terje-A

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.05.2013
Innlegg
9.256
Antall liker
4.276
Sted
Værlesanden
Torget vurderinger
14
Hehe, du har bare smakt på dansk forretningskultur. Vent, til noe går i stykker, og du er fra et annet land...
Danmark er verdens hyggeligste land, men en helt annen forretningskultur enn vi er vant til i bygde-Norge.
Man kan ikke generalisere på denne måten. Dette lukter det fordommer av. ;)
 
Sist redigert:

Balle Clorin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
3.992
Antall liker
1.955
Bare gode erfaringer med AudioFreaks, god pris rask levering på min RIAA.

Forøvrig er Dansker kyndige forretningsfolk som skaper sin egen business og fremtid, mens en naiv fjellape fra nord som er vant til å selge fisk og olje eller stole på NAV kan være mer naiv i avtalemuskelen .
 

X-Cell

Tulling fra nord
Moderator
Ble medlem
23.10.2006
Innlegg
7.410
Antall liker
4.460
Sted
Narvik
Torget vurderinger
10
Send dem melding på chat så får du svar og hjelp momentant. Da unngår man unødvendig venting om ting ikke er på lager eller det er feil med lagerbeholdningen.. :)
 
Topp Bunn