Hifi-planer for 2011 ?

niha

Overivrig entusiast
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
408
Torget vurderinger
7
Hei!
Er vel i omtrent samme situasjon som Lyngen. Er forsåvidt fornøyd. Mener jeg har et balansert anlegg som spiller meget bra i mine ører. Samtidig lurer oppgraderingsspøkelse i bakgrunnen. Har byttet ut cd-spiller og høyttalere i løpet av de siste par årene. Forsterkeren står nå for tur, så det kan vel hende det blir en utskifting der, hvis jeg finner noe som passer inn uten at det koster all verden.

U

utgatt19288

Gjest
C37 og mer Bybee.

Bygge om min gamle Lenco til dette: Mass loaded plinth begrepet tatt helt ut...

Vedlegg

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
33.258
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
OMF skrev:
Hmm....

Ambisjoner....
1) Sprenge ut og støpe gulv til blant annet nytt lytterom
2) Lese meg opp på lydteori, akustikk, høytalerkonstruksjon og digitalteknikk
3) Reise rundt og høre flere anlegg - spesiellt de som har jobbet med akustikk
4) Hjelpe tkr å skaffe seg ambientdiskanter ;D
5) Bruke mindre tid på meningsløs krangling på HFS ;D

Hmm...ingen innkjøp.....

Mvh
OMF

;D ;D ;D
mvh

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Antall liker
6.882
Jeg har følgende ambisjoner:

1. Forsøke å få tid til å høre litt musikk
2. Forsøke å få tid til å få til litt aktivitet i Nidaros AudioForening igjen, som jeg gikk med på å lede før arving nr. 4 ble påtenkt og før jeg skiftet jobb... :-\
3. Planlegge noen impulskjøp

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Antall liker
1.936
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Bytte kabler på fronter og center Check
Måle opp alt Check
Ny dac (Bestilt)
Hodetelefoner (Bestilt)
Ta en vurdering om jeg liker korrigert eller analog best en gang for alle
Spille masse musikk!

LydGeir

Overivrig entusiast
Ble medlem
22.10.2006
Antall liker
25
Sted
Tromsø
2011 bringer forhåpentligvis en platespiller, som igjen nødvendiggjør kjøp av platevasker. Noen tiltak mht. akustikk er noe jeg også skal prøve å få unnagjort.

Episteme

Medlem
Ble medlem
19.02.2010
Antall liker
0
1. Få ny forsterker i hus
2. Signalkabel mellom pre (rør) og effekt (rør) Tenker noe i sølv ~3k
3. Nye høyttalere - Trenger noe bedre enn RF-82. Lyst til å holde meg til klipsch da jeg virkelig digger de jeg har. Men siden jeg bor i kollektiv er det ikke mulig med La Scala, Cornwall som er det jeg sikler mest etter. ~10-40k
4. Jumpere til høytalere ~3k
5. Nettfilter ~10k
6. Ny platespiller - føler trangen til å pensjonere Rega P2 ~10k
7. Nye hodetelefoner - HD 555 er fantastiske, men oppgraderingshysteriet er så altfor tilstedeværende ~?
8. Hodetelefonforsterker - muligens en kombinert dac,-pre,-effekt til å ha i lommen ~?

Oy oy oy! Så altfor mye jeg har lyst på! Pengene kommer hvertfall ikke strekke til. Noen som har en godt betalt jobbstilling ledig?. Får vel bare kutte ned på matinntaket samt alkohol...

Tips på punkt 2-6 er hjertelig velkommen.

larkrla

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.11.2005
Antall liker
2.594
Sted
Sørlandet
Torget vurderinger
2
Skal omsider flytte inn i nytt hus med nytt lytterom og da endelig få montert opp mine Rockport Ankaa med SimAudio Moon Andromeda/P8/W8 som i dag står i kasser i en kjeller :'(
Så skal jeg installere 4 stykk Speakercraft bakhøyttalere i veggen, anskaffe en Marantz AV7005 receiver til hjemmekinoen. Må vel også investere i en ny projektor og 3m lerret etterhvert.

Vurderer å anskaffe en Linn Sneaky DS evt Majik DS1 til finstua, vi får se på akkurat den biten. Begynner å bli litt stramt budsjett nå.

karlinn

Overivrig entusiast
Ble medlem
16.10.2005
Antall liker
110
Sted
Bergen
Torget vurderinger
7
Håper jeg kan få noe liv i mitt setup i 2011.
Siste år så kom nye (brukt) ht og riaa i huset.

Dette år, så skal jeg jobbes videre med min Garrard 301 og Lenco 75 skal også opp at kjøre.
Nye forsterkere kunne også passe fint samt et par armer og pu. Men jeg har ikke vert så aktiv med hifi siste årene så vi for at se hva jeg kan oppnå :)

Digital avspilling kan vente litt :)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.249
Torget vurderinger
2
Destiny skrev:
rolfozzy skrev:
Ellers hadde jeg tenkt og bli flinkere til å ha bastante meninger om ting jeg ikke har peiling på.

Men jeg tror jeg lar det være.
Bastante meninger er jeg ganske god på rolfozzy ;D så der kan jeg kanskje lære deg litt ;)

Destiny.. :)
Betryggende og ha deg som mentor, Destiny.

KW

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.11.2002
Antall liker
391
Sted
Bærum
Torget vurderinger
1
Kjøpe nye høyttalere

?
KW Kanskje ::)

Eller brukte.

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.738
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
1. selge unna bokser og skrot
2. kjøpe møbler der jeg kan gjemme resterende hifi
3. bruke mindre tid på hifi-forum

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Antall liker
1.180
Torget vurderinger
4
Det som frister meg er en ny hodetelefon av typen toppmodell fra Beyer eller Sennheiser.

Utenom det er planen å høre på mye musikk og få samboeren min til å like ordentlig musikk, hun synes Aladdin Sane er forferdelig.

KentOve

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.09.2008
Antall liker
8
Sted
Karmøy
Dette er min plan for 2011:

1. Kjøpe nye ht-kabler så fort som mulig. (Kimber/Black Magic)
2. Få på plass nytt rack. (Solid Tech)
3. Jobbe litt me akustikken.
4. Finne ut hvilken vei jeg skal gå, mtp ny kilde. (Ny cd-spiller?/PC-Mac + Dac?/Nettverksspiller?)

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
313
Selge en par ..tre platespillere-og noe diy stasj skal også bort.
Men det første blir vel å få nyPCen til å "snakke" med NASen og sq-boxen
og kansje få et trådløst system innendørs med flere sqere etterhvert
Ellers blir det vel ingenting.. eller?? ::)

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
I 2009 fikk jeg gjort alt jeg skulle på HiFi-siden. I 2010 ble ingenting gjort (bortsett fra å sette opp TV-stueanlegg: Fint 20m2 rom med gode dimensjoner, 3m+ under taket, Diffusering fra ca 18m2 bokyller, Wilson Benesch ARC høyttalere, JR 500 Continuum integrert forsterker, HRTII, laptop), først og fremst pga oppussingsprosjekter og flytting. Jeg fikk imidlertid kjøpt en del fiine ting som må tas i bruk snart, og i og med at jeg er ca annenhver uke på pendlerhybel (ca 22m2 rom, ingen naboer) har jeg kuttet planene om å ha noe ambisiøst anlegg i heimen og vil heller ha 2 parallelle systemer på pendlerplassen:

1: PC m. Audiolense og Lynx TWO-B | 2 stykk 3-kanals ICE-forsterkere (Tangenbygde) | DIY-høyttalere og suber.
Her har jeg alt godt lagret av utstyr og elementer, men høyttalerne (ikke subene) må bygges.

2: SME 10 drivverk og arm med AT33EV, Vacuum State SVP-2 pre m/riaa, biamping med 2*MC275, Audio Note AN E/sp
Her har jeg alt utstyret (pick-upen ankom mitt lokale postkontor for 20 minutter siden), men ingenting oppkoblet.

Ambisjonene for året blir å få begge systemene opp å gå, jobbe med høyttalerplassering, diffusorer, absorbenter og kanskje Helmholzer, installere Jriver på PCen og få denne til å bruke Asio og filterne jeg lager i Audiolense, sette opp platespilleren så godt som mulig, pusle litt med demping på vinylrigg og røramper. Ellers blir vel det viktigste å lytte mye på egne (svært forskjellige) og andres systemer for å finne ut hvilken vei eller hvilke veier jeg vil gå. Bytte av kilder eller amper blir det neppe noe av i år, men jeg har pådratt meg så mye elementer at ulike høyttalerbyggeprosjekter bør det bli i det minste noe av.

Hjemme i leiligheten har jeg nyinnkjøpte Sennheiser HD800 og Grace m903 i bestilling. Disse skal kobles sammen og drives av laptop med J.River og ikke utsettes for tweaking eller noe annet, men kun brukes til å lytte til.

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
4.414
Back to mono!

i 2011 skal jeg skaffe meg en SPU-mono til Garrarden og ta frem alle de fantastiske gamle monoskivene mine.

Har du en til salgs, så gi lyd!

Og så venter jeg med stor spenning på mitt nye sacd/da/usb-alter fra McIntosh; Mcd 1100. Den inneholder bl.a. asynkron usb-inngang og 8 slike:

"The ES9018 Sabre32 Reference DAC in the MCD1100 outperforms conventional sigma-delta (??) DACs by incorporating innovative patented circuits to deliver spectacular music with an unsurpassed sound stage, with up to 135dB dynamic range and 0.0001% (-120dB) total harmonic distortion, and free from clock jitter common in digital audio systems. The patented circuits include the 32-bit HyperStream™ modulator, capable of 100% modulation and unconditional stability, the Revolver™ Dynamic Element Matching which ensures the highest performance over an extremely wide audio dynamic range, and a Time Domain Jitter Eliminator to remove the digital jitter that causes distortion."

jippi.

O

Oblivion

Gjest
BigSwifty skrev:
Back to mono!

i 2011 skal jeg skaffe meg en SPU-mono til Garrarden og ta frem alle de fantastiske gamle monoskivene mine.

Har du en til salgs, så gi lyd!

Og så venter jeg med stor spenning på mitt nye sacd/da/usb-alter fra McIntosh; Mcd 1100. Den inneholder bl.a. asynkron usb-inngang og 8 slike:

"The ES9018 Sabre32 Reference DAC in the MCD1100 outperforms conventional sigma-delta (ΣΔ) DACs by incorporating innovative patented circuits to deliver spectacular music with an unsurpassed sound stage, with up to 135dB dynamic range and 0.0001% (-120dB) total harmonic distortion, and free from clock jitter common in digital audio systems. The patented circuits include the 32-bit HyperStream™ modulator, capable of 100% modulation and unconditional stability, the Revolver™ Dynamic Element Matching which ensures the highest performance over an extremely wide audio dynamic range, and a Time Domain Jitter Eliminator to remove the digital jitter that causes distortion."

jippi.
Har spilleren en digital utgang også :eek:

Når jeg leste spec på spilleren er det mest MARKETING tåke prat og fordi hver ES9018 chip har "8" kanaler som kan konfigureres til 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8 kanaler, hver kanal har to faser med 64 DACer i hver fase... Totalt er det 1024 DACer i ES9018 chipen.
Oppgitte data indikerer heller ikke at det burde være mer enn en ES9018 chip...
En chip kan klare en 1/2 dB bedre spec under gunstige forhold..

configured in Stereo Quad Balance mode, utilizing 4 D/A converters per output channel.
Dette er MARKETING tåke prat og sier ingenting om den tekniske implementasjonen...

Derfor er det umulig å vite hva som er montert i spilleren uten å åpne den...

BigSwifty

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2004
Antall liker
4.414
Derfor er det umulig å vite hva som er montert i spilleren uten å åpne den...
[/quote]

Du får ta med deg boksåpner´n og komme innom en dag da, Raymond!

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Antall liker
517
Planer for 2011?

Tja, nye høyttalere kommer. Har også et ønske om å hoppe opp et hakk på Naimstigen angående forsterkere, men det er ikke noe jeg prioriterer spesielt høyt. En ny Pick-up kan være aktuelt.
Ellers så ser jeg veldig fram til messa i Munchen. Storkoste meg i fjor. Håper det blir like greit i år.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Nok et år har jeg vært tålmodig. Jeg har blitt vant med det, og det jeg mener er nok et år uten noe nytt. Ved sist årsskifte hadde jeg flere mål, så derfor legger jeg vekt på tålmodighet for å dekke over at ingen mål ble nådd i 2010.

Planene gikk ut på en ekstra kilde (DAC), men først nye høyttalere i hovedriggen. Det siste endte med tvil. Opprinnelig var planen DIY Dallas II. Så dukket avtalen om innbytte av mine Kef-er til Klipsch RB51 til rigg nr. 2. Siden det ikke er så viktig, så vil Klipsch gi meg en tenkepause, for pt trenger jeg dem ikke i rigg 2.

Siden sistnevnte avtale har blitt konstant utsatt fordi den som skal bytte med meg ikke har sett seg råd til mellomlegget, så kan jeg forsåvidt skylde på ham. Men jeg kunne jo kjøpt en DAC til MingDa/Stax, så min egen passivitet er nok like skyldig. Jeg har også tilbudt bytteren muligheten for å betale mellomlegget senere, men har ikke insistert sterkt nok. Derfor må jeg egentlig ta skylden selv, og kalle det for ren sløvhet.

Av den grunn så stiller jeg uten noen konkrete planer for 2011. Jeg våger ikke, for det vil bli pinlig å komme med denne meldingen i 2012 også. Men prognosen for at det skjer noe er ganske bra ifølge det bytteren sa i går. Februar er nå måneden vi er blitt enige om, for han ønsker å betale minst halve beløpet ved bytte. Jeg har tidligere solgt min flotte Sansui til han på samme måte, så jeg er mer enn fornøyd med en slik avtale.

Så da kan vi håpe at i den siste perioden av vinteren bruker noen små Klipsch som hovedhøyttalere. Siden jeg vet hvor fint det kan låte med EL84, så er det mulig at Xindak bytter plass med MingDa sålenge Klipsch er viktigste formidler. Men først må det selvsagt lyttes.

Ny DAC vil sannsynligvis komme i hovedanlegget, og jeg aner ikke hvilken. Her skal det jo matches. Nye høyttalere til hovedanlegget vil kanskje være på plass i 2011, men det ligger utenfor budsjettet nå. Dessuten har ideen om ferdigbygde høyttalere vendt tilbake. Stativhøyttalere er igjen aktuelt hvis jeg trives skikkelig med Klipsch, og får bekreftet at jeg kan leve med begrensningene. Det er veldig sannsynlig. Da dukker det opp en uventet kandidat i stativhøyttalerne til Monopulse. De har imponerende data i forhold til størrelsen. Bassen ser ut til å kunne tilfredsstille meg. Kommer jeg til mer penger snuser jeg kanskje på mellom-modellen, for jeg har en tanke om at den ikke er for stor til stuen min.

Det frister med å kjøpe Abes USB-DAC nå som den koster under tusenlappen. Jeg begynner å bli utålmodig når det gjelder lyden i Stax-en, for i år som i fjor er komplettering av det minste anlegget prioritert. Det vil jo låne bort høyttalerne til hovedanlegget, og gi meg litt pusterom. Jeg har sett at min 56 år gamle Audio Alchemy-DAC går for opp til 300$ på eBay, så den får overleve i en av kombinasjonene. Bruktprisen bekrefter min mening om at antikviteten fortsatt er konkurransedyktig med budsjettsegmenten. Kanskje Clas har en kraftigere PSU som kan fungere? Det finnes jo de som er laget for DAC som koster mer enn bruktverdien av hele greien, og det blir for dumt. Derfor satses det på at veggvorten kan erstattes med noe fra Clas. Den eneste årsaken til at jeg ikke handler Abrahamsen tvert er at egentlig føler at jeg trenger mer enn USB i begge anleggene. I hovedanlegget er det en selvfølge, men også over Stax-ene kunne jeg tenkt meg å nyte lyden av både DVD og TV på sikt. Litt lang kabel til TV betyr vel ikke så mye?

Men når alt kommer til alt så våger jeg ikke spå noe lenger, for å unngå de bortforklaringene jeg har kommet med i denne posten om et års tid. TTT i Casa baluba. ;)

Er det noen som har hørt stativhøyttalerne til Monopulse? Er de bare mellom-modellen som ikke går like dypt? Det virker slik. Ikke svar uten å ha noe annet å skrive, for jeg ønsker ikke være skyldig i en OT-diskusjon. Derfor forventer jeg bare svar fra de som svarer på trådens opprinnelige tema. Nå må jeg dusje hvis håret skal være tørt før jeg går på jobb.

belia

Overivrig entusiast
Ble medlem
31.12.2005
Antall liker
13
Bygge ultralydvasker:)
Få bygget akryl-lokk til WT'en.
Gjenoppdage gamle plater.
Lese mer om akustikk (kommet til s. 80 i Everest), sysle mer med demping (Har 10 plater i ulik størrelse/tykkelse fra Rockwool/Rockfon jeg flytter på:))

Ellers er vel et slags likevektspunkt nådd for en tid fremover. Fint det.

V

vredensgnag

Gjest
Nyte mitt helrenoverte analoganlegg. Platespilleren er klar i slutten av januar.

Kjøpe vinyl - mest jazz og klassisk.

Kanskje selge mine andre platespillere, så jeg lar være å sløse tid på å sammenligne lyden fra de ulike.

Skal prøve ut min vintageforsterker mot et par Cremona Auditor - men er såpass fornøyd med mine Dynaudio Focus 140 at det skal litt til å bytte dem ut.

Muligens endre front-end til mine høyttalere i hovedlytterommet. Noen interessante prosessorer "i kjømda."

Platespilleren jeg snart får i hus, en Beogram 3000 Thorens (124/II)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
vredensgnag skrev:
Nyte mitt helrenoverte analoganlegg. Platespilleren er klar i slutten av januar.

Kjøpe vinyl - mest jazz og klassisk.

Kanskje selge mine andre platespillere, så jeg lar være å sløse tid på å sammenligne lyden fra de ulike.

Skal prøve ut min vintageforsterker mot et par Cremona Auditor - men er såpass fornøyd med mine Dynaudio Focus 140 at det skal litt til å bytte dem ut.

Muligens endre front-end til mine høyttalere i hovedlytterommet. Noen interessante prosessorer "i kjømda."

Platespilleren jeg snart får i hus, en Beogram 3000 Thorens (124/II)

Ubegripelig vakker platespiller!

ottone

Nesten klassiker
Ble medlem
08.04.2008
Antall liker
12.738
Sted
Stavanger
Torget vurderinger
3
ottone skrev:
1. selge unna bokser og skrot
2. kjøpe møbler der jeg kan gjemme resterende hifi
3. bruke mindre tid på hifi-forum
Oj, glemte visst et par:
4. Vaske all vinylen
5. Få tak i en fantastisk forsterker til stuen.
6. Oppgradere LP12

ps: jeg får økt puls hver gang jeg ser den spilleren, vredensgnag!

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.473
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Det kan bli spennende, særlig med tanke på hvordan 2010 ble!

Planer for 2011:

-Få hardt gulv under anlegget!

-Forsterkere uten vifte!

-Småsnacks jeg ikke tør tenke på!

kjartanb

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.10.2009
Antall liker
687
Sted
Os
Torget vurderinger
1
hmmm. Der var store ændringer i 2010. Solgte Lowther-hornene og köbte konventinelle höjtalere, solgte CD spiller, köbte DYI DAC, rippede alle cd til harddisk, köbte NAS. I aar bliver det nok kun:
1. investere i og höre mere musik.
2. oppgradere videre min gamle Linn LP12 eller sælge den sammen med Moerk UP4.
3. lave ny plint til min Lenco L75
4. audiomods-e min rega arm som brukes paa L75
5. undersöge bedre DACer og maaske investere i DIY/gammel/ny DAC.
6. göre opp med mig selv om, konventionelle höjtalere, horn, dipoler eller ortho-akustik er veien frem for mig :)
7. flere / andre rörforstærkere / Quicksilver S 88 / större Hypex / Nad M2 / .... eller er det allaerede 2012 nu ;)

Kjartan

SteinLarsen

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.06.2009
Antall liker
1.373
Sted
Nykirke
Torget vurderinger
5
- ASL Flora EX DT forforsterker
- kose meg, endelig ferdig (haha særlig..)

iSaint

Overivrig entusiast
Ble medlem
12.01.2006
Antall liker
61
Sted
Belgia
- Nye ht (ankommer 21. jan).
- Noen akkustikktiltak.
- Kanskje nye stereobenk.

iSaint

Loevhagen

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.08.2005
Antall liker
1.045
Sted
L -> her <- H
Torget vurderinger
3
Planer? Plans are of little importance, but planning is essential – Winston Churchill

- lytte til mye ny musikk
- bytte ut færrest mulig av det jeg har i dag av komponenter og heller fokusere på de tiltak som gjør at jeg får ut synergieffekter fra samspillet
- besøke AVforum minst mulig da flerkanalsdiskusjoner er et forstyrrende element i måloppnåelsen for planen

Mao. et billig og begivenhetsrikt 2011 når det gjelder god stereo.:)

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
12
Planene er klare:

Lage mekaniske og elektriske koblinger mellom de nødvendige bestanddelene som ligge i skapet til en VSE RTP3D.
Og i tillegg bygge sub'ene som skal spille med Miles III. Og sikkert realisere andre prosjekter også, men det vil tiden vise.

Bowerman

Hi-Fi interessert
Ble medlem
08.12.2009
Antall liker
0
Ønsker å utvide til et habilt 5.1 oppsett i løpet av året.

Putte på Rotel RSP1570 prosessor, og RMB1575 effektrinn. (alt. en brukt RSP1098, veldig god i 2 kanal også...)

Lyst på fullt høyttaler sett fra Audiovector Si3 serien. Si3 Arrete fronter, Sic Arrete Senter og Si1 Signature på sativer bak evt.

Sub :D, måtte jo kankje være B&W sin nyeste DB1, men 29.995,.- er dyrt...

tintoretto

Hi-Fi interessert
Ble medlem
29.05.2007
Antall liker
0
Lyngen skrev:
Dilemma.... Har lyst på noe nytt, men er egentlig fornøyd. Er ikke villig til å bla ut til mer HiFi, fordi det finnes viktigere ting. Så noen oppgradering ser jeg ikke for meg. Tror ikke jeg finner noe bedre uten å legge imellom penger. Men HiFi interessen er ikke død, så hva skal jeg gjøre da? Kverke den? Bytte bare for å bytte?
Nei, kjøp musikk du :p

Jeg for min del er usikker på hvilken vei jeg skal gå. Signalkilden skal nok oppgraderes. Spørsmålet er bare til hva. Tradisjonell cd eller nettverk? På den ene siden liker jeg den fysiske kontakten med platene...å åpne det medfølgende heftet med tekst og bilder. Hvor mye ødelegger egentlig drivverket i en cd-spiller. Hjertet leder meg i retning av cd.

Samtidig er jeg ganske jålete og kunne tenke meg en løsning med nas-server og bruke pda eller smartphone som fjernkontroll. Og så hører jeg så mye om hvor overlegent en nettverksløsning spiller. Ikke det at jeg har fått det inntrykket på demoer, bl.a demo av Akurate DS mot CD. De låt forskjellig, men jeg synes ikke DS var så halleluja som mange skal ha det til.

baluba

Æresmedlem
Ble medlem
18.02.2009
Antall liker
15.017
Sted
Kopervik og Bergen
Torget vurderinger
1
Det er vel ikke så mange som mener at HDD låter overlegent bedre enn cd. Det kan ikke jeg huske å ha lest, og har i alle fall aldri skrevet det selv.

Chalshus

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Antall liker
4.450
Sted
Horten
Torget vurderinger
8
Ny og bedre riaa. Thats it! Men det får skje etter at sykelsesongen tar tatt sitt. Altså i oktober ->

Topp Bunn