kjartanb skrev:
hmmm. Der var store ændringer i 2010. Solgte Lowther-hornene og köbte konventinelle höjtalere, solgte CD spiller, köbte DYI DAC, rippede alle cd til harddisk, köbte NAS. I aar bliver det nok kun:
1. investere i og höre mere musik.
2. oppgradere videre min gamle Linn LP12 eller sælge den sammen med Moerk UP4.
3. lave ny plint til min Lenco L75
4. audiomods-e min rega arm som brukes paa L75
5. undersöge bedre DACer og maaske investere i DIY/gammel/ny DAC.
6. göre opp med mig selv om, konventionelle höjtalere, horn, dipoler eller ortho-akustik er veien frem for mig

7. flere / andre rörforstærkere / Quicksilver S 88 / större Hypex / Nad M2 / .... eller er det allaerede 2012 nu
Kjartan
Søgte på forskellige tonearmsdiskusjoner og fandt ved et tilfælde mine planer for 2011.
Interessant at tage status nu ved midten av året
<i>1. investere i og höre mere musik.</i>
<b>har handlet LPer, CDere og HD filer...</b>
<i>2. oppgradere videre min gamle Linn LP12 eller sælge den sammen med Moerk UP4.</i>
<b>Linn og UP4 solgt</b>
<i>3. lave ny plint til min Lenco L75</i>
<b>Var tæt på at købe en ny VPI Classic men nu er PTP5 stealth bestillt til Lencoen</b>
<i>4. audiomods-e min rega arm som brukes paa L75</i>
<b>No progress! Andre tonearme har også optrådt i mine dagdrømme</b>
<i>5. undersöge bedre DACer og maaske investere i DIY/gammel/ny DAC</i>
<b>No progress! Har ikke besluttet hvad jeg vil mht DAC</b>
<i>6. göre opp med mig selv om, konventionelle höjtalere, horn, dipoler eller ortho-akustik er veien frem for mig

</i>
<b>Solgte ProAc D28, købte og oppgraderede er par Carlsson OA50 (som min søn bruger nu) købte også et par Altec Model 17 (604-8g i 620 kabinetter) og bruger Jeff Markwart delefilter med dem - konklusjonen var, efter at have hørt bla. Kjoeniks Avantgarde Mezzo 8), ... effektive højtalere og horn! </b>
<i>7. flere / andre rörforstærkere / Quicksilver S 88 / större Hypex / Nad M2 / .... eller er det allaerede 2012 nu

</i>
<b>Købte og oppgraderede gamle Quicksilver KT88 Monoblokke, David Slagle Autoformere som forforsterker - mangler at bygge/købe forforsterker kabinett</b>
Planerne går glimrende og endnu meget tilbage af året

mvh
Kjartan