|
Hei Andreas.G.A.G. skrev:Gratulerer så mye med nytt lytterom! Dette ser jo helt strålende ut!
Håper du trives i Bergen!
Hilsen en øresuser!![]()
Detta får du til magmag skrev:Takk for det Destiny!
Er veldig fornøyd med rommet, men det blir nok litt jobbing med akustikk
for å få dette bedre. Men da har jeg jo litt å bedrive tiden med i regntunge Bergen.
mag
Har det blitt hjemmekino ennå?mag skrev:Skal jo også bli hjemmekino her oppe også, men det får vente litt. Kassa er tom.
mag
Tørkeloftet til Mag er en av grunnene til at jeg av og til ønsker jeg var bergenser.... ;DElektron skrev:Tørkeloftet til Mag var blitt et lytterom det står respekt av. Flotte kvaliteter, utsøkt belysning og en rekke akustiske tiltak. Bildene tidligere i tråden lyver ikke, men det må oppleves. Jeg antar det kommer en del bilder rundt om i andre tråder fra besøket.
Man trenger jo virkelig et tørkeloft i regntunge Bergen. Her kan man sitte og kose seg på regnfulle dager, slik som i dag.johnnygrandis skrev:Elektron skrev:Tørkeloftet til Mag var blitt et lytterom det står respekt av. Flotte kvaliteter, utsøkt belysning og en rekke akustiske tiltak. Bildene tidligere i tråden lyver ikke, men det må oppleves. Jeg antar det kommer en del bilder rundt om i andre tråder fra besøket.
Tørkeloftet til Mag er en av grunnene til at jeg av og til ønsker jeg var bergenser.... ;D
Elektron hvilken utgave Marcus Miller er det ?
Nødvendig og nødvendig? Det er jo slike spørsmål jeg helst ikke stiller meg selvHolmium skrev:Kjemperom!
Men er det absolutt nødvendig å dekke til vinduene? Forstyrrer de veldig om de ikke er tildekket?
Når alt virker som det skal så er jeg veldig fornøyd.musicman skrev:Ett rom med mye gosaker. Låter sikkert fortreffelig.
mvh
Hei Trompetnerd.Trompetnerd skrev:Mag: slike bilder gleder meg langt inn i sjelen.
Skikkelig highend rund baut, eget rom og vilje til å gi anlegget optimale betingelser.
Kos deg med musikken![]()
Du har virkelig fått det med deg at det er i Bergen de beste oppsett befinner seg.8x12_TOM skrev:Virkelig mange snadder-oppsett i Bergens distrikte, og dette er helt klart et av dem
Tror du dette kunne la seg ordne ;D
Mvh-
Tor
Hei johnnygrandis.johnnygrandis skrev:Medfører ikke flytting av HT også flytting av akustikkplater og diverse remedier ?
Knall oppsett og rom, har du gjort målinger av rommet ?