Jeg vil også gjerne takke alle oppmøtte på Hifimessen!
Som førstereis ble det en artig opplevelse med mange hyggelige mennesker og ny musikkbekjentskap.
Takk for alle innspill angående anleggene det ble spilt på, og jeg synes det var en usedvanlig god stemning fra dere som gikk rundt fra rom til rom og prøvde å finne godlyden
Jeg hadde jo oppfordret dere til å ta med egen musikk, og det ble spilt mange CD'er og noen låter direkte fra Memory Stick. Jeg håper alle fikk lov til å spille det de ønsket. Anleggene mine blir aldri tunet for en type musikk, men for generelt å kunne takle alt!
Noe av problemet for oss utstillere er jo når noen har med seg "godmusikken sin", og det er f.eks. Rammstein, så er ikke det den beste låten for alle å høre på.
Noen vil ha supertrøkk, noen vil ha sarte damestemmer, noen vil ha Dire Straits, noen vil absolutt ikke ha Dire Straits, osv.
Jeg har personlig alltid med meg en CD med noe jeg kjenner godt, da jeg vet at ikke alle liker Brian Bromberg, f.eks. Det som skremmer meg litt er at når jeg som gjest i et rom spiller min musikk, så får faktisk utstilleren kjeft etterpå for å spille "pling plong" musikk.
Håper dere ser utfordringen her? Sørg for å ta med dere egen musikk, eller spør om utstilleren kan spille deres "type" musikk, og vær tålmodig med at andre spiller sin musikk.
Det er komplett umulig å vite hva du liker av musikk.
Jeg prøvde å se an menneskene litt som kom på besøk, og jeg tok grundig feil flere ganger med musikkvalg:
1. 3 unge karer jeg regnet med ville ha litt Infected Mushroom og slikt, ba om Kari Bremnes og Eagles.
2. En kar litt oppover i årene satt og digget skikkelig etter Infected så hele rommet stod i bevegelse.
Dette er ikke kritikk til dere som er på besøk, men et forsøk på å få alle til å forstå utfordringene med å spille musikk.
Har noen talt opp hvor mange låter, eller bare hvor mange band og orkestre det er i verden?
Nå har vi alt tilgjengelig direkte på PC'en, og jeg kan garantere at jeg ikke kjenner veldig mange milliprosent av det som finnes
Takk igjen til alle, og dette gav mersmak!
For dere som ikke fikk anledning til å komme på messen, ta gjerne kontakt for å få hørt på utstyret det ble spilt på!