HiFi-Messen i Horten, 17-18. september, 2011

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.677
    JackX skrev:
    Delvis OT, men det passet så grundig godt å henge meg på følgende:

Jamakr skrev:
    Men - til saken: Håper vi kan samordne oss for en Bamble tur. Tror jeg også ble invitert. Har nettopp gått igjennom boka, og det er opptil enkelte dager og noen timer ledig. Og, så vil jeg høre det nye vidunderet hos deg ...
    JMK
    Min ydmyke BMW står til samordnet distribusjon nedover Vessfoll-kysten når enn det måtte behage exellencene å rotte seg sammen. Jeg vet at det er kun noe sølle Burmlemeister-utstyr lettere henslengt som skal pådyttes oss, men vi stiller da opp for en fellow-Münchener!?!?

G
    Hehehehe...den er notert JackX ;D
    Forøvrig er undertegnedes sølle 2002 modell BMW atter i kjørbar stand, så her kan det tas fart fra odden med kurs for Bamble.
    Jeg regner med at herren vi alle 3 tenker på gir signale når husværet atter ligner et hjem ;)

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.677
    Jamakr skrev:
    Sitat:
    I tillegg skal man ned til en herre i Bamble utpå høsten og lytte under mer kontrollerte forhold på Burmester utstyr fra øverste hylle

Hei Powerpoint Satan. God oppsummering av lytteinntrykk. Wilson B høyttalerne imponerte meg mye. Men, ikke noe galt sagt om det andre du oppsummerte. Hyggelige møter med mange, også fin demo hos Sterofil. Gjensyn med tidligere eid utstyr var det også på messa.

Men - til saken: Håper vi kan samordne oss for en Bamble tur. Tror jeg også ble invitert. Har nettopp gått igjennom boka, og det er opptil enkelte dager og noen timer ledig. Og, så vil jeg høre det nye vidunderet hos deg ...
    JMK
    Det var da voldsomt jamakr - Powersatan hehehe... ;D
    kanskje jeg skal døpe meg om til det siden Kabelsatan er tatt :'( dog er jeg innful p en annen måte enn herren med nicket.
    Takk for gode ord om mine skriblerier.
    Bambletur diskuteres med ordføreren som seg hør og bør 8)
    Som kjent er det utrolig hvor fort en liten sort Volvo kan gå mellom Bamble og odden hvis den må, eventuelt Sølvpilen via Moss ;)
    "Vidunderet kan besiktiges mellom kl:15-30 og halvfire førstkommende søndag ;D
    Det årnær sæ nok skal du se ;) prekast....

Jamakr

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.08.2003
    Antall liker
    2.445
    Passer godt 15.30 vil jeg tro :)
    ellersmessig er det varslet en ny cd spiller samme dag ca kl 19 ;D

JMK

hifiguru

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.07.2002
    Antall liker
    1.262
    Sted
    Porsgrunn
    Torget vurderinger
    1
    Powerpoint skrev:
    JackX skrev:

Jamakr skrev:
    JMK
    Min ydmyke BMW står til samordnet distribusjon nedover Vessfoll-kysten når enn det måtte behage exellencene å rotte seg sammen. Jeg vet at det er kun noe sølle Burmlemeister-utstyr lettere henslengt som skal pådyttes oss, men vi stiller da opp for en fellow-Münchener!?!?

G
    Forøvrig er undertegnedes sølle 2002 modell BMW atter i kjørbar stand, så her kan det tas fart fra odden med kurs for Bamble.
    Jeg regner med at herren vi alle 3 tenker på gir signale når husværet atter ligner et hjem ;)

Husk at Burmesteren fra Telemark har forlatt Bamblekysten og gjort Porsgrunnsboer utav seg ;) ;)

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.677
    hifiguru skrev:
    Powerpoint skrev:
    JackX skrev:

Jamakr skrev:
    JMK

G

Husk at Burmesteren fra Telemark har forlatt Bamblekysten og gjort Porsgrunnsboer utav seg ;) ;)
    Takk skal du ha Hifiguru.
    Da har vi`n på radar`n 8)
    Han slipper ikke unna.
    Ikke det at jeg har tro på at han ønsker det.
    Pinglete er mannen ikke.

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.677
    Jamakr skrev:
    Passer godt 15.30 vil jeg tro :)
    ellersmessig er det varslet en ny cd spiller samme dag ca kl 19 ;D

JMK
    Akkurat ja 8)
    Vi tar`n på snakkofonen JMK.
    Er været gnistrende flott er det å sitte inne lavt prioritert.

ambiance

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    05.01.2007
    Antall liker
    162
    Sted
    Sandefjord
    Torget vurderinger
    3
    Roysen skrev:
    DoMentor skrev:
    Mulig jeg er helt på bærtur her, men hvor vanskelig kan det være å måle akustikken i rommet og tune den så anlegget spiller noenlunde optimalt egentlig ? ? :)

Mvh :)
    Tror nok det er litt romavhengig. 120 kvadrameter med 5 og en halv meter under taket krever vel omtrent en semitrailer med akustikkremedier for å kunne kontrollere fullt ut ;) Dette er ikke et forsøk på å klage på akustikken vi hadde, men mer et forsøk på å gi et bilde av hva vi hadde å jobbe med. Dog synes jeg at det er mulig å få til god lyd selv om akustikken eller strømmen ikke er helt plettfri.

Mvh
    Roysen
    Produktsjef
    Audio Norge

Roy.

Jeg har letet etter en hjemmeside hos dere. Hva er den?

A.

Espen L

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    03.03.2010
    Antall liker
    12.139
    Sted
    Skien
    Powerpoint skrev:
    JackX skrev:

Jamakr skrev:
    JMK

G
    Hei Powerpoint
    Gleder meg veldig til dere kommer en tur, gir beskjed med en gang alt av de akustiske tilltakene er på plass. Skulle bli ferdig med det siste nå i helgen men typisk så kommer absorbent platene ikke før i neste uke så her er det bare å smøre seg med tolmodighet.Er ferdig med veggen bak høytallerene. Her er det satt opp flere lag plater med gips som er limet sammen for å gjøre veggen mest mulig "død". Er veldig spent på hvordan det blir lydmessig når de akustiske tilltakene i taket er på plass. samboeren er mest bekymret for hvordan dette blir seende ut i stuen med og henge opp plater i taket. Har en plan B vis hun synes dette ikke ser ut, tenkte og lokke med en sydentur på henne vis platene kan bli hengende ;D ;D For håpe snekkeren som skal gjøre dette for meg gjør en Jæv... god jobb så sparer jeg en del tusen hehehe
    Mvh: Espen

nudiebear

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    04.07.2008
    Antall liker
    1
    Så ikke at noen hadde lagt ut bilde av EC på Horten Messen.

Det spennende her var jo to nye pre-release produkter, en multispiller (Blu-ray med DLNA og mer) med analog XLR stereo utgang og en DAC i tradisjonell EC look med trådløs overføring og volumkontroll.

Vedlegg

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn