HiFi Messe i Trondheim 9-11 November 2007

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • argh

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    29.04.2006
    Innlegg
    716
    Antall liker
    0
    Jeg fikk ikke hørt disse. Så mye og høre på så liten tid....... ;)
     

    Vermin

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2006
    Innlegg
    6.999
    Antall liker
    5.917
    Sted
    Bjerkreim
    Torget vurderinger
    45
    De kretskortene så skremmende like ut de som DIYParadise selger ;D
     
    U

    utgatt60135

    Gjest
    Synes det var en flott messe med mye god lyd og flott stemning. Bedre enn Horten messa synes jeg. Dessverre gikk tiden altfor fort så det ble litt hastelytting i 6.etg.

    Martens anlegget var storartet å høre på. Det beste jeg har hørt med god margin. Musikalsk som bare rakker´n. Veldig oppløst og overtonene på piano var imponerende. Men det som slo meg mest var innsyn i innspillingene jeg aldri før har hørt. På Dybdahl plata var det resonanser i nedre mellomtone men han som sto for platebytte sa det var på innspillingen og riktignok var det borte på andre plater. Men anlegget spilte ikke overanalystisk og det var en viss innbydende mykhet over det hele syntes jeg. Nydelig definert bass. Veldig bra at de kunne spille plater fra publikum og at de hadde selv plater som ikke var av beste sort teknisk sett. Moro... Prisen? Ehh.. det glemmer vi :).

    Svensken hos Wilson var en morsom mann som spilte morsom musikk andre ikke spilte. Jeg likte lyden meget godt. Stor bass fra en stativhøyttaler. Var ikke noe å¨sette fingeren på i det rommet utenom prisen på 120.000,- på det jeg fikk høre. Designet for å også kunne stå nær bakvegg.

    Avantgardene låt omtrent like bra som i Horten. Detaljert og med flott mikrodynamikk. Bare enkel jazz da jeg var der så jeg kunne tenke meg å hørt noe annet. Flott at han skrudde av mye av lyset.

    Totem låt veldig bra de også men fikk mye bassresonans i det lille rommet. Behagelig og naturlig. Jeg fikk en misstanke om at elektonikken ikke var helt optimal til dem? Jeg vet ikke. Smak og behag. Gjennomført lydideal i alle tre modeller. Hadde vært moro å hørt Wind i et større rom.

    OHC hoppet jeg glatt over.. Klipsch horna skuffet mye. Dynamikken var meget god på plater med god dynamikk men ellers var det mye farget lyd syntes jeg. Men han som demonstrerte sa at han desverre ikke fikk til lyden på messa. Særlig ikke på lørdag da jeg var der. Etera syntes jeg spilte meget godt. Presis fokus, holografi og god kropp og fylde. Men hva er vitsen med surround? EC høyttalerne spiller meget bra til prisen tror jeg men hørte ikke mye da jeg måtte prioritere etterhvert.

    HiFi klubben? B&W 802D fikk ikke gode betingelser slik de var satt opp. Musikken som ble spilt hadde ikke fokus og medarbeiderne viste null interesse for oss som var der. Gikk etter 3min. HiFiCenter kjeden hadde en helt annen engasjement men Everest låt ikke særlig bra. I allefall ikke i forhold til prisen. Men de kan nok bedre vil jeg tro.

    Midgaard spilte elekronisk musikk på digre høyttalere i et lite rom. Gikk fort da det var lite interessant. I ligeså hos Flageborg. Heftig bass men det er kortvarig moro og kortvarig besøk ble det.

    Acoustatene synes jeg virket som et god "value for money" men litt vanskelig å få inntrykk når de måtte spille så lavt. Her måtte man sitte helt presist. Bare å senke lyttehøyden 20cm ned fra sitteposisjonen økte detaljeringen.

    HiFi-stajonen fikk demonstert rå dynamikk og trøkk i bassen hos Referance 3A Grand Veena. Svært god stop/start egenskaper med VTL syntes jeg. Men dessverre ble det også spilt så høyt i det lille rommet at det ble vondt å høre på oppover i frekvensene. Her får nok rommet ta skylden tror jeg. Det hadde vært moro å hørt dem i et stort rom da de virket veldig energiske og morsomme.

    PM audio syntes jeg overdempet rommet noe. Det var for å få til god soundstage men jeg syntes kompromisset ga litt vel sedat lyd. Savnet litt dynamikk og engasjement. Ble desverre noe for tamt, imo.

    Peak høyttalerne spilte imponerende bra i det knøttlille rommet. Det gikk ikke bra på høyt volum men innenfor grensen var det nydlig å høre på dem. Behagelig, homogent, naturlig og oppløst. Nydelig håndverk. Men så var det prisen da...

    Abrahamsen syntes jeg spilte veldig bra til prisen. Litt frodig og mørkt men fin klang. Morsomt å få en prat med Abrahamsen selv.

    Gallo? Nja jet vet ikke.. Ikke helt mitt ideal, litt metallisk tørt og manglet litt fylde? Ble ikke helt klok på dem. Men alikevel litt av det samme intrykket som fra Stockholm.

    Syntes jeg fikk god inntrykk av Avalon og Eben i Horten så de ble ofret for tidsklemma (de låt absolutt bra der, imo)..

    Quad var morsom å høre på for første gang. Låt veldig fint på Marantz og Copland men savner litt på engasjement og energi. Den meget hyggelige og ærlige TonArt selgeren mente det var litt pga rommet som slukte litt energi og Copland spilleren. QUAD er notert på blokka til senere oppgradering..

    Fikk mye igjen for turen.... - takk skal dere ha :D.
     

    anekdoten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.07.2006
    Innlegg
    522
    Antall liker
    23
    Torget vurderinger
    4
    Masse interessant i Tr.heim den helga, mest for ørene(selvfølgelig) men også for øyet. Jeg skal hverken kritisere eller hylle noen i utstrekt skala, men noen små betraktninger undervegs gjorde jeg...

    Aller først så imponerte Abrahamsen meg - forholdsvis billig forsterker(integrert) og cd spiller paret sammen med elektrostater(husker ikke navnet), men jøss for en lyd sammenlignet med mye annet til den tidoble prisen!! Totalprisen på nevnte anlegg var i underkant av 40 000,-.

    Videre så gikk ferden til Hi-Fi Center kjeden med sitt famøse og pretensiøse anlegg til 1,8 - en komma åtte millioner...ja dere hørte riktig! JBL og McIntosh i herlig forening med 2000 watt pr. kanal. Var det noen som nevnte overkill?
    Vel, uansett så ble dette en nedtur for meg når innehaverne presterte å hive på ei skive av Justin Timberlake. Men mektig lyd ble det, skulle bare mangle til den prisen...

    Til slutt havnet jeg hos Tonart. Mye flott og jordnært utstyr. Men jeg må si jeg reagerte på at Klipsch La Scala II med en følsomhet på 105db, ble avspist med noen "skarve" og digre transistor sluttrinn på flere hundre watt. Hallo! Hvor er logikken, hvor var trioderørene, eller i det minste rørforsterkeren????

    Ellers så var det mye flott å høre, kombinert med trivelige folk med sans for faget, selv om det til tider skein gjennom at de var forsynt med en god dose kremmerånd, som det seg hør og bør.

    Til slutt vil jeg dra frem de jeg synes kom subjektivt best fra det med "æren" i behold. Aller først Hifi-Stasjonen, Abrahamsen, TAA Import(...de herlige Avantgardehornene) og Tonart(tenker da spesielt på disse dipol høytalerne, selv om jeg gremmes over hvilke behandling La Scalaene fikk. Si meg, var ikke Håkon Rognlien der og lekset opp innehaverne? ;)).

    ...og alt jeg handlet var en LP med Kari Bremnes "Norwegian Mood".
    Vel blåst arrangement, folks!!
     

    Odder

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    623
    Antall liker
    4
    På vegne av audioroyal vil jeg takke alle som stakk innom oss på messa!! Det var morro å kunne vise fram noe av det mest ekstreme som er å oppdrive innen hi-fi!! Det blir kanskje ikke det største "salget" når man viser et slikt anlegg, men moro er det likevell!! NB!!! Vi har også rimeligere løsninger som har evnen til å få fram noe av gåsehuden!!! ;D ;D ;D ;D

    Mvh
    Odder
     

    anekdoten

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    02.07.2006
    Innlegg
    522
    Antall liker
    23
    Torget vurderinger
    4
    Jeg glemte i mitt forrige innlegg å takke Motron med Brynjar Kvanlid for en god-prat. En særdeles trivelig kar, som jeg har hatt gleden av å hatt på besøk privat - og en stor kapasitet på sitt felt. Om han ikke er en direkte audiofrik så er han en tekniker av klasse. Det ikke han vet om rørteknologi er heller ikke verd å vite... ;)
     

    LydMekk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2003
    Innlegg
    2.307
    Antall liker
    2
    Holdt på å glemme det ja...var innom rom #2 Audioroyal oppe i etasjene. Spilte på et enkelt anlegg med stativHT og platespiller da jeg var innom. Meget musikalskt, bra lyd.

    Fleipet til Odder at lyden var nesten bedre enn i storrommet med Martens... ;D
     

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.071
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Har dessverre ikke noen brukbare bilder av Einstein elektronikken i dette vellydende oppsettet. Regner med at noen andre kan bidra her. :)
     

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.071
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Her har vi en lekker pre-amp fra Audiovalve. Har fått mange gode omtaler rundt omkring. Kanskje noen her som har hørt den og vil slenge inn en kommentar ?
     

    Vedlegg

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.071
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Da er det på tide å køye, men har flere bilder på lur hvis dette kan være av interesse.


    mvh
     

    LydMekk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2003
    Innlegg
    2.307
    Antall liker
    2
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Fine bilder, det heter vel Vyger?
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    LydMekk skrev:
    Fine bilder, det heter vel Vyger?
    Jepp, Vyger Indian Signature m tangentialarm. Sikkle....men jeg får vel nøye meg i uoverskuelig tid med den jeg har ;)

    Jeg har en bunke bilder som jeg skal se om jeg får lagt ut så fort jeg får tid....
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Ok da...her kommer ett i kveld :)



    Flere Vyger bilder i morra
     

    LydMekk

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    01.08.2003
    Innlegg
    2.307
    Antall liker
    2
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Bra! Tok noen bilder men bare med 1.3 mobilpixler. Tror ingen ble såpass at de kan legges ut.

    Pøs på folkens! :)
     
    O

    om.s

    Gjest
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    JA! gi oss som ikke hadde mulighet å overvære dette noen påminnelser om hva vi gikk glipp av....

    mvh
     

    tweakMan

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    10.02.2002
    Innlegg
    6.223
    Antall liker
    124
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Klabert vi kan! Her er mitt bidrag i så måte.
    Disse er tatt med ett 6,3 megapixler kompaktkamera, så krympet til ca 20% for visning på siden.

    mvh
     
    O

    om.s

    Gjest
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Imperial skrev:
    Klabert vi kan! Her er mitt bidrag i så måte.
    Disse er tatt med ett 6,3 megapixler kompaktkamera, så krympet til ca 20% for visning på siden.

    mvh
    Takker så mye!! dette bør man få plass med neste år......

    mvh
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Mer Vyger Indian Sign.




    Litt detaljer:






    For den som liker at Hifi skal være TUNGT, kan dette muligens være den våte drømmen...?

     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.727
    Antall liker
    9.360
    Sted
    Trondheim
    HiFi klubben utmerket seg (i mine ører) med messens desidert dårligste lyd. Jeg kan ikke skjønne annet enn at de hadde satt opp høyttalerne med alt for mye toe-in. Men det låt lukket og grumsete (i mine ører). Og det burde ikke ha vært rommets skyld.
    Problemet på slike messer er jo at anleggene ikke blir tilpasset rommene. Best lyd synes jeg vi fikk i TonArts demorom der de spilte på Sonus Faber Cremona Auditor og Electrocompaniet (men dette er jo et skikkelig demorom). Jeg ble litt skuffet over lyden i Quad/Copland (i TonArts andre demorom). Perspektivet ble ikke riktig og lyden be for spiss. Vanligvis liker jeg lyden i Quads elektrostater, så jeg regner med at dette skyldes elektronikken.
    Jeg likte heller ikke lyden i de Martin Logan høyttalerne som Abrahamsen spilte på (for påtrengende bass uten skikkelig dypbass), men i naborommet spilte den samme elektronikken glimrende med Kef Reference 205/2. For meg, messens nest beste lyd etter Sonus Faber hos TonArt (men jeg var der bare 2 timer på søndag og fikk ikke hørt alt og fikk ikke satt meg ned og hørt skikkelig - det var mye man skulle rekke over).

    Messens mest imponerende anlegg var det nok acoustictuning (?) som sto for med et anlegg til 2,2 mill fra Ypsilon i Hellas.
    Hadde kanskje ventet meg mer av et anlegg i den prisklassen, men det tror jeg rommet må ta ansvaret for.
     

    terryboy

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    24.06.2003
    Innlegg
    1.254
    Antall liker
    878
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    musicman skrev:
    Her har vi en lekker pre-amp fra Audiovalve. Har fått mange gode omtaler rundt omkring. Kanskje noen her som har hørt den og vil slenge inn en kommentar ?
    Hører til daglig Audio Valves pre-amp Eklipse og monoblokkene Audio Valve Baldur 70 i mitt lytterom (også kalt stue). Audio Valve forsterkeriet mates av en Lector CDP-7T og ser i den andre enden et par Ton Art Etera. Når det gjelder pre-ampen fra Audio Valve som du etterspør erfaringer og kommentarer på, synes jeg den har mye av raskheten og kontrollen til mer typiske transistorbaserte pre-amps, men i tillegg en mer typisk rørmellomtone med litt ekstra kjøtt på stemmer etc. Fordelen med Eklipse er at den har en tendens til å gi all musikk litt ekstra PRAT og musikken er i mine ører veldig fokusert mot gjenskapning av en livefølelse mer enn nødvendigvis å hente frem hver enkelt mikrodetalj som måtte ha fremkommet i studio. Dette vil mot enkelte preferanser og i enkelte oppsett selvsagt da også kunne betegnes som en svakhet hvis det man trenger er mikrodetaljer og en litt mer analytisk tilnærming til musikken. Det mange ikke vet er at Eklipse har litt forskjellig nivå på de 7 inngangene, slik at det lettere kan matches mot ulike kilder som kobles på og mulighet for mekanisk rensing av alle releer i forforsterkeren (tror ikke jeg har sett dette på andre konstruksjoner). Eklipse maler et stort lydbilde, men jeg har hørt forsterkere som klarer et enda bedre dybdeperspektiv. Hele lydbildet er skjøvet litt frem i lytterommet mot eksempelvis JJ Electronic som jeg benyttet før.
     

    Odder

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    623
    Antall liker
    4
    otare skrev:
    Messens mest imponerende anlegg var det nok acoustictuning (?) som sto for med et anlegg til 2,2 mill fra Ypsilon i Hellas.
    Hadde kanskje ventet meg mer av et anlegg i den prisklassen, men det tror jeg rommet må ta ansvaret for.
    Det var Audiostone som hadde Ypsilon rommet!! Meget spennende produkter forøvrig!!
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Først må jeg si at neste gang skal jeg ta med stativ til kamera. LOVER!!


    Dette oppsettet fikk mye skryt, og jeg er tildels enig. Ikke optimalt innstillt etc. Men for et potensiale :)





    Var godt å endelig få se denne forsterkeren live. Vakker og tøff.





    Endelig fikk jeg lyttet til disse



    Dette var noe jeg fint kunne sittet og lyttet til i timesvis :)
    Takk for sedvanlig tålmodighet og smil Morten.



    Densen elektronikk



    Enkelt og stilfullt, men slik det var satt opp, måtte jeg bare forlate rommet....



    Og slik var det dessverre her også........jeg hadde forventet å sitte en stund her.....men "knust glass" er vel ikke det en bør forbinde med highend og klaver.
    Det var i hvert fall langt fra den lyden jeg forbinder med dette storslagne instrumentet, live.
    CD ble brukt da jeg lyttet.



    Fikk derfor ikke lyttet til denne....desverre.



    Ser at jeg er helt på kolisjonskurs med Burnt_Island når det gjelder dette rommet.
    Spørs om ikke vi må avlegge hverandre et besøk.....
    Vi må da finne ut av hverandres oppfatning av dette :) Enig BI?



    Piega og Jungson hos Duet Audio





    Her låt det som om en var på en rockekonsert med kjempegod lyd :)



    Ikke så dumt dette Mr Kviserud bedriver skjønner dere ;)



    Her hadde gutta fått til mer enn god lyd :)




    Nå tar jeg allle utstilleres lyd med en stor klype salt pga de langt fra optimale rommene, men noen fikk det ganske bra til.
    Men: MESSE ER MESSE :)
     

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.071
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Takk for fin beskrivelse Terryboy.

    Lysten på å få testet ut denne pre-ampen er ikke blitt mindre for å si det sånn :)
     

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.071
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Bildene dine holder i massevis for meg Johna. Ikke så lett når en ikke har stativ.
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Supre bilder!

    Men nå har vi gående flere tråder om samme tema her.......
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Sier takk musicman, men det er nesten så at jeg ikke vil legge ut de jeg har..... ;)
    (blitzbilder er ugly)
     

    Odder

    Bransjeaktør
    Ble medlem
    10.04.2005
    Innlegg
    623
    Antall liker
    4
    Vi kan jo starte enda en tråd med evt. avstemming om hvilke tråd folk foretrekker?? ;)
     

    bambadoo

    Æresmedlem
    Moderator
    Ble medlem
    11.10.2002
    Innlegg
    22.155
    Antall liker
    10.663
    Sted
    Lørenskog
    Torget vurderinger
    16
    Skal jo egentlig legges her:
    Oversikt over hifimesser og shows
    http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/board,26.0.html

    Så alle linkene som omhandler bilder fra Trondheims messa er egentlig lagt feil ser det ut for....


    EDIT: Men det er jo derfor vi har moderatorer - slik at vi kan rydde litt.
    Gi meg noen minutter så skal jeg se hva som kan gjøres....
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.727
    Antall liker
    9.360
    Sted
    Trondheim
    Odder skrev:
    otare skrev:
    Messens mest imponerende anlegg var det nok acoustictuning (?) som sto for med et anlegg til 2,2 mill fra Ypsilon i Hellas.
    Hadde kanskje ventet meg mer av et anlegg i den prisklassen, men det tror jeg rommet må ta ansvaret for.
    Det var Audiostone som hadde Ypsilon rommet!! Meget spennende produkter forøvrig!!
    Absolutt. Husket ikke helt navnet, derfor (?). Tror jeg må vinne i Lotto 2 ganger før det blir aktuelt...
     

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.071
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Her ble jeg sittende en god stund :)
    De første minuttene jeg satt der var jeg nesten litt skuffa, men skal si det tok seg opp etterhvert.
    Det ble spillt vekselvis cd og vinyl annenhver låt. Da jeg selv ikke har satset på vinyl de senere år, smerter det meg å måtte innrømme at det burde jeg kanskje ha gjort. Vinylen rullet litt av i ytterkantene, men derfra og inn var det ikke tvil. Nå var jo gjengivelsen fra Edge cd-spilleren ikke dårlig, langtifra, og hadde ikke Kuzmaen kommet imellom sånn den gjorde på annenhver låt, hadde jeg sikkert vært like fornøyd. Heller ikke noe minus at musikken passet meg godt.
     

    Vedlegg

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.071
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    Uff ikke bra bilder dette her, men det er jo bedre enn ingenting ;D
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.507
    Antall liker
    2.953
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Noen bilder fra messa i Trondheim

    musicman skrev:
    Her ble jeg sittende en god stund :)
    De første minuttene jeg satt der var jeg nesten litt skuffa, men skal si det tok seg opp etterhvert.
    Det ble spillt vekselvis cd og vinyl annenhver låt. Da jeg selv ikke har satset på vinyl de senere år, smerter det meg å måtte innrømme at det burde jeg kanskje ha gjort. Vinylen rullet litt av i ytterkantene, men derfra og inn var det ikke tvil. Nå var jo gjengivelsen fra Edge cd-spilleren ikke dårlig, langtifra, og hadde ikke Kuzmaen kommet imellom sånn den gjorde på annenhver låt, hadde jeg sikkert vært like fornøyd. Heller ikke noe minus at musikken passet meg godt.
    Bra at du likte dette rommet da
    Enda et bevis på at menneskets hjerne registrerer og analyserer ulikt fra menneske til menneske.
    Det er faktisk dette jeg synes er noe av det mest fasinerende med denne hobbyen.

    PS
    Bildene dine er da bra dem.
     

    musicman

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.08.2005
    Innlegg
    3.438
    Antall liker
    2.071
    Sted
    Ålesund
    Torget vurderinger
    1
    Helt enig Johna. Men hvor lenge satt du der ? Som sagt tok det litt tid før det sank inn hos meg ;)
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn