Veldig god idé, oct. Norway it is.
Meget mer, er jeg redd. Men venter óg på innspill fra medlabyranter.Hva mer trenger dine små grå?
Utmerket oppgave. Du må vel ha 4 likes efter denne.Vestlandet, vettu Pink... Der kan du stole på mangt, men ikke på været.
Mens jeg venter på rabarbra, så tar vi en lett en, ikke sant? Tilbake til sporet vi var på før denne oppgaven, så er det igjen snakk om noe med kunst.Kanutus. Go for it.
Men hvor var det jeg hadde lagt rabarbraen nå igjen..?
Kunstneren er norsk ... ;-)Er han norsk, kunstneren?
Sjekk hintene én gang til, og så på de mer åpenbare tingene, enn selve temaet. Temaet gjelder kun ett verk (eller en begrenset tid, alt etter som), men denne kunstneren ble veldig kjent for dette verket. Det er en kunstner som fortsatt lager kunst i dag ...Eddien er jo mildt sagt opptatt av mann+kvinne-temaet.
Men kan det være en med noe kraftige farger?
Jeg skal hjelpe til litt ... Stereo er ikke et hint om antall (hva annet kan det være?). Foto er ikke et utgangspunkt. Kjønn er et viktig tema i verket, men som regel ikke 'dominerende' ...Så det er ikke et bilde i det hele tatt? Men et foto som utgangspunkt. Kan det være en performance?
Stereo, da tenker jeg to. At det er mer enn én med i verket. Og med stolthet?
Så er det utydelig hvilket kjønn motivet har?
Keine Bjellen klingen im Kopf...
Aner ikke, men sikkert et bra et ...Hva slags camera er brukt.
mvh
Men har ikek fått med meg at hun har tatt noe oppgjør med tidligere verk. Hun er btw en meget dyktig og interessant kunstner.Vibeke Tandberg, "Old man....."?
Riktig! Og 'Living together' var de jeg tenkte på ...Vibeke Tandberg, "Old man....."?
Nei, det er vel ikke så veldig kjent, men har hørt henne uttale dette med hvor mye folk forbinder henne med disse fotoene, mens hun for 'lenge siden' har gått videre ... Synes det hun gjør nå, i den forbindelse, er veldig interessant også ... Tandberg gjenoppfinner seg selv gjennom å ødelegge egen kunst - AftenpostenMen har ikek fått med meg at hun har tatt noe oppgjør med tidligere verk. Hun er btw en meget dyktig og interessant kunstner.Vibeke Tandberg, "Old man....."?