|
Nei, hvis det er han jeg mener,Har han ikke lange titler på bøkene sine?
'Hestehodetåken' er en bok jeg vil anbefale! Flott språkføring, og fin historie. Er så vidt jeg vet en del av en trilogi, men kan godt leses som enkeltstående bok. Hestehodetåken er så vidt jeg husker en samling stjerner og planeter ute i galaksen vår, hvis noen lurte på det ...Det har tatt på å lese fem bind + 445 sider i det sjette for å komme frem til svaret. Hele helgen har gått med; helt kokt i knollen. Men jaggu har jeg lært mye om litteratur.
Ny oppgave:
Vi skal til noe som jeg vet lite om, det gjelder nok de fleste av oss. Men det vi skal frem er ganske nyttig. Tror det ikke går uten. Viktig å passe på at det ikke blir brann der, noe som vel sjelden skjer i RL.
Bakterier/mikrober?Vi skal nok langt fra universet uendelighet, selv om alt er jo skapt av av samme stjernestøv. Vi skal til en form for opprydningssted. Vi kan visst klare oss uten, har jeg funnet ut nå, men da må andre gjøre jobben.
Rørforsterkere?Vi skal til noe som jeg vet lite om, det gjelder nok de fleste av oss. Men det vi skal frem er ganske nyttig. Tror det ikke går uten. Viktig å passe på at det ikke blir brann der, noe som vel sjelden skjer i RL.
Hahaha. Jeg har funnet ut at en kan klare seg uten oppgavesvaret. Gjelder det for rørforsterkere?Rørforsterkere?Vi skal til noe som jeg vet lite om, det gjelder nok de fleste av oss. Men det vi skal frem er ganske nyttig. Tror det ikke går uten. Viktig å passe på at det ikke blir brann der, noe som vel sjelden skjer i RL.