Godt tenkt, men det er nok ikke riktig, Zombat.
Er vi i den sartoriale verden igjen???.
mvh
Jeg tror jeg foretrekker deg med promille, jeg. Oppgaven ble ikke noe enklere da du tørket opp.Det var visst litt for høy promille i går kveld da jeg tenkte ut denne. Ser at oppgaven kanskje er for kompleks.
Vi skal altså frem til et sjeldent, men regelmessig fenomen; et plagg. Det er det minst brukte av sitt slag. Fargen 'rosa' er sentral og det er også hver 3. og 4. Fenomenet omfatter gjerne også andre gjenstander som benyttes samtidig, men det er ikke obligatorisk.
Nuja. Siden jeg selv er 55 modell, neglisjerer jeg ett år eldre gubber. O.t. seffÅrstallet er 1954, da.
mvh
Jeg skjønte ikke helt det med labyrint som hint til å begynne med heller; men jeg tror det kun er en referanse til hva denne tråden heter ...Hva med dette?
Årstal: 1944 og 2006
Sted: Spania (og USA)
(Filmen) Pans labyrint.
Jeg skjønte ikke helt det med labyrint som hint til å begynne med heller; men jeg tror det kun er en referanse til hva denne tråden heter ...Hva med dette?
Årstal: 1944 og 2006
Sted: Spania (og USA)
(Filmen) Pans labyrint.
Var usikker selv, men trodde jeg hadde svaret når 62 år stemte ...Jeg skjønte ikke helt det med labyrint som hint til å begynne med heller; men jeg tror det kun er en referanse til hva denne tråden heter ...
Kanskje ikke så kjent at det er forfalskning. Jeg fikk først kjennskap til forfalskningen i kveld da jeg laget denne oppgaven. Ikke de du nevner.Så det er en kjent forfalskning vi skal frem til ... Rembrandt? Da Vinci? Warhol? Litt for seint på natta ... må sove nå ...![]()
Ja, og ikke alle billedkunstnere holder på med kun én ting ...Kanskje ikke så kjent at det er forfalskning. Jeg fikk først kjennskap til forfalskningen i kveld da jeg laget denne oppgaven. Ikke de du nevner.Så det er en kjent forfalskning vi skal frem til ... Rembrandt? Da Vinci? Warhol? Litt for seint på natta ... må sove nå ...![]()
Og ikke alle billedkunstnere er malere.