Serien går på TV.Norge. Bare repriser, riktignok.Går denne tvserien på nrk ?
mvh
Serien går på TV.Norge. Bare repriser, riktignok.Går denne tvserien på nrk ?
Ja da må det jo bli Tramteateret.@ Zombat: Ville heller fulgt sporet til Kanutus.
mvh
Nei, det tror jeg ikke, men det kan være et bilde som ikke er på forsiden; altså enten i en gatefold eller på baksiden. Vi lar det ligge inntil videre, og hvis bildet/coveret plutselig igjen skulle dukke opp, lover jeg å si i fra ...Kan det være et profilbilde???.
mvh
Veldig godt forslag, men ikke den karen jeg tenkte på denne gangen ...M.M. ( Marius Müller)???. Skudd i blinde.
mvh
Cocaine...?
Ja, enig det. Skjønte at han visste hvem det var snakk om når han sa en av de riktige sangene, som mange ikke vet er av nevnte JJ. Så da er det BB sin tur til å lage oppgave ...J.J.Cale, men det var vel det bluesbreaker mente...
Det var det. Og m. en avdød artist, Alex Harvey. Men kommer ikke på noen nulevende skiløpere/hoppere m. samme navn....Det var jo RagnaRock i Holmenkollen i 1974.
Det er vel en canadisk langrennsløper som heter Alex Harvey.Det var det. Og m. en avdød artist, Alex Harvey. Men kommer ikke på noen nulevende skiløpere/hoppere m. samme navn....Det var jo RagnaRock i Holmenkollen i 1974.
mvh
Godt jobbet!Kan se slik ut. Venter dog litt m. ny oppgave.
mvh
Nei, Kanutus er mer på sporet.^Siden dette er et lyd og musikkforum må svaret være "Dark Side of The Moon"
Jeg tipper at en vitenskapsmann ved navn Darwin er involvert, og han het ikke Charles.