|
JaMotorsport?
Du skal ikke si det. Min erfaring er at en oppgave gjerne må "drøvtygges", for at man skal få satt de små grå igang.Arrangementet kan man trygt si utviklet seg utover det forutsatte. Vår mann var den yngste utøveren der. Spørsmålet er ganske enkelt, hvor er han født?
Enkelt, men alt jeg kom på i farten.
Første moderne sommer-ol? Dimitros Loundras var 10 år og tidenes yngste deltager, Athen 1896. Aner ikke hvor han var født.Arrangementet kan man trygt si utviklet seg utover det forutsatte. Vår mann var den yngste utøveren der. Spørsmålet er ganske enkelt, hvor er han født?
Enkelt, men alt jeg kom på i farten.
Ikke noe problem. Jeg har selv løst en del oppgaver på første forsøk - uten at jeg helt kan forklare hvorfor. Og en del av mine oppgaver har - helt overraskende for meg - blitt løst før jeg har fått sukk for meg. Men det er jo litt av sjarmen, dette. Moro å delta - både som oppgaveknekker og som oppgavesnekker. Og ett og annet lærer man hele tiden.@ Ulf-B: At jeg tok Lesjaskogsvatnet umiddelbart, skyldes min avdøde geografilektor.
mvh
Ikke flink, bare heldig. Jeg lagde jo en oppgave her på HFS-labyrinten for et par år siden, hvor Woodstock var løsningen - basert bl.a. på at det egentlig aldri foregikk i Woodstock, men i Bethel.Du er flink, Ulf. 100% rett svar.
Festivalen ble flyttet fra Woodstock til småbyen Bethel, men navnet ble ikke forandret.