Ja kan du skjønne detJa ledning med vakkel er ikke direkte givende for lyden.. og tenkt at det enda finnes kabelfornektere der ute![]()
Ja kan du skjønne detJa ledning med vakkel er ikke direkte givende for lyden.. og tenkt at det enda finnes kabelfornektere der ute![]()
Nei det må være mange med vakkel der uteJa kan du skjønne det![]()
La oss håpe det ikke er detNei det må være mange med vakkel der ute![]()
Jeg vet, skammer meg🥹Kylling-innstilling på volumet! Alle vet at ekte mannfolk spiller på -3![]()
Kan være, kan være, eller så er du en jævla basshoreForklarer jo den pusete innstillingen på subbene![]()
Ikke egentlig, men liker å tøffe meg litt når jeg kjeder megKan være, kan være, eller så er du en jævla basshore![]()
Ja det er nok det, litt må jeg justere men -3 kan jeg ikke nærme meg da er ikke gøy og sitte herIkke egentlig, men liker å tøffe meg litt når jeg kjeder meg![]()
Det kan da umulig gjøre noe forskjellJa det er nok det, litt må jeg justere men -3 kan jeg ikke nærme meg da er ikke gøy og sitte her![]()
Sier mannen som spiller Rick SpringfieldDet kan da umulig gjøre noe forskjellKan da aldri bli noe særlig gøy når du spiller Steely Dan
![]()