Two out of three aint bad, men jeg satser hardnakket på form, funksjon og design i skjønn foreningEr det design fremfor form og funksjon. Så er det lite å gjøre med detFinish og komponenter er i premium klasse
![]()
Two out of three aint bad, men jeg satser hardnakket på form, funksjon og design i skjønn foreningEr det design fremfor form og funksjon. Så er det lite å gjøre med detFinish og komponenter er i premium klasse
![]()
Kanskje du burde bytte nick til bilde skaperen 🫣Mellomtonen ser jo ut som om noen har plantet en golfball midt i kaviarstjerna![]()
Det er lov detTwo out of three aint bad, men jeg satser hardnakket på form, funksjon og design i skjønn forening![]()
Spent selv jeg, god helgjeg er litt spent på hvordan du vil oppfatte audiovector hos degde blir mer i retning mot audio physic ,kjappe og detaljerte enn varme`` men bra du er forspent med Yamaha , mer spent på kilden når du nå får en mer avslørende`` amt type diskant, mener det var audiovector s1 arrete jeg hadde innom for endel år siden de er vel ganske like de du får bare stativ varient, blir spennende å høre om hvordan det blir og riktig god helg
![]()