Da trenger du ikke tenke på kryssmatchingspotensiale, DA kan det ta HELT Av...Det måtte bli NS 5000 det da, kanskje like greit og kline til med GT 5000 også![]()
Da trenger du ikke tenke på kryssmatchingspotensiale, DA kan det ta HELT Av...Det måtte bli NS 5000 det da, kanskje like greit og kline til med GT 5000 også![]()
Da får jeg stjerne i bokaDa trenger du ikke tenke på kryssmatchingspotensiale, DA kan det ta HELT Av...
Føler meg ført bak lyset. Trodde Hertufsen var der ved åpningstid. Fake News fra Langhus mao...Åpningstider:
Tor-Fre 12-17
Lør 11-16
Vært åpent siden 11:55 i dag
Når var du her?
J
Jeg legger meg paddeflatFøler meg ført bak lyset. Trodde Hertufsen var der ved åpningstid. Fake News fra Langhus mao...![]()
Gir det en uke før den er på plassNå snakker vi.
Fikk justert de i dag, venstre litt høy til musikk men det kan jeg senke litt i appen. Det høres 10X mer natulig ut nå, ingen skjærende overtoner i venstre øret, lukter det ny platespiller.
Vis vedlegget 1179340
Vi får se, må gi det litt tid for og høre at det forblir så braGir det en uke før den er på plass![]()
Må ikke mobbe oss som har strikk spiller selv om jeg liker best DD som duStrikk spiller![]()
Mobber ikke dere personlig, kun spillerene deresMå ikke mobbe oss som har strikk spiller selv om jeg liker best DD som du
God helg Ove
mvh
Ikke alvorlig mentMobber ikke dere personlig, kun spillerene deres.
God helg Frank !.
Ser den men tror nok den hadde gjort jobben sammen med en 103rLiker ikke den armen![]()
Du glemte ingDD er for hverdagen. Strikk for helgen....
Sikkert men jeg liker S arm best.Ser den men tror nok den hadde gjort jobben sammen med en 103r
mvh
Dding?Du glemte ing![]()
Strikk!!!!Den er nok allerede bestilt, det står "innkommende"
Vis vedlegget 1179392
Men har han først spandert på seg hørsel...Jævla strikk angst. Har det skjedd noe i barndommen?
@MakkinTosken sier jo at han unner alle en sånn ( selv om vi vet at han ikke mener det)Kan jo starte med en enkel DD, men oppgraderings spøkelse kommer vel relativt kjapt.
Vis vedlegget 1179369
DD hørsel?Men har han først spandert på seg hørsel...
Du kjenner meg godt!@MakkinTosken sier jo at han unner alle en sånn ( selv om vi vet at han ikke mener det)![]()
Ja, ja kan du ikke bare begynne å strikke denne DD(E) spilleren din i stedet for å gnåle sånn om strikk(ing)!Strikk!!!!
Bedre enn å høre DDE vaffalDD hørsel?