Du ser jo så mange lys...Ja de fleste gjør nok det, men ikke alle har sett lyset.
"har jo hørt noen oppsett i mitt liv men dette tok førsteplassen uten tvil
Du ser jo så mange lys...Ja de fleste gjør nok det, men ikke alle har sett lyset.
Da var jeg jo så ungDu ser jo så mange lys...
"har jo hørt noen oppsett i mitt liv men dette tok førsteplassen uten tvil."
Er vel ikke så mye å tenke på det, bare kjøpe.Trenger jeg denne ? Nei sikkert ikke, men har jeg lyst på den ? Ja!
Vis vedlegget 1179001
Ja det er litt kjipere for dere med Temu varer, tar så jævlig lang tid med kanofraktEr vel ikke så mye å tenke på det, bare kjøpe.Når man leker i elkjøp-segmentet er jo livet så lett.
![]()
Skjønner fortsatt ikke den jeg. Vet det er kjipt å forklare en spøk, men jeg blir åpenbart ikke skærpære med åra.Ja det er litt kjipere for dere med Temu varer, tar så jævlig lang tid med kanofrakt![]()
Nei det går bare nedover etter fyllte 50Skjønner fortsatt ikke den jeg. Vet det er kjipt å forklare en spøk, men jeg blir åpenbart ikke skærpære med åra.![]()
TakkNydelig amp, litt sent med grattis!!! Har sendt deg en pm og håper på et personlig råd![]()
Dukker det en opp på brukten i sort til en betalbar pris så hiver jeg meg nok påBare å rive utmatching sett.. lever bare en gang(som vi vet om).
![]()
Nei topputgaven av separate enheter til yamaha er ikke billigeDukker det en opp på brukten i sort til en betalbar pris så hiver jeg meg nok på. Jeg trenger den ikke til 120 000kr
![]()
Har ingen MM, men alle MMEB, bortsett fra den første fra 72. Så jepp, den har jeg!
Men er det ikke foldede hender å bare kristen rock som selges på den der foldnes sjappa?Slik useriøsitet er nok grunnen til at flere kjøpere fra Ski benytter konsernet Foldnes Ø&B istedenfor denne bakgårdssjappen![]()
Tror åpningstidene bare er veiledende 🫣Skulle ut og levere en klokke på service uansett, men ja jeg skjønner de flykter til Foldnes![]()
Villedende mener du ?Tror åpningstidene bare er veiledende 🫣![]()
Åpningstider:Orket og gå ut, men stengte dører hos @Hifi&Vinyl![]()
11:35Åpningstider:
Tor-Fre 12-17
Lør 11-16
Vært åpent siden 11:55 i dag
Når var du her?
J
Sånn går det når man er den "enste" som står opp om morgenen11:35![]()
Ja, tenk hvor bra det kunne låte med Yamaha høyttalerene han allerede har solgtJeg hadde også gått for den matchende Yamahaen, men her kan man risikere at effektforsterkeren er solgt mens forforsterkeren er på innkommende...![]()
![]()
Det måtte bli NS 5000 det da, kanskje like greit og kline til med GT 5000 ogsåJa, tenk hvor bra det kunne låte med Yamaha høyttalerene han allerede har solgt![]()
Bare og sende den detJeg har en Yamaha cd-spiller liggende å støve...![]()
The sky is the limitDet måtte bli NS 5000 det da, kanskje like greit og kline til med GT 5000 også![]()