Det er en historie i seg selvGrattis med bøss ny forsterker, men du hva skjedde med EC ?![]()
TakkFett.no![]()
TakkTøffe ting!![]()
Det kan jeg slite litt med og loveVeldig vellykket designmessig i mine øyne, og i den helt riktige farven sort!
Slitan, håper den svarer til forventningene og at den blir stående en stund.
TakkHehe! Flott røverhistorie
Når ikke engang kona di bet på den......
Gratiis med Jagmåha![]()
TakkSkal søren meg være godt gift om hun slukte den på første forsøk, men gratulerer okke som![]()
TakkGod morgen og gratulerer nok en gang med ny forsterker.
Det har hun gjort for lenge sidenDet høres ut som om du har knekt "koden" med konemor" Ove...all den tid hun har gitt opp å forstå logikken!
![]()
Ja er på tide det nåSå nå venter du bare på han som sitter på forsterker X , og ikke ville ha hverken Bladelius eller AW-400 . Men han kunne derimot tenke seg å bytte med en Yamaha M-5000 !
Ikke så vanskelig å skjønne dette vel. Eller….kanskje du skulle begynne å planlegge båtsesongen snart![]()
Jeg notererDet er en historie i seg selv.
Jeg kontaktet han som solgte Yamaha forsterkeren da den sto til salgs første gangen. Da kunne han ta en kraftigere amp i bytte, men ymer ble for stor og feil farge. Så kontaktet selger av Yamaha forsterkeren selgeren av AW 400 men da var Yamaha feil farge han ville ha sølv.
Jeg la 2 og 2 sammen og fikk 4. Byttet da til meg AW-400 og og roet det litt ned, kontaktet da han som selger Yamaha som nå sier han vil bytte i AW 400, ba om penger i mellom men det kunne han ikke, sa tilbudet stod åpent om han ombestemte seg, det det gjorde han åpenlyst
. Og her står M-5000 etter ca 1 mnd etter jeg først fikk lyst på den
. Kona datt ut etter kun kort tid da jeg prøvde og forklare hvorfor EC var her 1,5 uke
![]()
Takk IvanGratulerer med backtrip to the land of the rising sunnever back down on the winning teams hehe
TakkHer er man borte en liten uke (med samme truse på) - og innen den tid har du alt byttet forsterker, skal si tiden går fort.
De fleste merker som prøver seg på VU bommer stort (etter min mening), men Yamaha - de kan det virkelig. Gratulerer så mye - igjen.
Du kan så siFøler jeg har gjort et godt kjøp da de samme subbene har stått hos deg i opptil flere uker![]()
Nei det kan jeg ikke, beklager det til alle de som liker sliktKan du skifte farge på VUene til sånn irrgrønn? Har hørt at noen liker slikt.
Finnes sikkert et kit på Temu for å bytte til Mcintosh neon lysNei det kan jeg ikke, beklager det til alle de som liker slikt![]()
Du kom meg i forkjøpetFinnes sikkert et kit på Temu for å bytte til Mcintosh neon lys![]()
Et godt eksempel på hvor stygt vu kan være....Kan du skifte farge på VUene til sånn irrgrønn? Har hørt at noen liker slikt.
McIntosh er dritkult!Et godt eksempel på hvor stygt vu kan være....
Du får ikke flere venner med det utsagnet i denne trådenEt godt eksempel på hvor stygt vu kan være....
Like kult som en cheeseburger og Donald Trump.McIntosh er dritkult!![]()
DagensLike kult som en cheeseburger og Donald Trump.
Jepp, dårlig smak og dårlig humor henger ofte sammen. Rart mori ikke reklamerte på deg, åpenbart produksjonsfeil?Dagens![]()
Mori, hva i huleste er det? Dårlig smak har jeg ikke, har aldri hatt Mcintosh i hus.Jepp, dårlig smak og dårlig humor henger ofte sammen. Rart mori ikke reklamerte på deg, åpenbart produksjonsfeil?
Moren din tror jeg han mente . Det er Østfolds svar på amerikansk slængMori, hva i huleste er det? Dårlig smak har jeg ikke, har aldri hatt Mcintosh i hus.
Tja, bodde i Østfold i 21 år, lærte å snakke norsk der også. Det er nok en syntaks error på tosken.Moren din tror jeg han mente . Det er Østfolds svar på amerikansk slæng