Det er en historie i seg selvGrattis med bøss ny forsterker, men du hva skjedde med EC ?![]()
TakkFett.no![]()
TakkTøffe ting!![]()
Det kan jeg slite litt med og loveVeldig vellykket designmessig i mine øyne, og i den helt riktige farven sort!
Slitan, håper den svarer til forventningene og at den blir stående en stund.
TakkHehe! Flott røverhistorie
Når ikke engang kona di bet på den......
Gratiis med Jagmåha![]()
TakkSkal søren meg være godt gift om hun slukte den på første forsøk, men gratulerer okke som![]()
TakkGod morgen og gratulerer nok en gang med ny forsterker.
Det har hun gjort for lenge sidenDet høres ut som om du har knekt "koden" med konemor" Ove...all den tid hun har gitt opp å forstå logikken!
![]()
Ja er på tide det nåSå nå venter du bare på han som sitter på forsterker X , og ikke ville ha hverken Bladelius eller AW-400 . Men han kunne derimot tenke seg å bytte med en Yamaha M-5000 !
Ikke så vanskelig å skjønne dette vel. Eller….kanskje du skulle begynne å planlegge båtsesongen snart![]()
Jeg notererDet er en historie i seg selv.
Jeg kontaktet han som solgte Yamaha forsterkeren da den sto til salgs første gangen. Da kunne han ta en kraftigere amp i bytte, men ymer ble for stor og feil farge. Så kontaktet selger av Yamaha forsterkeren selgeren av AW 400 men da var Yamaha feil farge han ville ha sølv.
Jeg la 2 og 2 sammen og fikk 4. Byttet da til meg AW-400 og og roet det litt ned, kontaktet da han som selger Yamaha som nå sier han vil bytte i AW 400, ba om penger i mellom men det kunne han ikke, sa tilbudet stod åpent om han ombestemte seg, det det gjorde han åpenlyst
. Og her står M-5000 etter ca 1 mnd etter jeg først fikk lyst på den
. Kona datt ut etter kun kort tid da jeg prøvde og forklare hvorfor EC var her 1,5 uke
![]()