På svartebørsen.Hvor finner man sånn ne...likes ( spør for en venn) 🫣
På svartebørsen.Hvor finner man sånn ne...likes ( spør for en venn) 🫣
Gratulere @Evo III !!Sa til kona at jeg kommer til og kjøpe SVS subben før jul, da fikk hun et rart uttrykk i ansiktet. Hun hadde aliert seg med Jørgen og Kristian, den hadde hun kjøpt allerede til meg i julepresang. Heldig jeg
.
Vis vedlegget 1167132
Høres ut som du er litt sjalu på den bassen?Du må være et helvete å ha som kjæreste. Umulig å overraske en utålmodig fyr som deg
Se nå om du kan få innstilt dem med fornuftig gain når du nå får to av dem i oppsettet, så slipper du den forstyrrende ompa ompa bassen din![]()
Denna er på vei til deg, så du får holde deg hjemme:Jeg vil også ha en slik kjerring
Venter i spenning
Ja gleder meg til det, ompa bass vet jeg nå ikke helt om jeg harDu må være et helvete å ha som kjæreste. Umulig å overraske en utålmodig fyr som deg
Se nå om du kan få innstilt dem med fornuftig gain når du nå får to av dem i oppsettet, så slipper du den forstyrrende ompa ompa bassen din![]()
Med andre ord: lurt å holde kjeftHadde du ikke sagt noe kunne du endt opp med to?![]()
Sparte jo noen tusen frogner tiereMed andre ord: lurt å holde kjeft![]()
Eeh, noen tusen Frogner tiere er vel et par millSparte jo noen tusen frogner tiere.
Ja noen frogner tiere skulle det ståEeh, noen tusen Frogner tiere er vel et par millHertugen har jo dyr smak
![]()