Veldig pent arbeid!
Ja lyden satt bedre nå, riktig høyde hjelper detSlittandet ble bare helt nydelig fint, det lønte seg med den gode jobben du gjorde på høgtalerne. Du er flink
Håper at lyden også kom til sin rett. Koss deg masse.@ Inselwind fortjener også ros for fremragende arbeid og kvalitet.
Mvh
Det er du hjertelig velkommen tilGrattis
Dette har jeg virkelig lyst til å høre på
KultDet er du hjertelig velkommen til![]()
Kanskje Hertugen bør vurdere ein form for beskyttelse av høgtalerane...Kult
Jeg hadde en gang i tiden hatt seksuelle fantasier om disse NS1000, men det kan jeg fortelle mer om når vi møtes![]()
Jeg må nok detKanskje Hertugen bør vurdere ein form for beskyttelse av høgtalerane...
GM AGod morgen O!
![]()
Kun instrumentallåter?
Tenkte det samme selv når jeg satt her i forige uke, men fant ut at det ble litt dyr ved når stativene var betalt på forhåndJeg fikk en idé!
Det ser ut til at suben er ca like høy som stativene, er det ikke bare
Kun instrumentallåter?
Takk GGratulerer med super flotte stativer/føtter!!
Handmade i særklasse
Visuelt bare nydelig og da det også bidrog på lyden må jo alt bare være topp
gismo
Har "gjemt" den borti derForøvrig ser cd-styring på streamer helt topp og flott ut!!
Rose transport får et brukersnitt og et informativt ansikt ut mot bruker mens boksen i seg selv nærmest kan «gjemmes bort»
Vis vedlegget 1157811
gismo
Det er vel ikke noe problem, pleier jo å ha ting i årevis du
Rekker ikke å tørke støv på produktene engang...Det er vel ikke noe problem, pleier jo å ha ting i årevis du![]()
Benken jeg tenker på i første omgang da tjommiDet er vel ikke noe problem, pleier jo å ha ting i årevis du![]()
Knall plate
Hvem har skremt deg opp så tidlig? er du på vei hjem?Synes suben sklir lengre og lengre ut til venstre. Er det for å gjøre plass til en til?![]()
Ikke på vei hjem, og klokken her er ikke 7.40, men 8.40:Hvem har skremt deg opp så tidlig? er du på vei hjem?
Helt på kanten det også - kos deg videre. Skulle gjerne vært en tur på dette "bond-klosteret"Ikke på vei hjem, og klokken her er ikke 7.40, men 8.40:![]()