Ja det er det, har ikke spilt Marley på flere år. Det må jeg bli flinkere tilEr faktisk flere gode låter på den skiva!![]()
Ja det er det, har ikke spilt Marley på flere år. Det må jeg bli flinkere tilEr faktisk flere gode låter på den skiva!![]()
Grasias
Skal og gi Marley en ny sjanse, er bare redd det ender opp i jazzrøyk i cavenJa det er det, har ikke spilt Marley på flere år. Det må jeg bli flinkere til.
TakkGratulerer herfra!
Sees vi i morgen?![]()
TakkGodt å se du ikke har blitt helt kurert japsesjuka du hellermorro med vintage
ha en trivelig helg Ove
& gratz med sub
Jeg er da ikke toskTosken har 8 subber, ytterligere utvidelse?![]()
Takk, men vi får se virker som jeg klarer meg med en. Skal bruke litt tid med den ene først.Jeg gratulerer like godt med nr. 1 OG nr. 2, så slipper jeg å gratulere igjen om noen dager…![]()
![]()
![]()
Du bare prøver og lure meg til og kjøpe flere duSå litt ensom, puslete og forkommen ut...Stakkars!
MakanTror vi har empiri på at vi slipper å lure deg, det klarer du helt fint selv![]()
God morgen FrankGod morgen OveDette blir pent
mvh
Er med på alt jeg, bare det ikke gjør vondtGod morgen Frank.
Ja dette blir bra, @inselwind er super flink gleder meg til og hente de neste uke. Kansje @TTs vil bli med på tur ?![]()
Takk RagwoGratla med snasen rumleboks!
I get knocked down / but I get up again / you’re never gonna keep me down.
Gratulerer med å få chumbawamba til å faktisk passe godt innI get knocked down / but I get up again / you’re never gonna keep me down.
Takk RuneJaggu bra å se at det er business as usual på Langhus. Høyttalerne er klassikere og blir fine med luksuriøse stativ.
Du liker å ha litt å holde på med, så det er nok smart av deg å ha et prosjekt og en plan, slik som dette.
Og gratulerer med ny sub!
Nå venter jeg bare på denne :
Det er vel kanskje litt dårlig gjort og si at det ligger en på Finn... -Nærmest som kløpulver i verste fall.
-og, denne er Direct Drive...
![]()