NeiIkke noe alternativ å kjøpe Chord forforsterker altså?
|
NeiIkke noe alternativ å kjøpe Chord forforsterker altså?
TakkEr det den du har kjøpt?I så fall gratulerer men ny amp
mvh
Så langt går jeg ikke, setter grensen et stedBle nesten litt bekymret når jeg leste om en regel som måtte brytes.. så både hegel h590 og h600 i et mareritt![]()
Du har ikke det på Rose, altså?Det er noen faetures på den jeg ville ha, tonekontroll og Loudness bla. Så skal den vistnok passe AP Virgo bra.
Gratulerer med bøs forsterker!
Feiret forresten din nyervervelse med rene sokker. De andre husstandsmedlemmene og nabolaget takker deg for investeringen.
Takk LaggaNæmmen, spennende - gratulerer Ove!![]()
![]()
Kjekt å ha som det heterDu har ikke det på Rose, altså?
Også er jeg (vi?) jo spent på hva du skal bruke disse ekstra inngangene til. (Utover den ene inngangen du har på Rose.) Men de er kanskje mest for å ha i «beredskap», i tilfelle impulskontrollen svikter? Det har jo skjedd før![]()
TakkGrattis igjen…. Mye tysk her nå men det er vel bare et kvalitets tegn det?
Spennende uansett
gismo
Takk og gratulererGrattis! Nysgjerrig på de der selv! Venter på update
Jeg har gjort som deg og solgt vinyl oppsettetBle Vega S1 med PSU på meg.
TakkGratulerer med ny forsterker @Evo IIIMener jeg har hørt AP og T+A på div. demoer oppgjennom på OHC og det har spilt bra
![]()
Takk igjen daHer kan man altså ikke dra bort et par timer på fisketur før det handles og byttes over en lav sko!
Jaja, grattis igjen!
Jøss, Chord var ikke end-game forsterker likevel. Selvfølgelig ikke veldig overrasket, men hadde trodd den skulle holde stand litt lenger. Slitan med ny flott amp![]()
Det er solgt jaAt ren nysgjerrighet, har du solgt bærenettet til Hifi@Vinyl?Gratulerer…. Igjen
![]()
Dessverre kan den ikke stå der, blir altfor varm