Ja det er gromt detta
.
Fjerkontroll og App, funker gull denne. Litt å venne seg til etter lumin men det går fint. Sleit litt med Radio funskjonen men nå er det på stellKvisleis er styringen av den streameren, er den via app oh i så tilfelle, hvordan oppleves den?
Det hadde vært stasGrattis med ny strømmerKommer innom i midten av April å tar en lytt
![]()
TakkGratulerer med snasen strømmeboks!
Skal ned til vestby å rote noen dager.. drar vel ned 17. aprilDet hadde vært stas
Takk![]()
TakkGratulerer, en artig sak med lekkert display![]()
Ja det er stas å glo påEg har streamer, utan display, trygt bak ei skapdør (ikkje så flott å sjå på ein stygg plastboks), men dette ser finare ut! Alltid fint å kunne sjå at noko skjer når ein speler musikk.
Du får trekke en hådeemi kabel opp til tv så får du skikkelig stor skjerm...
TakkSer egentlig ut som du har fått nok gratulasjoner, men får slenge meg pågratulerer!
![]()
Det får vi til! VelkommenSkal ned til vestby å rote noen dager.. drar vel ned 17. aprilSå tenker jeg må få en ettermiddag hos deg, også må du tvinge @jorwed_ til å åpne butikken en ettermiddag også
![]()
Da får Tosken kjøpe en sjælDu må jo ha den slik til ære for Tosken .Vis vedlegget 899428
TakkJeg gjør som Eirik84 og slenger inn en gratulasjon i mengden…
Jeg innrømmer glatt at jeg har sett litt på disse tøffe streamerne fra HiFi Rose![]()
Takk takk EspenHipp hipp Evo
Mvh: Espen L
Takk StigSlitan![]()
Tosken skal ikke ha flere bokser, nå er det kun vinyl. Dessuten er DSP preampen min Roon endpoint og låt-info får jeg opp på en 32"Sant nok, men har han plass til en slik ikke Toskeboks da.![]()
Har jo det på laptopen32"? Husker jeg hadde det i 2005. Den gang schvære saker. I dag, not so much...![]()