Ja det er gromt detta
.
Fjerkontroll og App, funker gull denne. Litt Ä venne seg til etter lumin men det gÄr fint. Sleit litt med Radio funskjonen men nÄ er det pÄ stellKvisleis er styringen av den streameren, er den via app oh i sÄ tilfelle, hvordan oppleves den?
Det hadde vĂŠrt stasGrattis med ny strĂžmmerKommer innom i midten av April Ă„ tar en lytt
![]()
TakkGratulerer med snasen strĂžmmeboks!
Skal ned til vestby Ă„ rote noen dager.. drar vel ned 17. aprilDet hadde vĂŠrt stas
Takk![]()
TakkGratulerer, en artig sak med lekkert display![]()
Ja det er stas Ä glo pÄEg har streamer, utan display, trygt bak ei skapdÞr (ikkje sÄ flott Ä sjÄ pÄ ein stygg plastboks), men dette ser finare ut! Alltid fint Ä kunne sjÄ at noko skjer nÄr ein speler musikk.
Du fÄr trekke en hÄdeemi kabel opp til tv sÄ fÄr du skikkelig stor skjerm...
TakkSer egentlig ut som du har fÄtt nok gratulasjoner, men fÄr slenge meg pÄgratulerer!
![]()
Det fÄr vi til! VelkommenSkal ned til vestby Ä rote noen dager.. drar vel ned 17. aprilSÄ tenker jeg mÄ fÄ en ettermiddag hos deg, ogsÄ mÄ du tvinge @jorwed_ til Ä Äpne butikken en ettermiddag ogsÄ
![]()
Da fÄr Tosken kjÞpe en sjÊlDu mÄ jo ha den slik til Êre for Tosken .Vis vedlegget 899428
TakkJeg gjĂžr som Eirik84 og slenger inn en gratulasjon i mengdenâŠ
Jeg innrÞmmer glatt at jeg har sett litt pÄ disse tÞffe streamerne fra HiFi Rose![]()
Takk takk EspenHipp hipp Evo
Mvh: Espen L
Takk StigSlitan![]()
Tosken skal ikke ha flere bokser, nÄ er det kun vinyl. Dessuten er DSP preampen min Roon endpoint og lÄt-info fÄr jeg opp pÄ en 32"Sant nok, men har han plass til en slik ikke Toskeboks da.![]()
Har jo det pÄ laptopen32"? Husker jeg hadde det i 2005. Den gang schvÊre saker. I dag, not so much...![]()