Nå var vel ikke akkustikkplatene populære heller.H.R skrev:Akustikkplater i halve rommet er lov, men et par søte horn er ikke.
Blir ikke helt klok på dette.....
Vis hvem som er mann i huset HEL, Altec'ene blir. Bastahel skrev:Nå var vel ikke akkustikkplatene populære heller.H.R skrev:Akustikkplater i halve rommet er lov, men et par søte horn er ikke.
Kona har sine egne lystklingende akkustikk dingser foran kjøpmansdisken sin. Skingrende klang vil jeg si. Synes vi egentlig er skuls....................
Henger meg på den.jan#jan skrev:Si at dem blir - og smør kona litt ekstra 8)
Vel akkustikkplater forstår jeg men disse horna må da være ytterst godkjenthel skrev:Nå var vel ikke akkustikkplatene populære heller.H.R skrev:Akustikkplater i halve rommet er lov, men et par søte horn er ikke.
Kona har sine egne lystklingende akkustikk dingser foran kjøpmansdisken sin. Skingrende klang vil jeg si. Synes vi egentlig er skuls....................
Gutterommet er gjesterom også. Kanskje det ble lite representativt?JanR skrev:Henger meg på den.jan#jan skrev:Si at dem blir - og smør kona litt ekstra 8)
Ett spørsmål, i beste mening, hvor ofte er a innpå "gutterommet" ?
/jan
Nå nakker vihel skrev:Ingen som lurer på hvordan disse lystklingende akkustikk dingsene ser ut?
De var jo søte da!hel skrev:Ingen som lurer på hvordan disse lystklingende akkustikk dingsene ser ut?
Bruker bunkersen som gjesterom, ikke noe problem det. Folk skal sove der ffshel skrev:Gutterommet er gjesterom også. Kanskje det ble lite representativt?JanR skrev:Henger meg på den.jan#jan skrev:Si at dem blir - og smør kona litt ekstra 8)
Ett spørsmål, i beste mening, hvor ofte er a innpå "gutterommet" ?
/jan
nusselige små fasepluggerhel skrev:Ingen som lurer på hvordan disse lystklingende akkustikk dingsene ser ut?
Det hadde vært moro å skremme kona med en photoshop jobb med akkurat den tanken. Horn i øverste venstre og høyre skuff og 2 stk 18" under ;DLMC skrev:tenk deg frontlada kjøbmannsdisk med dual 15 tommere og hf horn 8) temmelig sjef,spør du meg
driitkuult!
nesten så jeg får lyst til å bygge en sjæl
synd jeg ikke har større båt ;D
mvh
Leif
Trenger du faseplugger har du feil ht's imho.LMC skrev:nusselige små fasepluggerhel skrev:Ingen som lurer på hvordan disse lystklingende akkustikk dingsene ser ut?
mvh
Nevnte det for min bedre halvdel, fikk ett blikk som xxxxxx :-\hel skrev:Kattunge foto er bare 30 min gammelt. Noen som trenger en blanding av Maine Coon og Rundbrenner = Vakker Gatemix
Nå erru inne på rett vei... godt og se 8) Chabby chichel skrev:Også lager jeg en baffel til diskanten med rester av tapeten. Snakk om snik-innføring av kvalitets lyd!
Dette skal jeg la det gå sport i ;D