HC's lille reise inn i musikkens store univers...

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.

    rolfozzy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    01.11.2005
    Innlegg
    16.361
    Antall liker
    6.540
    Torget vurderinger
    2
    Du uttrykker deg godt skriftlig HCS.
     
    • Love
    Reaksjoner: HCS

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Noen bilder..

    1592912673854.jpg


    En oversikt. Temmelig normal norsk stue, uten så mye som en glava-dott hengende fremme.. Og tv mellom, og glass..

    1592912706327.jpg


    Ikke noe fancy rack, underlag, strøm regenerator eller kabler surret i linolje dyppet i en jomfru sitt skjød..

    1592912734828.jpg


    Doxa.. Enkelt og greit, gode høyttalere uten noen fiks, faks, drøye filtre eller granitt-heller fra Himalaya..

    1592912767832.jpg




    Gutta boys, så trivelige og hyggelige gutter gjør at tiden bare går..

    20200622_235517.jpg


    Toten...
     

    Karmana

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.06.2008
    Innlegg
    24.376
    Antall liker
    63.345
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    42
    Husprisene er jo komfortable der du bor, så 500K for en DAC klarer du enkelt å skjule i huslånet. Forøvrig veldig godt og underholdende skrevet, selv om jeg fikk noen skremmende bilder i hodet av kabler som ble dyppet i ubesudledes skjød :LOL:
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.716
    Antall liker
    11.187
    Torget vurderinger
    2
    Fortsettelsen...

    Det rådet en tung stemning i bilen på vei oppover. Valget sto i mellom Radio Randsfjord på FM eller en av Dragens gjenglemte cd plater med Secret Garden.. Norcturne eller svensktopp? Valget ble stillhet, vindsus og ensomhet pisket imot imot trommehinner og indre sjeleliv.. Det hadde jo vært så hyggelig.. En utsøkt middag hvor Lassemann og Håkons bedre halvdeler hadde gjort middagen både hyggelig og uten dette lett nerdete som oppstår når hobby deles.. Tilogmed en liten smak av himmelsk likør kunne ikke gjøre noe med tomheten som knuget der inne... Hvorfor ble det slik ?

    Etter måltidet , hvor Håkon hadde briljert som kokk, forsvant de to kloke feminine vesen og etterlot de hårete "halvapene" til nerding foran alteret. Men jeg tror også vi følte oss heldige som kunne sette oss ned, for å føle oss beriket av musikken og hverandres selskap. At Håkon sin bedre halvdel kom med kaffe og litt snask gjorde det og svært så hyggelig...

    Hva var det å klage på ? Var det praten om påkjørsel av elg som satte humøret helt i sirup på tur opp? Tussmørket som ikke hadde ende, i begynnelsen av natten? Tilbake til Håkon og det som skjedde. En voksen , tung boks med mer sølv enn det slekta mi hadde på kistebunnen, ble satt på alteret. En dac 5.. Med påtegnelsen "Special", hva nå enn i helvete det skulle bety..? Lassemann i sweetspot, jeg rett bak..Vi kjører buss! Og så kom lynet... Det vil si.. Glimtet sluttet ikke...For hver melodi som Håkon puttet på som glimtet det...Hvor de fleste anlegg er gode på noe , fikk denne jævla boksen av en dac anlegget til å spille alt bra.. Fra 70 tallets rock av middels opptakskvalitet til ypperst audiofile skiver.. Ståpelsen kom, fra rumpesprekken til øreflippen, det sitret av ren pur musikkglede...

    Men...Hvorfor dette mismot, denne ensomhet.. Selskapet var en glede..Musikken spennende.. Og anlegget fra den knøttlille Audio Note ampen, Audiolab drev, og de særdeles gode Doxa høyttalerne.. Men forsatt, denne grå boksen...Special... Den som gjorde det mulig å kjenne på alle disse emosjoner..Og jeg skal aldri få oppleve dette på nytt...Annenharmoiske ? Hvis det er klangen av et tremunnstykke i en klarinett, glimpringen av harpe, eller buen som sakte føres over fiolinens strenger.... Så vil jeg ha det..

    Snart hjemme..Og humøret ble ikke lettere.. For hvor finner en latterlige mye penger til bruk på hifi? Mørket omsluttet meg før jeg svingte inn hjemme, med visshet av å ha tapt. 500000... Ikke noe hifi er verdt det...For meg..Men følelsen av å bli berørt av sine innerste emosjoner, fordi musikken treffer rota av aorta... Det er verdt nesten alt.. Alikevel.. De to , opplevelsen og eierskapet skal ikke møtes i mitt hjem med denne sølvgrå boksen ... Jeg må svinne hen og innse at nivå ligger langt unna dette...La fragmentene nyte det som er..Og takke for det...


    Bilder kommer...
    Ser man det! Fidelity gikk glipp av en finkalibrert skribent, gitt, den så jeg ikke komme. Her må det åpenbart ha vært sterke og inspirerende krefter i sving! ;)
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.716
    Antall liker
    11.187
    Torget vurderinger
    2
    Nå er faktisk ikke HCS den eneste som har hatt tilsvarende reaksjoner på akkurat denne sølvtyngede DAC'en, og det blir derfor for undertegnede liksom litt trist at ikke mange flere med egne ører kan høre hva Audio Note har fått til. Musikken som serveres blir til en emosjonell tour de force, en opplevelse i seg selv, et tankekors, og reiser en rekke spørsmål.
    Jeg lar meg virkelig fascinere av denne typen opplevelser, ganske enkelt.
     

    lassemann

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    27.05.2007
    Innlegg
    2.947
    Antall liker
    4.610
    Sted
    Fredrikstad
    Torget vurderinger
    1
    Nå er faktisk ikke HCS den eneste som har hatt tilsvarende reaksjoner på akkurat denne sølvtyngede DAC'en, og det blir derfor for undertegnede liksom litt trist at ikke mange flere med egne ører kan høre hva Audio Note har fått til. Musikken som serveres blir til en emosjonell tour de force, en opplevelse i seg selv, et tankekors, og reiser en rekke spørsmål.
    Jeg lar meg virkelig fascinere av denne typen opplevelser, ganske enkelt.
    Det kommer en rapport fra meg også.. Men jeg kan allerede nå si at det jeg hørte i går overgår alt jeg har hørt av digitalt fra før av. Her settes det følelser i sving som om du er tilstede der opptaket skjer. Det skapes en illusjon og det er ikke hifi. Et nytt nivå.. Herregud, ble jeg religiøs i går?? Var det noe mer i vinen jeg ble servert? 😉

    Mvh
    lassemann
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Se det, du kan jo HCS.
    Sanselig og lyrisk beskrevet.
    Og ja, jeg føler med deg fordi jeg skjønner hva som traff deg.
    Jeg har også hvert så heldig å få oppleve slike øyeblikk med dubbeditter som formidler musikk langt over den daglige normalen, og de lever i minnet ennå :geek:
    Kostnaden er det ingen vits å snakke om. Enten satser man eller så lever man med "smerten" uten nirvana boksen/utstyret.
    SUKK!!!...
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.716
    Antall liker
    11.187
    Torget vurderinger
    2
    Det kommer en rapport fra meg også.. Men jeg kan allerede nå si at det jeg hørte i går overgår alt jeg har hørt av digitalt fra før av. Her settes det følelser i sving som om du er tilstede der opptaket skjer. Det skapes en illusjon og det er ikke hifi. Et nytt nivå.. Herregud, ble jeg religiøs i går?? Var det noe mer i vinen jeg ble servert? 😉

    Mvh
    lassemann
    Det må ha vært soppen i sausen, tenker jeg. :D
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Det kommer en rapport fra meg også.. Men jeg kan allerede nå si at det jeg hørte i går overgår alt jeg har hørt av digitalt fra før av. Her settes det følelser i sving som om du er tilstede der opptaket skjer. Det skapes en illusjon og det er ikke hifi. Et nytt nivå.. Herregud, ble jeg religiøs i går?? Var det noe mer i vinen jeg ble servert? 😉

    Mvh
    lassemann
    Host,hark...Tipper det var noe med den rabarbra/chili chutny som Håkon hadde laget til oss.. :oops: :)
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Så ble da kvelden etterhvert avsluttet i kjelleren.. Der hadde verten en liten kino til forlystelse. Såklart , det hele kom med en lei bismak, der og.. Verten innehar et trimrom med masse alvorlig utstyr , rommet blir faktisk brukt..I motsetning til denne krabaten som sliter med å gå ifra status " en kropp som bare en mor kan elske" til det mer viderekomne " egner seg best på flyfoto".. Det hjelper ikke at Dragen står med pisken heller, her hjemme får slikt utstyr støve..Men, jeg har da slått plen i varmen i dag...

    Så tilbake til Håkon sin lille kino. To Klipsch PA lignede saker, på størrelse med Heresy, en 800 watt Behringer, en helt vanlig Yamaha hjemmekino prosessor og et svært lerret kjøpt av Knut Vadset. Og klippet under...


    Smilet gikk rundt en stakkars toms.. Ikke en absorbent, diffusor eller DSP noe sted.. Kun solide slag i mellomgulvet når det passet seg slik...Glede :)

    Kommer et par bilder og...
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.716
    Antall liker
    11.187
    Torget vurderinger
    2
    Bare for info:
    Klipsch'ene er ekte PA-høyttalere, de har blitt en sjeldenhet etter hvert, men like gode den dag i dag, som da jeg kjøpte dem hos Audiocompaniet for bandformål for gode 30 år siden. De har blitt benyttet til både band og party, disse har VIRKELIG fått kjørt seg...! https://community.klipsch.com/index...igh-end-stage-pa-speakers-heresy-lll-drivers/

    Behringer-forsterkeren HCS nevner, er et nyinnkjøp, den er ikke tilkoplet hjemmekinoen; for tiden er det kun en tilårskommen Yamaha-receiver som gjør den jobben. Med ganske bra resultat, faktisk. Jeg har benyttet innebygget Audyssey romkorreksjon, hvilket rydder ganske bra opp i dette nokså vanskelige rommet. Receiveren er vel nær 10 år gammel, jeg kjøpte den brukt for 1500,-.

    Behringer-forsterkeren er jo et kapittel for seg, for øvrig, til PA-formål er den jo overraskende potent. Koster "ikkeno", har nærmest utømmelig med krefter, og veier som en sixpack med øl. https://evenstadmusikk.no/behringer/1111632/behringer-nx3000d-forsterker-med-dsp
    Spiller brutalt tøft, dette er selve partyforsterkeren. Vifta bråker fælt, så spill høyt! :)
     

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Å FY F....! Tøffeste Joe Bonamassa låten jeg har hørt på LENGE. 2 trommeslagere! Bring it on!!!
    Denne har jo gått noen ganger, men legg merke til enkeltprestasjonene på orgel, bass, trommer, rytmegitar og JB på Fender Strat.
    For ikke å glemme meget habil vokal.


    Det blir kun tøffere med orginal Deep Purple besetning hvor man tydelig hører at Ritchie Blackmore i hvert fall på Made in Japan er 2 knepp mer på hugget.
    Men fy te hælvete som dette svinger.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    The Shy

    Æresmedlem
    Ble medlem
    10.04.2017
    Innlegg
    10.609
    Antall liker
    14.570
    Sted
    Langesund
    Moro at folk opplever slike stunder, der sjelen får et stikk av virkeligheten.

    Synd jeg ikke fikk høre denne sølvklumpen av en dac.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    WayAhead

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.12.2017
    Innlegg
    14.625
    Antall liker
    3.439
    Sted
    Sky No Limit....
    Torget vurderinger
    0
    Det kommer en rapport fra meg også.. Men jeg kan allerede nå si at det jeg hørte i går overgår alt jeg har hørt av digitalt fra før av. Her settes det følelser i sving som om du er tilstede der opptaket skjer. Det skapes en illusjon og det er ikke hifi. Et nytt nivå.. Herregud, ble jeg religiøs i går?? Var det noe mer i vinen jeg ble servert? 😉

    Mvh
    lassemann
    Nei, det betyr enkelt at man for første gang har hørt et "Stereoanlegg" til forskjell fra Fjortis-Hype-FI.
     
    • Wow
    Reaksjoner: HCS

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.716
    Antall liker
    11.187
    Torget vurderinger
    2
    Hva brukes det spenefettet til?
    Du skal ha for observasjonsevnene, MakkinTosken! :D

    Her kunne jeg selvsagt overlatt dette til den enkeltes fantasi, men det hadde jo kommet til å ta fullstendig av. Det hele er uspennende. Hendene. Et meget godt og rimelig produkt for en litt kranglete hud, som heldigvis er bedre nå på sommeren. Bruk Spenol, 400 000 kyr kan ikke ta feil!
     

    rama

    biskopen av holmlia
    Ble medlem
    09.06.2003
    Innlegg
    15.782
    Antall liker
    21.295
    Sted
    oslo
    Torget vurderinger
    17
    Nei, det betyr enkelt at man for første gang har hørt et "Stereoanlegg" til forskjell fra Fjortis-Hype-FI.

    nå utviser du usedvanlig lav sosial intelligens.
    eller, lav intelligens generelt.
     

    Evo III

    Hertugen av Langhus
    Ble medlem
    25.12.2009
    Innlegg
    25.848
    Antall liker
    50.875
    Sted
    Hjemme
    Torget vurderinger
    78
    Å FY F....! Tøffeste Joe Bonamassa låten jeg har hørt på LENGE. 2 trommeslagere! Bring it on!!!
    Denne har jo gått noen ganger, men legg merke til enkeltprestasjonene på orgel, bass, trommer, rytmegitar og JB på Fender Strat.
    For ikke å glemme meget habil vokal.


    Det blir kun tøffere med orginal Deep Purple besetning hvor man tydelig hører at Ritchie Blackmore i hvert fall på Made in Japan er 2 knepp mer på hugget.
    Men fy te hælvete som dette svinger.
    Dette var über kult😁
    663AF071-83F8-41C4-BCA2-737698306C6F.png
     

    HC

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.05.2002
    Innlegg
    4.120
    Antall liker
    2.616
    Torget vurderinger
    16
    Å FY F....! Tøffeste Joe Bonamassa låten jeg har hørt på LENGE. 2 trommeslagere! Bring it on!!!
    Denne har jo gått noen ganger, men legg merke til enkeltprestasjonene på orgel, bass, trommer, rytmegitar og JB på Fender Strat.
    For ikke å glemme meget habil vokal.


    Det blir kun tøffere med orginal Deep Purple besetning hvor man tydelig hører at Ritchie Blackmore i hvert fall på Made in Japan er 2 knepp mer på hugget.
    Men fy te hælvete som dette svinger.
    Uber fett. Jimmy Barnes har ca. samme status i Australia som Jahn Teigen hadde her hjemme, folkekjær for å si det mildt.

     
    Sist redigert:
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.433
    Antall liker
    17.150
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Mr Barnes har vært med på litt av hvert gjennom sin karriere han, men ikke så godt kjent i alle kretser
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    Powerpoint

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Innlegg
    7.426
    Antall liker
    12.999
    Nei, det betyr enkelt at man for første gang har hørt et "Stereoanlegg" til forskjell fra Fjortis-Hype-FI.
    Her burde du unnlatt og sitere Lassemann, og skrevet et frittstående innlegg IMHO.
    Gitt manges kjennskap til herremannen du siterer sin kunnskap og "trackrecord", så fremstår innlegget ditt i beste fall som totalt skivebom.
    Så her er du Way BEHIND med din forutinntatthet på en annen persons vegne.
     

    Håkon_Rognlien

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.11.2002
    Innlegg
    6.716
    Antall liker
    11.187
    Torget vurderinger
    2
    Det kommer en rapport fra meg også.. Men jeg kan allerede nå si at det jeg hørte i går overgår alt jeg har hørt av digitalt fra før av. Her settes det følelser i sving som om du er tilstede der opptaket skjer. Det skapes en illusjon og det er ikke hifi. Et nytt nivå.. Herregud, ble jeg religiøs i går?? Var det noe mer i vinen jeg ble servert? 😉

    Mvh
    lassemann
    Spent på rapporten, lassemann, når får vi gleden...? Og hvor blir den å lese? :)

    (Audio Note-tråden hadde i grunn vært et egnet sted, ettersom både dac og forsterker har samme opphav)
     

    emotikon

    Æresmedlem
    Ble medlem
    24.10.2004
    Innlegg
    12.506
    Antall liker
    2.946
    Sted
    Trondheim
    Torget vurderinger
    1
    Følger med i bakrommet .... både her og der HCS. :cool:
    Mye fin lesing og noen spenstige meningsytringer her og der på sentralen for tiden - både fra den ene og den andre. Jeg liker stor takhøyde - så lenge folk ikke tar seg nær av det (og det kan det lett gjøres om en er lettfyrt..) og en ikke går på personskildringer.
    Alt for mange som ikke har helt skjønt at en ikke kan krangle om opplevd lyd og hva som er best etc.. ... Men flott at folk tør å formidle hva de opplever. Savner litt av dette for tiden (de siste årene) Vi må lære oss å godta at andre har andre opplevelser enn de en selv har.

    Spørs om noen skulle tatt seg et hagekurs med disse gutta under her , i sommervarmen......


    Waters Plant.jpg
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Moro at folk opplever slike stunder, der sjelen får et stikk av virkeligheten.

    Synd jeg ikke fikk høre denne sølvklumpen av en dac.
    Som mange av oss er det å ha kontroll, kunbe forstå, kunne forklare et slags kriterium for å drive med en teknisk hobby. Derfor blir slike opplevelser, som den hos Håkon, uvant, fint og kanskje tilogmed litt skremmende.. Alikevel, jeg finner det besnærende og frydefullt.. Kontra det å tro jeg vet og forstår, alt.
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Tja, ledd en var forsåvidt til LM, ledd 2 til allmennheten, menigheten or whatever.... men din satt litt högt kanske....
    Helt greit at du har egne meninger way-off, men hold deg for god til å sette merkelapper på folk du ikke har møtt, og derav knapt kjenner. Lassemann er en ydmyk, utrolig snill og kunnskapsrik venn. Har har lært over tid. Så vidt jeg vet har ditt bidrag her inne på hfs vært for å belyse hvs andre gjør feil, ikke kan osv. Fortsett gjerne med det. Men hold deg til helvete unna tråden min.
     

    BangBang

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.03.2005
    Innlegg
    7.301
    Antall liker
    4.909
    Sted
    Okka by
    Torget vurderinger
    7
    Helt greit at du har egne meninger way-off, men hold deg for god til å sette merkelapper på folk du ikke har møtt, og derav knapt kjenner. Lassemann er en ydmyk, utrolig snill og kunnskapsrik venn. Har har lært over tid. Så vidt jeg vet har ditt bidrag her inne på hfs vært for å belyse hvs andre gjør feil, ikke kan osv. Fortsett gjerne med det. Men hold deg til helvete unna tråden min.
    Kunne ikke fått sagt det bedre selv! Takk!
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Så var det dette med et åpent sinn osv. Hvorfor integrert? Jo for å slippe en boks, av og på, volum ned og opp. Men hvor lenge var Adam blant epletrær og en naken kvinne?

    Så hadde da lassemann testet LM, med og uten pre. Og, såklart, var det endringer å spore med pre. Endringer til det bedre iflg lassemann. Slikt blir en jo nysgjerrig på. Så jakt på en god pre ble iverksatt. Typisk nok... Men en bør jo teste ut konseptet selv før en hiver ut penger.. Jøss, jeg har blitt på grensa til klok, jeg avventer, tester, lærer FØR kjøp. Det har ikke alltid vært regelen, og noen bomkjøp har det blitt..

    Så idag tok jeg meg en tur til Anders på Lena. Anders er kanskje ikke Guds gave til kvinnen i alt han gjør, han er innbitt ungkar, men snillere fyr skal en lete lenge etter. Han jobbet lenge for Tor Aamodt når Tor drev Lyric. Nå er det BOHAS som får nødvendig hjelp. For ting går istykker, Anders hadde et par historier om Bryston. Men Accuphase er det kun tordenvær som ødelegger, ifølge Anders.

    En 1996 Papworth ble med hjem til test. Utseende likte jeg godt. Og blir lyden god skal jeg greie meg uten epler en stund..
    1593016999631.jpg


    1593017031223.jpg
     

    ptb

    Æresmedlem
    Ble medlem
    27.11.2008
    Innlegg
    14.433
    Antall liker
    17.150
    Sted
    Oslo
    Torget vurderinger
    13
    Min første opplevelse av en røramp i eget oppsett var med en Papworth TVA10:
    Papworth tva10.jpg

    Ble "tvunget" til å låne med den hjem av HiFi-Huset i sin tid. André var overbevist om at det var rørkarakteristikk jeg var ute etter. Jeg hevdet hardnakket at det var det neppe. Rør kunne da på ingen måte... Men, André hadde helt rett, og selv om det ikke ble Papworth´n, så har det hele tiden i etterkant vært en røramp i huset.
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.718
    Antall liker
    32.599
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Min første opplevelse av en røramp i eget oppsett var med en Papworth TVA10:
    Vis vedlegget 647581
    Ble "tvunget" til å låne med den hjem av HiFi-Huset i sin tid. André var overbevist om at det var rørkarakteristikk jeg var ute etter. Jeg hevdet hardnakket at det var det neppe. Rør kunne da på ingen måte... Men, André hadde helt rett, og selv om det ikke ble Papworth´n, så har det hele tiden i etterkant vært en røramp i huset.
    André ja.. Er han i drift enda? Artig fyr det. Denne amp er vel den tilhørende til pre jeg tester. Min erfaring med Papworth er kun en integrert transe amp. Låt varmt og hyggelig,selv om den så barsk ut. Ikke alltid ting er hva de ser ut som..
    FB_IMG_1592556162182.jpg
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Så idag tok jeg meg en tur til Anders på Lena. Anders er kanskje ikke Guds gave til kvinnen i alt han gjør, han er innbitt ungkar, men snillere fyr skal en lete lenge etter. Han jobbet lenge for Tor Aamodt når Tor drev Lyric. Nå er det BOHAS som får nødvendig hjelp. For ting går istykker, Anders hadde et par historier om Bryston. Men Accuphase er det kun tordenvær som ødelegger, ifølge Anders.
    Det der var jo en hyggelig omtale av Accuphase får man si :)

    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn