Ja  etter mye om og  men  kom 3255 evb tilslutt  inn  i stugu. De  super super tynne trådene fra  gamle 3255  xlr til  jst  tålte  ikke  ny  håndtering  .Fant fram  rote  skrinet fra  RC  helicopter og  ledniger derfra  ,,,de er solide .Litt  tveking  og  lodding med JST s.                                                                                                                                                                                    Neste  problem,,,, noe som  stikker  meg her , flis  ,,,nei  STRØM  : (      60 v  ac mellom  antistat avlednings banen  min " og  3255 chassi.  H......
Etter  å  ha  funnet en  gammel selv  forskylt   synd blir  allt sjekket  på ny og  godkjent  , se  bilder  og tekst  .Min stikk kontakt  jord  er OK ,
Jeg sjekker apparatet  uten  jord  av  nysjerrighet ,,er det nett inn  filteret  kombinert  med  single  pol bryter  som  introduserer   fenomenet ,eller  den  høyt elskede av  mange   smps en ?. Her da  er spenningen enda  høyere med  apparatet av slått 90-120 v :  WTF .IN filteret  introduserer  litt av  spenningen  idet den  bruker  jord  i  filtreringen ok  .Meste parten av spenningen til  apparat  jord  kommer fra  smps og  måten  de  har  sin filtrering mot  jord og,,,,, og single  pol  switsj som er det den er designet  for  .
Selv  om  jeg har O  mV  med foreskreven   jord i  begge ender " synes  jeg at det var ekkelt at det  flyter  så pass mye  som  2 til 3 mA " i chassi ..Der  er jo  og  PGND  og SGND  til power ampen 

og til  skal det kobles  til  min  nye beibi "  supa  op  ampen .(?
Vel  beroliget  av  0  målingen og  dobbelt sjekket  jord  i  HF  kjeden ,,så ble det hooket opp forsinket
Støyen  av  denne  er ,,,, ingen ting ? Ikke  brum  ikke sus   .Testen blir  nåde løs .Med som executor i testen ,  Borbely supa op amp , og  borbely  ribbon " amps : )De har tatt  over allt her for  tiden 

,,, Den umodifiserte  kina versionen  kan   over  hodet  ikke samme  liknes lyd  messig  med 3255EVB   .Hele  frekvens  området  virker  mere  helhetlig    og  er spader  bedre i bass  mellom  området  ds
trasientmessig  allt  matriale ,
Jeg  har gått gjennom endel  matrial  som jeg  kommenterer  neste  runde