Ok. Ser den. Har vel heller ikkje støtte for mc når eg tenker meg om…Det jeg skrev....
A6 er sååå mye mer enn en dac.
Ok. Ser den. Har vel heller ikkje støtte for mc når eg tenker meg om…Det jeg skrev....
A6 er sååå mye mer enn en dac.
Gustard x30
Er det fleire enn meg som lurer på denne?
Får lovande omtale av Soundnews.
Som @soundscape sa ein gong: «Hvem er minst Pussy - og den første til å bestille en her?»
Vis vedlegget 1065837
Vis vedlegget 1065838
Hei, og gratulera med ny flott DAC.Jeg har bestilt og gleder meg til den ankommer. Per i dag har jeg en Gustard A26 og er ganske fornøyd, men håper X30 kan løfte opplevelsen i stua til nye høyder![]()
Tusen takk. Jeg opplever det samme som deg: mer av alt.Hei, og gratulera med ny flott DAC.
Det er ein veldig bra Dac. Eg fekk min X30 i hus i Oktober i fjor. Då oppgraderte eg frå Gustard X26Pro som eg eigentleg hadde tenkt å slå meg til ro med.
Men du veit …
X30 var meir av alt frå fyrste stavtak. Men vart ting vart enda betre etter eit par veker med innspeling. Lyden er organisk på same måte som i det X26 leverer, men heile lyd-bildet er kraftig oppgradert i alle retningar. Det blei tre knepp opp for min del. - Og det det kan vel passe med at eg hoppa over to modellar på veg oppover.
Håpar du er/blir like happy med ditt eksemplar.
Fikk kjøpt meg en Gustard DAC-X26 ubrukt på Finn i dag. Musikk spilt fra YouTube med PC via Audiobyte Hydra Z som er en USB audio playback bridge og klokke generator. Ut I2S (HDMI cable) fra Audiobyte og inn I2S (HDMI kabel) på Gustard DAC-X26 DAC. Ut fra Gustard DAC-X26 XLR og inn XLR på Gustard H16 HEAD AMP. Hodetelefon benyttet Meze 109 Pro med XLR kabel. Dette låter fantastisk bra med meget god dynamikk, klarhet og meget god separasjon av instrumenter. Lyden kan bare beskrives som "HIMMELSK". Jeg har eid og testet mange gode HiFi DAC`er de