T
Thomas1
Gjest
kan du ta det en gang til...
|
8 minutterHei Rolf.
Sjekket kartverket på adressen din...
God damn...Hvor lang tid bruker man fra sentrum og opp til deg med bil? ;D
Thomas
Hva mener du med det?????Treg pc og gamle gubber er en dårlig kombinasjon vet du.
Pendragon la ut samme beskjeden 3 gangerTreg pc og gamle gubber er en dårlig kombinasjon vet du.
Det var dritt til meg selv ikke til andre ;DHva mener du med det?????
Wery well. Accepted.Det var dritt til meg selv ikke til andre ;D
Til min bror swnas: Har du vært på Steingrunn i det siste? Dypvannsmarulken har sagt fra! Har du i det hele tatt Thcik as a Brick?når det gjeller jethro tull, så syntes jeg personlig a pason play er det desidert beste albumet, og muligens det albumet jeg har hørt på flest ganger av alle album. uten sammenligning forøvrig, det mener ian anderson også.![]()
;D ;D
Hei igjen, og takk for sist. Mye god lyd på Skotfoss. Blir møte hos deg måneden etter da??Heizann
Takk for sist neste møte er hos jan m på skotfoss.
Kan ta et møte hos meg har liten plass men det går nok bra.Hei igjen, og takk for sist. Mye god lyd på Skotfoss. Blir møte hos deg måneden etter da??
Kan ta et møte hos meg har liten plass men det går nok bra.
Nest møte er hos Morten var vel april møte 2m tenkte påpiip ??
ble vi ikke enige om at neste møte skulle vere hos Morten ??
det er jo på skottfoss det også da![]()
Jada, det var det jeg mente. Var på besøk hos Pendragon og så på et lite besøk hos Morten. Mye god lyd på Skotfoss som sagt ;DNest møte er hos Morten var vel april møte 2m tenkte på
Har hørt den hjemme hos Papworth. Veldig fin kombinasjon hos han med Graaf (et eller annet...), Merlin og WadiaPapworth har ryki på'n igjen....
http://www.hifisentralen.no/cgi/yabb/YaBB.cgi/YaBB.cgi?board=hifi1;action=display;num=1171148982
lundis pub kl 18.00 bra...
tror det er mange som har med madammen.
fikk inntrykk av det .
gleder meg (oss)
Grattis med ny riskoker ;D fin bilEr blitt ny bil på meg også i dag ;D
![]()