T
Thomas1
Gjest
Tar meg gjerne en tur ut sammen med Mentorene, men madamen har ikke fødet enda, så noe tidspunkt kan jeg ikke gi deg...Plutselig så er det fødsel på gang, og da kan ikke jeg sitte i Porsgrunn og være opptatt.. 
Hadde jeg rørblokkene eller klasse A ampen når de var på besøk hos meg?Oh, det vil jeg gjerne være med på! Er også spent på rør og klipsch, har hatt klipsch før, men bare på transistorforsterkere.
Hepp
Det var hos taterungen Cayinen fikk prøvd seg på klipschene ja. Faller på plass nå. Ai.Hehe, du hadde aldri klasse-A cayin'en i leiligheten din, så de fikk kjørt seg på sonic frontiers'ene. Jeg hadde ikke store hifi-øret den gang, så mitt inntrykk var ikke bare uerfarent, jeg husker rett og slett ikke hvordan det var. Tror jeg hørte ca 5 minutter og, før vi ville spille på dine ht.
Hei igjen Rune, hvordan passer førstkommende søndag (21. jan)? Etter normal kirketid passer bra for meg.Heizann
Nå har dp,n kommet den spiller veldig bra,
Har møe å gjøre til uka men tar den med opp
til deg en kveld det passer
M.v.h. Rune
Fint, du er jo bildesjef. Synd jeg ikke fikk vært der. Blir det noen "close ups" ;DJa det var jommen godt.
På tirsdag den 6.2 var det ny samling i Lydlauget, det var jeg som var vert denne gangen og 12 medlemmer dukket opp på Vestsiden for å drikke opp kaffen min og slå av en prat. Har et par bilder som jeg skal legge ut i kveld.
Det er mulig det var det, men det var ikke helt poenget mitt. Poenget var at hvis en ønsker å høre en type musikk for å danne seg et bilde av oppsettet en lytter til, er det enkleste å ta med egen musikk. Selv var jeg så frekk at jeg hadde med tre skiver.Ja det ble litt småsært til perioder, min feil det da stort sett, men vi har jo veldig variert bakgrunn smak og ehem alder da så det skulle bare mangle. Dro på med litt orgel og kormusikk som jeg tror utløste de største reaksjonene :-D
God kveld!
Hvilken Jethro Tull konsert-DVD anbefales til en som ble fan for 10 min siden? ;D
Skal vi bli enige om et sted å ha Voerspiel på til Fredagen, evt ett sted å møtes før konserten med torskedragen?
Såså gutter, nå må dere legge dere![]()
Skulle gjerne ha vært der, men jeg ga beskjed til swans om frafallet på PM. Mulig at den forsvant i det siste terroristangrepet mot sentralen.(swans, jeg har noe krøll med utboksen på eposten min om dagen, så jeg må midlertidlig svare deg her på PM)ÅÅÅÅÅhhh, du er der i kveld ja.......hvorfor dukket du ikke opp på tirsdag da grabben? 200meter er ikke langt........hakke peiling på JT men skjønner at du ble hekta....
Er ikke enig, selv om det er veldig bra. Thick as a Brick er bedre.Her er ihvertfall kongealbumet....
![]()