J
Jurassic
Gjest
Kan jeg spørre om hva valget falt på?Så fort mine nye høytalere er spilt inn ( nye i dag ) tar jeg gjerne imot noen når det passer seg (meg)
Kan jeg spørre om hva valget falt på?Så fort mine nye høytalere er spilt inn ( nye i dag ) tar jeg gjerne imot noen når det passer seg (meg)
True, du er hjemme igjen?Du kan jo komme innom meg, vi snakket jo om det før jeg dro på jobb.
Butikken på flåtten da eller bare bå stikke innom foresten ;DKlart ikke, så deg tilogmed på butikken i går.
Er småhypp på å besøke noen snart, utenom lydlauget altså. Noen som er inviteringssyke?
ja bor i kløver veien 5d stritsklevFlåtten ja, du sto å snakka med en kar og jeg hadde dårlig tid. Men jeg stikker gjerne oppom, så vidt jeg forsto bor du mindre enn fem minutter unna.
Jurassic: vi får sikkert til noe en dag snart!Blir moro å høre oppsettet ditt.
Du har PMHei folkens!
Slik er det: venter på at en eller annen skal skrive noe for så å svare. Skal bli bedre på dette jeg i allefall.
Om det er noen som har lyst på lyd/musikk/prat, så er fredag (i morgen) ledig, samt mandag, tirsdag og onsdag til uken.
Kom å ring på med nesa.
Rolf
Takk for lytten og kaffen, håper ikke jeg ødela døgnrytmen din ;Dja bor i kløver veien 5d stritsklev
neida ikke noe probb det bare hyggelig ;DTakk for lytten og kaffen, håper ikke jeg ødela døgnrytmen din ;D
Kommer gjerne tilbake, vanvittig fin lyd.
Hei, bare å komme om du eller andre skulle ha lyst. Bor ett stykke utenfor byen da.Klart ikke, så deg tilogmed på butikken i går.
Er småhypp på å besøke noen snart, utenom lydlauget altså. Noen som er inviteringssyke?
Hei igjen, jeg bor på Åfoss like utenfor SkienMoro at det er så mye folk innen kort distanse, jeg kan _nesten_ gidde å sykle til X-250. Papworth bor enda nærmere. Men nok om det, er mulig jeg kommer til å oppgradere litt snart, og prøver da å invitere de som har lyst til litt lytting.
2m; hvor bor du?
Takk. Virkelig en god høytaler.Thomas1: Spennende! Vil gjerne lytte til disse ved en anledning. Gratulere!
Har bare bodd der i 3 år, men da kan jo du veien, så om du har tid eller lyst er det bare å stikke innom.Takk. Virkelig en god høytaler.
2M...på Åfoss bodde jeg i 11 år.
Takk for sist. Skal se om jeg ikke kan få laga en liste over no goo jazz.Hei, bare å komme om du eller andre skulle ha lyst. Bor ett stykke utenfor byen da.
Jeg var selv på ett hifibesøk sist fredag. Var på besøk hos X-250 og Papworth. Kom i snakk med X-250 på første lydlaug møte hos Swans. Kjent i utgangspunktet ingen før møte. Jeg og x-250 har gått i samme klasse en gang for mange år siden.... Vel, nok om det.
Jeg har en Stello dac og den ville x-250 prøve. Det var det vi gjorde hos han forrige fredag. Var ett par timer hos han før vi dro videre til Papworth hvor også SAL kom innom senere på kvelden. Takker X-250 og Papworth (og SAL også da) for en hyggelig kveld. Fine oppsett på begge to.
Papworth: Du får lage en liste over jazzplater det er verdt å sjekke ut.
Er jo flere som vet hvor Åfoss er jo...Var på Åfoss igår jeg, har en kamerat som henger på AVForum der.
Swans, jeg tror nok du har glemt meg, om den skal ha kommet i de siste dagene
Men god jul alle sammen!
Samme her..Har heller ikke kommet noen meil til meg Swans ???
Mvh: Espen
Hei og god jul alle sammen. For de av dere som har tenkt dere ut å gjøre byen utrygg vil jeg anbefale kafe k i romjula: http://www.kafek.no/images/smog.pdf
Får dessverre ikke dratt selv
hei alle.
har sent ut en e-mail til dere alle ( tror jeg )
om ikke alle har fått den, skriv en melding til meg her på forumet
er det noen flere som vil vere med, så gi meg beskjed.
ha ett godt nytt år.
hrmm......
![]()