Jeg har lest trådene til Baluba og TT med stor interesse, takk for at dere deler. Kabeltrådene har også vært interessante, men det skjærer lett over i det komiske, men det er nå meg da

. Kassettspillerens venner har vært og er en fin tråd, der er det mange hyggelige kassetthuer, kan nevne Auditor som jeg har blitt kjent med. Jeg trives godt i den tråden. Det er noe med opptak for evigheten og all mekanikken som trigger noe i meg. Og det ser ut til at kassettfeberen ikke bare herjer i Oslo, Moss, Bergen, Stavanger og Notodden, Trondheim er også med.

Vinyl er på vei oppover og det ser ut til at det drar med seg interessen for tape også. Jippy.
Og så har vi selvfølgelig Off-Topic, blir lett temperatur når vi deler synspunkter på politikk, innvandring og miljø.
En spesiell hilsen til Larson som jeg har hatt en lang diskusjon med, men som jeg i ettertid ser deler mange av mine synspunkter....

Hardingfele er hard i sin diskusjonsform men har jo massevis av kunnskap. Asbjørn og RRR har også bidratt med mye matnyttig.
2016 har vært et tøft og vanskelig år for verden og meg personlig. Vi får håpe at 2017 blir et bedre år. Godt Nytt År til alle sammen.