Diverse GODT NYTT ÅR 🎉

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Antall liker
8.042
Sted
Oslo
@ P.P. : Ønsker deg det samme:).

mvh

Terje-A

Æresmedlem
Ble medlem
16.05.2013
Antall liker
10.215
Sted
Østfold
Torget vurderinger
23
Jeg har lest trådene til Baluba og TT med stor interesse, takk for at dere deler. Kabeltrådene har også vært interessante, men det skjærer lett over i det komiske, men det er nå meg da:). Kassettspillerens venner har vært og er en fin tråd, der er det mange hyggelige kassetthuer, kan nevne Auditor som jeg har blitt kjent med. Jeg trives godt i den tråden. Det er noe med opptak for evigheten og all mekanikken som trigger noe i meg. Og det ser ut til at kassettfeberen ikke bare herjer i Oslo, Moss, Bergen, Stavanger og Notodden, Trondheim er også med.:) Vinyl er på vei oppover og det ser ut til at det drar med seg interessen for tape også. Jippy.;)

Og så har vi selvfølgelig Off-Topic, blir lett temperatur når vi deler synspunkter på politikk, innvandring og miljø.
En spesiell hilsen til Larson som jeg har hatt en lang diskusjon med, men som jeg i ettertid ser deler mange av mine synspunkter....:)
Hardingfele er hard i sin diskusjonsform men har jo massevis av kunnskap. Asbjørn og RRR har også bidratt med mye matnyttig.

2016 har vært et tøft og vanskelig år for verden og meg personlig. Vi får håpe at 2017 blir et bedre år. Godt Nytt År til alle sammen.

J

Jim I Hendriksen 2nd Edt.

Gjest
Godt Nyttår!

Har vært dyrepasser i kveld, begynner å gå bra nå så nå skal jeg ha meg en god Zacapa...

kasol

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.03.2005
Antall liker
5.193
Torget vurderinger
4
Godt nyttår!

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Antall liker
4.418
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Godt nytt år alle sammen!

For min del vil jeg rette en spesiell takk til alle som har hjulpet meg med innspill og pågangsmot i perioden da jeg ikke hadde den fjerneste anelse om hvordan jeg skulle få til hjemmekinobygget mitt på egenhånd uten noen som helst erfaring. Ganske mange av dere har ikke engang posta i tråden min, og vet sannsynligvis ikke selv hvor verdifulle dere har vært for meg i denne prosessen. Det at dere har delt av deres egne erfaringer i deres egne tråder har gitt meg en hel masse gode ideer og har sannsynligvis reddet meg fra en hel masse feiltrinn. Sånt setter jeg enormt stor pris på.

Mengden fagkunnskap og interesse til å dele av den her inne på Sentralen er svært imponerende.
De siste årene har jeg stort sett ignorert det meste annet av fagforaer, men kun kommet inn hit. Så takk til Høvdingen! Og takk til dere alle for at dere gjør Hifisentralen til det fantastiske stedet som det er.

Ønsker dere alle et fabelaktig flott og vellydende nytt år!

http://www.hifisentralen.no/forumet/hi-fi-generelt/86621-nytta-rsforsetter-2017-hi-fi-edition.html

erato

Æresmedlem
Ble medlem
15.03.2003
Antall liker
13.063
Sted
Bergen
Torget vurderinger
1
Ja godt nyttår til alle. Ingen nevnt og ingen glemt, selv om noen tråder setter mere spor enn andre.

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Antall liker
382
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Stod på takterassen på Børsparken hotell inatt. Det må ha vært den tjukkeste tåkegrøten på lenge. :p
Godt nytt år uansett!!!!!

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.152
Torget vurderinger
7
Godt nyttår alle sammen.
Fin fin start på året til nå.
Julepynten er nede, huset er vasket, garasjen er ryddet, varebilen studd til taket med søppel.
Og nå, årets første sykkeltur i strålende sol :D

Bilde 01.01.2017, 14.00.16.jpg Bilde 01.01.2017, 14.01.28.jpg

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
10.080
Torget vurderinger
1
Godt Nytt År :)