Kostet ikke disse rundt 25000.- nye ? Er vel ikke noe kjempepris dette ?Klipsch Heresy III RESERVERT | FINN torget
Klipsch Heresy III i tilnærmet strøken stand selges. Høyttalerne er i valnøtt-finish og inkluderer også original-embalasje. Svært lettdreven konstruksjon som egner seg godt med rørforsterker. Dette er ikke høyttalere som spiller svært dypt, Midbass kommer imidlertid med et skikkelig spark...www.finn.no
Om han vil pakke de kan vel en aktør hente de?
Brukes flittig.Nimber.com
Dette er vel en fastpris, og ikke "akkurat nå".Wiim Pro 1990,- ink frakt.
Wiim Pro bitperfekt streamer
Bitperfekt streamer med Optisk og koaksial utgang. Wi-Fi eller kablet nettverk. Støtter de fleste musikktjenester i samme app. Kan brukes til Tidal m/MQA eller Qobuz opptil 24/192kHz. Har innebygget dac hvis en ønsker et enkelt oppsett.www.hifisentralen.com
Et godt kjøp, når konkurrentene er dyrere.Dette er vel en fastpris, og ikke "akkurat nå".
visste ikke....så uten TCD er det Malaysia?Tja, billig Tandberg laget i Malaysia. Ikke samme kvalitet og ytelse.
-m
Så Tandberg var så useriøse at de produserte dårligere varer i et langt billigere produksjonsland ?Tja, billig Tandberg laget i Malaysia. Ikke samme kvalitet og ytelse.
-m
Det er nok kun 3034 som er laget i Malaysia.visste ikke....så uten TCD er det Malaysia?
Det stemmer.Det er nok kun 3034 som er laget i Malaysia.
TCD betyr vel bare Tandberg Cassette Deck.
Hvis jeg ikke husker feil, så er denne også å finne som ITT.
Tja, akkurat det jeg ga for min i 2019. Hvis det er et godt kjøp nå så lover det godt hvis oppgraderingsspøkelset rasler med lenkene herDette er vel en god pris?
ASR Mini Basis (MKII) RIAA trinn | FINN torget
Veldig fin ASR Mini Basis MKII selges. Ekstremt vellydende og fleksibel RIAA. Håndterer både MM og MC,. Et vel av innstillingsmuligheter for å tilpasse eget oppsett. Benyttet med stort hell sammen med både Audio Technica AT33EV og Lyra Kleos. Flott byggekvalitet og i svært god stand. Listen...www.finn.no
Dette er solgtNikkoanlegg til kr 500. m/Luxman platespiller må hentes senest i morgen. Ytre Enebakk
Stereoanlegg NIKKO mm | FINN torget
Dette stereoanlegget kjøpte jeg i 1981(!). Nikko 990, MARANTZ CD-spiller (kjøpt senere), LUXMAN platespiller + høytalere. Stått i bod (tørt/varmt) i mange år. Nå kom det "frem" I forbindelse med rydding for flytting. Ukjent om alt virker! Hvis noen vil ha det, så må det hentes i morgen!www.finn.no
Mao et godt kjøp!Dette er solgt