motoren
Æresmedlem
Kanskje på tide å få denne tråden på rett spor igjen, litt mye OT nå
Noen kaller den hønsetenner og jeg vet flere er på jakt etter denne. Prisen skal jeg ikke mene noe om, men sjelden (og sjeldent god?)
Conrad Johnson Premier 350SE
I spesialutgave. Conrad Johnson Premier 350SE er en av produsenten aller mest kraftfulle effekttrinn. FET-transistorer. Forvent musikalsk engasjement og dynamikk selv på tungdrevne høyttalere, også i store rom. Dette eksemplaret er i topp tilstand estetisk og teknisk. Orginal amballage : ja Kan...www.finn.no
Kan jo ses på som en god handel for selger sin del også hvis prisforlangende oppnås.. disse solgte Miles for 39.990,- i 2018.Denne må være et godt kjøp.
Leben CS-600. Solgt. | FINN torget
Leben CS-600 integrert rørforsterker til salgs. Forsterkeren fremstår som tilnærmet ny. Ingen bruksspor, ingen hakk, ingen riper. Den er knapt brukt og er like fin som da den ble pakket ut som ny. Brukermanual medfølger. Forsterkeren leveres i sin komplette komplette emballasje, dvs...www.finn.no
Absolutt ikke, nesten ny pris! Slå av 15000.- så er vi derDenne må være et godt kjøp.
Leben CS-600. Solgt. | FINN torget
Leben CS-600 integrert rørforsterker til salgs. Forsterkeren fremstår som tilnærmet ny. Ingen bruksspor, ingen hakk, ingen riper. Den er knapt brukt og er like fin som da den ble pakket ut som ny. Brukermanual medfølger. Forsterkeren leveres i sin komplette komplette emballasje, dvs...www.finn.no
Brukt er risiko. Mange faktorer som spiller inn. Alder, historikk og antall eiere, tilstand osv. Halv pris på en del år gammelt utstyr er slik det burde være i mange tilfeller. I Norden er dette gjengse, man ser samme type prissetting i både Sverige og Danmark. I USA og Tyskland annonseres det ofte med høye priser, og annonsene ligger og ligger og ligger. Man vet aldri hva som kan skje med utstyret, og da må selvsagt den risikoen gjenspeiles i prisen. De fleste er nok enige om dette.ja prisene oppjusteres i takt med nytt "tilsvarende" utstyr....ikke så rart
det er stort sett bare i Norge alt skal høvles ned til 50% av det det en gang kostet, uansett hvordan det presterer ifht moderne tilsvarende utstyr
ikke uten grunn at mye av det gromme går til utlandet.....feks gikk mine SIT-1 til Compostela de Santiago i Nord-Spania
kjøper forskutterte inkl frakt og forsikring uten å blunke
Jeg ga 25000.- for La Scala ll så burde tjene en slant derTydeligvis jeg som var dum når jeg solgte alle Heritage høyttalerne mine fra Klipsch for noen år siden da. Hadde jeg ventet litt kunne jeg tydeligvis tjent grovt på dem.
Utstyr som er mange år gammelt, må selvsagt nedskrives kraftig, og da er ikke 50% unaturlig.Brukt er risiko. Mange faktorer som spiller inn. Alder, historikk og antall eiere, tilstand osv. Halv pris på en del år gammelt utstyr er slik det burde være i mange tilfeller. I Norden er dette gjengse, man ser samme type prissetting i både Sverige og Danmark. I USA og Tyskland annonseres det ofte med høye priser, og annonsene ligger og ligger og ligger. Man vet aldri hva som kan skje med utstyret, og da må selvsagt den risikoen gjenspeiles i prisen. De fleste er nok enige om dette.
Det loddet som mangler kan vel erstattes med et vanlig blylodd fra en fiskebutikk?Dette virker rimelig. Armen alene er vel fort verdt 12-14.000,- og som klassiker så raser den neppe i pris fremover heller.