He heNå mangler du bare noen grønne polkaprikker på ytterveggene. Skaper stemning, og jeg er sikker på at barnebarna vil elske det![]()

Men….. merk: Grå skifer

gismo
He heNå mangler du bare noen grønne polkaprikker på ytterveggene. Skaper stemning, og jeg er sikker på at barnebarna vil elske det![]()
Viktig å ta vare på helsen kompis! Dr. Karmana anbefaler vare pikestemmer og helt andre måletidspunktNy EU-kontroll hos fastlegen kl 07 i dag morges🥹 En nærmest ukristelig tid for en pensjonist
Har noen år hatt litt høytblod og følges derfor litt tett opp med kontroll/medisiner grunnet tidligere hjerneslag.
Litt høyt nå også men som han sa, vi tar en ny måling om et par uker på et bedre tidspunkt på døgnet🥹
Litt mere cognac/whiskey, en aning mindre øl og et par rusleturer i uka så fikk jeg beholde «skiltene» på i 6 mnd til var dommen
Føler jeg har en likanes fastlege
gismo
Din omsorg er nærmest ubetalelig kjære vennViktig å ta vare på helsen kompis! Dr. Karmana anbefaler vare pikestemmer og helt andre måletidspunkt![]()
Du speil du speil på veggen der…..Hvis du har høyt blod må du ihvertfall ikke ligge lavt..
Spøk tilside. Dette med øl vs sprit har jeg forsket på i praksis. Det fører alltid vektøkning og høyere blodtrykk med øldrikking.. Single Malt derimot, blandet med aktivt friluftsliv, gir deg en spenstig og strømlinjeformet kropp.
(har jeg sett i speilet..)
M
Fort å bli for opptatt av Sinle Malt å vettu M…Hvis du har høyt blod må du ihvertfall ikke ligge lavt..
Spøk tilside. Dette med øl vs sprit har jeg forsket på i praksis. Det fører alltid vektøkning og høyere blodtrykk med øldrikking.. Single Malt derimot, blandet med aktivt friluftsliv, gir deg en spenstig og strømlinjeformet kropp.
(har jeg sett i speilet..)
M
Takk for at du minnet meg på den platen, altfor lenge siden den ble spilt her på godset.En av vi vakreste låter jeg kjennerEn ro og en balangse som fyller mine minner om de nærmeste som ikke er med oss lenger
Vis vedlegget 1143829
Vis vedlegget 1143833
Ønsker dere med dette i fin og god hælj
gismo