Tungdrevne greier er bare så forrige århundreSkjønner, men om man skal ha WiiM så bør man jo nå vente inn WiiM Amp Ultra da
Ny dac, mere power og en liten skjerm som viser noe av hva man driver med
gismo

|
Tungdrevne greier er bare så forrige århundreSkjønner, men om man skal ha WiiM så bør man jo nå vente inn WiiM Amp Ultra da
Ny dac, mere power og en liten skjerm som viser noe av hva man driver med
gismo
Jøss, en boks!!!…..men hvilken da Stig?Her kommer dere på etterskud, En boks is the shit.....
Vis vedlegget 1121089
Naim Uniti Nova?Her kommer dere på etterskud, En boks is the shit.....
Vis vedlegget 1121089
Det er slike flygende objekter som lander romvesener i Gudbrandsdalen.En barndoms venninne sendte dette bilde i dag. En «skysnurrebass» over Otta, stilig
Vis vedlegget 1121126
gismo
Eversolo er framme i skia.du har vel sett denne også? Vet ikke hva den koster i fht nye Wim du viste her, men uansett er det helt sikkert et interessant produkt for mange.Jeg synes dette er litt spennende nytt fra Eversolo
En streaming transport T8 og en ren separat dac Z10 er litt kult
Vis vedlegget 1120871
Vis vedlegget 1120872
gismo
Det var en staselig plenklipper - og velfortjent kaffe og lade.Da har den «røde Ferrari’n» som står på hjørne der kjørt mange turer frem og tilbake på plenenGodt før regnet kommer!
Vis vedlegget 1122440
Men nå litt kaffe og lade
Vis vedlegget 1122443
gismo
Nesten gratis, sikkert.På tide med nye "gøytalere" på Botilsrud
Diptyque Statement II spelte musikk så det riktig vinte i svingene, samt smøg seg fjørlett inn i øregangene med kvinnevokal.
Vis vedlegget 1122588
Hehehehehe....ja, nesten gratis.Nesten gratis, sikkert.
Hvordan låter det i fht Maggie som du har sjøl?
Trur dæ tvert Power men som senere nevner her….. prisen ligger itte på pensjonist nivåPå tide med nye "gøytalere" på Botilsrud
Diptyque Statement II spelte musikk så det riktig vinte i svingene, samt smøg seg fjørlett inn i øregangene med kvinnevokal.
Vis vedlegget 1122588
Nei, man vet jo aldri i min alder bluesIkke dumt, i tilfelle en blir sengeliggendes.![]()
Tenkte mer om du skulle få et snev av influensa eller noe slikt.Nei, man vet jo aldri i min alder blues
Bedre føre var enn etter snar
gismo