Frp gir ut CD

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
0
65finger skrev:
Jeg har noen gode samtaler med salamandre titt og ofte 8)
Hvilket får meg til å undres på hva det egentlig er du heller i glasset ditt? :eek: ???

Jeg begynner å frykte at jeg gjorde noe dumt da jeg dro ens ærend til Oslo og kjøpte to slike på din anbefaling. :-\ ::)

Hmmmmm........ var nå dette så smart da? :-[ ??? :-\

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Jeg kjøpte 7 flasker. Syntes de gjør seg best etter en skikkelig middag. en "singelmalt" brandy vil jeg kalle det. Etter å ha drukket 2 av flaskene står jeg på at det er et kremkjøp 8)

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
8.561
Torget vurderinger
0
Joda, damen på Briskebypolet anbefalte dem på det sterkeste hun også. :D

Men hvor mye av dette stoffet må du drikke for å kunne forstå "salamandersk"? ;D ;D

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
For å kunne holde en meningsfull samtale bør du ha 2 kagger under beltet ;D

HåkonN

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.11.2007
Antall liker
0
Gjestemedlem skrev:
Elendig musikksmak er forsåvidt noe man kan tilgi hos enkeltmennesker. det kan sogar være chermerende til tider. Men når et parti velger å profilere seg med Kongen av Campingplassen og Ole Ivars, så sier de rett ut at "vi er en gjeng smakløse, grandiosaspisende tomsinger som liker å klappesøte til dansbandmusikk når vi har det festlig i lag". Jojo, forsåvidt greit nok det også. Men er dette mennesker man vi gi makt? Er dette mennesker som skal forvalte kulturlivet i Norge? Er dette mennesker du er villig til å gi makt til å forvalte den norske stat? Det er et tankekors, eller burde være det, for alle musikkelskere og kulturinteresserte på HFS.
Nei, man får bruke den argumentasjonen man har til rådighet.

[video]CmS4oqfMX_A[/video]

Men du hever deg altså elegant over Grandiosa-spisende nordmenn med campingvogn. Høy sigarføring og jazz i iPod`en er nok nøkkelen til enhvert vellykket stortingsvalg, og et bombesikkert tegn på en høyere menneskelig intellekt.

Men jeg skjønner at man lar seg sjarmere i senk av denne kjekkasen. Du skal dog ikke se bort i fra at disse bildene henger på utedassen til en og annen campingsplass også.... ;D

- Jeg har ingenting i mot He-Man, som pumper jern hele uka, sa Jens Stoltenberg i 1987.

Apropos alkohol. Skål`a Jens.....

[video]AmvOccjod6U[/video]

G

Gjestemedlem

Gjest
Fløtepuser som Stoltenberg er da ikke det ypperste i lederskap.

Bedre statsministeremne her:

[video]wCnXg32rG6w[/video]

G

Gjestemedlem

Gjest
Smakebit fra Frp-CDen:

[video]J9vkOwlIU-g[/video]

Dette kan ende opp i sjefsstolene på Stortinget.

Sandberg i baronens seng?

Vedlegg

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
32.678
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Roald skrev:
Og svaret på Frp hatet hos Gjestemedlem ligger i at han ble dumpet av en Frpkjerring og siden har det hvert tørke 8)

Mvh Roald
Kanskje starte en kronerulling på HFS under mottoet "Skaff Gjestemedlem et nyp"?

Deretter hyrer man inn en privat enterprenør for å utføre oppgaven. ;D

mvh

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Roald skrev:
Og svaret på Frp hatet hos Gjestemedlem ligger i at han ble dumpet av en Frpkjerring og siden har det hvert tørke 8)

Spørs om a ikke var ei jævli tørr FrP-fxxxx da?

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Kan vel bare konstatere at endel audiofile HFS´ere nå har fått en ny refereanse-CD.

Kos dere.

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
tkr skrev:
ErosLoveking skrev:
Kan vel bare konstatere at endel audiofile HFS´ere nå har fått en ny refereanse-CD.

Kos dere.
Har du kjøpt den alt? Er det gode opptak?

mvh

Selvsagt finner denne cd´en ikke veien til samlinga. Audiofil musikk er en "ikke"-ting her i gården.

Gubra

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.08.2004
Antall liker
835
Jeg lurer på om Gjestemedlem er, ja, nei, jeg er overbevist om at han og Sponheim er samme person! Iallefall tror Gjestemedlem at han er Sponheim.
Som alle på HFS har lagt merke til oppfører Gjestemedlem seg overlegent, nedlatende, besserwissersk og er uten evne til å ta inn over seg andres argumenter.
Dette sammen med hans Venstrefanatisme gjør at det ikke lenger er tvil.

Gjestemedlem oppfatter seg selv som Sponheim

Vær nå endelig forsiktig med Depheim Sponnot. Ikke utsett han for påkjenninger ved å motsi han. Jatt med i størst mulig grad.
Kanskje det går over av seg selv.
Jeg gir det første bidraget selv:

Stem Venstre!

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.085
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Og slenger man bort noen bokstaver og rydder opp i de resterende får man Despot. Hihi.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Merkelig, jeg griper til stadighet meg selv i å smånynne Ole-Ivars' "Nei, så tjukk du er blitt", syns den har noe ved seg. Naturlig at FrP plukker ekte arbeiderklassemusikk. BoneyM er jo praktfull disco fra den virkelige discotida. Kloke musikkvalg av FrP, naturligvis.

S

Slubbert

Gjest
Gjestemedlem skrev:
Liten gladmelding til frpistene. Det finnes faktisk politikere og partier som står godt under dem i rang også. Enten det eller så har disse bare litt mindre budgett til mediabyråer og skolering.

http://www.ba.no/nyheter/article4549450.ece
Likte kommentarene til Stian J:

Stian J skrev:
Muslimer bør bo i muslimske land. Er det to ting jeg vil ha ut av landet så er det Bikere og muslimer. Bare bråk med begge gruppene.
Etter litt diskusjon...

Stian J skrev:
Jeg står på mitt. Bikere og muslimer gjør livet utrygt for alle oss andre.

Fidelio

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2008
Antall liker
673
Makan til personangrep i denne tråden. Å ironisere over at FrP-velgere ikke er helt som andre velgere er vel neppe en stor synd. Det får man tåle hvis man vil stemme på et parti som har et slikt soundtrack, og Mr. "Tre akevitt og én øl" Sanberg som nestformann.

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.267
Torget vurderinger
1
Nå er det vel ikke bare Frp-velgere som blir uglesett, listen er lengre enn som så, når man samtidig omtaler seg som ett fyrtårn med tanke på frihet, toleranse osv, og gang på gang driver generalisering, får man tåle litt motbør.

Mvh Roald

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.466
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Jeg bare gleder meg slik til valget er over + 4år fram i tid :eek:

ErosLoveking

Æresmedlem
Ble medlem
03.02.2004
Antall liker
3.906
Sted
Oslo
Skal jeg støtte noen med å kjøpe en CD i disse dager satser jeg heller på denne:

jowil

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.07.2006
Antall liker
9
Roald skrev:
Nå er det vel ikke bare Frp-velgere som blir uglesett, listen er lengre enn som så, når man samtidig omtaler seg som ett fyrtårn med tanke på frihet, toleranse osv, og gang på gang driver generalisering, får man tåle litt motbør.

Mvh Roald
Anser ikke angrepene på Gjestemedlem som motbør i det hele tatt. Mer som håpløse angrep på person istedet for sak. Good luck. :)

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
jowil skrev:
Roald skrev:

Mvh Roald
Anser ikke angrepene på Gjestemedlem som motbør i det hele tatt. Mer som håpløse angrep på person istedet for sak. Good luck. :)
+1

Fidelio

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2008
Antall liker
673
65finger skrev:
jowil skrev:
Roald skrev:

Mvh Roald
+1
qft

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.267
Torget vurderinger
1
Det gjør ikke mye inntrykk å pipe over personangrep på ett nickname på OT-hjørnet når hans omtale av andre bare består av dritt og null argumentasjon, det blir litt som bortskjemte barn som plager andre, når noen tar litt igjen er det å løpe grinende hjem til mamma(nå virker det som Gjestemedlem tar det litt mer som en mann en enkelte)

Hvor mange saklige argumenter gidder man egentlig å bruke på uttalelser som:

Det er et sammenrask av xenofobe grinebitere, tungt religiøse konservative, gjerrige skattesnytere, brautende bajaser, steinrike sponsorer, alkoholisete fyllakjørere,

Religiøse er tilbakestående

Alle som ikke er like urbane som jeg vil være, er bygdetullinger

Synes det er underholdene å se hvor mye fordommer disse tolerange klarer å lire av seg, og til de som piper over personangrep siterer jeg the man himself

Hvis du har for høyt blodtrykk til å diskutere politikk eller finner humoren litt krass, så foreslår jeg at du ikke leser disse trådene på OT.

Mvh Roald

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Roald skrev:
Det gjør ikke mye inntrykk å pipe over personangrep på ett nickname på OT-hjørnet når hans omtale av andre bare består av dritt og null argumentasjon, det blir litt som bortskjemte barn som plager andre, når noen tar litt igjen er det å løpe grinende hjem til mamma(nå virker det som Gjestemedlem tar det litt mer som en mann en enkelte)

Hvor mange saklige argumenter gidder man egentlig å bruke på uttalelser som:

Det er et sammenrask av xenofobe grinebitere, tungt religiøse konservative, gjerrige skattesnytere, brautende bajaser, steinrike sponsorer, alkoholisete fyllakjørere,

Synes det er underholdene å se hvor mye fordommer disse tolerange klarer å lire av seg, og til de som piper over personangrep siterer jeg the man himself

Hvis du har for høyt blodtrykk til å diskutere politikk eller finner humoren litt krass, så foreslår jeg at du ikke leser disse trådene på OT.

Mvh Roald
Helt enig med Roald, skal man beskrive Fremskrittspartistene og attpåtil si hva man synes om dem så må man finne seg i at noen av dem blir grinete, og det er vel ingen som har problemer med å bli æresskjelt på nettet av en og annen fremskrittspartist. Det eneste jeg stusser litt over er dette maset om fordommer og mangel på argumenter: Beskrivelsene av fremskrittspartistene som enkelte kommer med (jeg og, for den saks skyld) er ikke basert på annenhånds informasjon og "løsaktige rykter" som Carl Ivar kaller det, men på egne observasjoner over lang tid. Videre så synes det som om det ikke er den objektive beskrivelsen av fremskrittspartistene som provoserer, men hva man mener det sier om dem. Mange sier med mild røst at "folk er misfornøyde og frustrerte og driver derfor mot FrP", uten å bli beskyldt for å være fordomsfulle eller arrogante. Men, når man som jeg sier at man synes slike mennesker er dårligere enn for eksempel SVere, så kommer piggene ut, og det må de inderlig, inderlig gjerne gjøre, men dette er jo bare mitt syn på en gjeng som "alle" har samme beskrivelse av (misfornøyde på egne vegne). Det er altså ikke en fordom.

totte, fordomsfull, men bare når det trengs.

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.466
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Ordet for-dom er jo meget interessant. Dom før en har sett, en slags før noe har skjedd handling. Skal det være noen som gjør dette er jo alle som syter i mot framskritspartiet. Vi har enda ikke hatt de i regjering. Hvordan kan vi vite hvordan det blir?

Ved å sammenligne de mot andre partier som har feilet? "Nei dette blir for dyrt, de og de klarte det jo ikke..."

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Skink_123 skrev:
Ordet for-dom er jo meget interessant. Dom før en har sett, en slags før noe har skjedd handling. Skal det være noen som gjør dette er jo alle som syter i mot framskritspartiet. Vi har enda ikke hatt de i regjering. Hvordan kan vi vite hvordan det blir?
Det er vel snakk om fordommer mot fremskrittspartister, altså den millionen som allerede lever blant oss og som vi vet hvordan er. Dessuten vet vi vel litt om hvordan det ville blit med en regjering derfra: Vi har en formening om hvem som skulle sittet i regjeringen og vi vet hva de sier de skal gjøre. Desuten er ikke fordommer det dummeste hvis man ikke har noe bedre, de treffer gjennomgående bedre enn ren lotto.

Roald

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.06.2005
Antall liker
3.267
Torget vurderinger
1
Nå er det vel ikke Frpere som står først i køen når det gjelder drittslenging her på OT, de er vel mest i mottaker enden.

Etter antall sider med innlegg som ene og alene forsøker å latterliggjøre Frp og de som måtte velge å stemme på partiet virker det som enkelte har dette som heldagsjobb.

Fint at noen også har tatt seg tid til å treffe såpass mange Frpere og i tillegg kartlagt deres personlige egenskaper slik at man har et statistisk sikkert grunnlag å uttale seg fra.

Mvh Roald

G

Gjestemedlem

Gjest
Roald skrev:
Kanskje en smule sterotypt, men du har jo fått med deg det vesentligste her ser jeg. Men det er jo en siste gruppe som ikke har kommet med, og det er dem som faktisk mener godt med sin frpisme og faktisk tror at Norge blir en bedre plass under et frp-regime. Og det er kanskje den vanskeligste gruppen av dem alle.

Nja, uinformerte og overtroiske er vel mer presist. Mange ellers intelligente mennesker som er religiøse.

Det er forsåvidt nødvendig at noen bor og jobber på landet. Men det gjør også utvilsomt noe med folk å bo langt fra sivilisasjonen. Vi ser kanskje ikke denne forskjellen så tydelig her i landet, og det er lettere å se kontrastene i andre samfunn. I land over hele Afrika og Asia, sør- og øst Europa er det en enorm forskjell i utdanning, religiøsitet, økonomi, opplysthet og sivilisasjonsgrad på by og land.

En av hovedgrunnene til at det er til tider store integreringsproblemer i Norge er rett og slett at svært mange av dem som kommer hit kommer rett fra landsbygda og ikke fra de store moderne bysamfunnene. Folk og familier som kommer fra store byer og hovedsteder har en helt annen grad av tilpasningsevne til andre mennesker rundt dem, andre livsstiler, og samfunnet de kommer til. Det er også i all hovedsak på landsbygda de konservative religiøse organisasjonene har sin maktbase. De som skaper problemer for resten av samfunnet og verden forøvrig.

PS. Jeg tåler forøvrig godt litt harselering og spit tilbake fra frpister som føler seg truffet av mine til tider noe udiplomatiske karakteristikker av parti, politikere og tilhengerskaren forøvrig. Det bekrefter jo bare at de har fått med seg hva jeg skriver om dem... 8)

G

Gjestemedlem

Gjest
ErosLoveking skrev:
Skal jeg støtte noen med å kjøpe en CD i disse dager satser jeg heller på denne:
Et bra tiltak. Dette er for mennesker hvis løsning Frp har på dem, er å sende dem til Svalbard, Afrika eller låse dem inne en plass hvor de pene menneskene ikke blir plaget av dem.

[video]bIjYVgRqb_0&eurl[/video]

Bjørn ("Orso")

Bransjeaktør
Ble medlem
03.11.2008
Antall liker
2.903
Sted
Bergen
Torget vurderinger
2
Cden bør selvfølgelig spilles på et Frp anlegg.

Har kommet frem til at Pluto+ må være et Frp anlegg fordi:

1. Det tar liten plass - Mindre statlig styring
2. Anlegget er plassereringsvennlig med separate basser - Tilpasningsdyktig og løsningorientert i forhold dagens utfordringer fremfor å forfekte dårlige idelogiske beslutninger
3. Gir svært god lyd i forhold til pris - Effektive og kostnadsbesparende løsninger med bl.a. nedbygging av unøvendig byråkrati
4. Ikke spesielt pent å se på - Partiet snakker rett frem fra levra og kan oppleves som provoserende for den venstre makteliten

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
orso skrev:
Cden bør selvfølgelig spilles på et Frp anlegg.

Har kommet frem til at Pluto+ må være et Frp anlegg fordi:

1. Det tar liten plass - Mindre statlig styring
2. Anlegget er plassereringsvennlig med separate basser - Tilpasningsdyktig og løsningorientert i forhold dagens utfordringer fremfor å forfekte dårlige idelogiske beslutninger
3. Gir svært god lyd i forhold til pris - Effektive og kostnadsbesparende løsninger med bl.a. nedbygging av unøvendig byråkrati
4. Ikke spesielt pent å se på - Partiet snakker rett frem fra levra og kan oppleves som provoserende

;D

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.214
Torget vurderinger
2
Valentino skrev:
Dette bildet kan vel også brukes som en illustrasjon på Per Sandbergs løsninger innen skolen?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg tror bildet dekker Sandbergs løsninger generelt. Lurer på om det ikke dekker løsningen på Sandberg også...

Z

Zomby_Woof

Gjest
Kan ikke huske at det var jevngamlinger det handlet om i Langesund den gangen?

Topp Bunn