Frp gir ut CD

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Zomby_Woof skrev:
Kan ikke huske at det var jevngamlinger det handlet om i Langesund den gangen?
Du har rett! da er det evaluering av stortingsgruppen

Valentino

Lustig im Tempo und keck im Ausdruck
Ble medlem
23.04.2008
Antall liker
30.085
Sted
Ottestad
Torget vurderinger
1
Spankrøret var til orso. Makan til oppførsel! ;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Avsporingen var tilsiktet, Val.

Ellers kommer jeg nok til å kjøpe plata fra gata.

Lateralus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.11.2002
Antall liker
57
Torget vurderinger
0
Smorte24 skrev:
Tror nesten jeg ikke har sett eller lest noe spesielt kritisk til de andre partiene sine politikk i hele denne valgkampen. Men jeg kan se/lese 4-5 ganger pr. dag om hvor dårlig Frp politikk er.
Da er det kanskje på tide å ta hintet? ;)

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.408
Smorte24 skrev:
Tror nesten jeg ikke har sett eller lest noe spesielt kritisk til de andre partiene sine politikk i hele denne valgkampen. Men jeg kan se/lese 4-5 ganger pr. dag om hvor dårlig Frp politikk er.
Har du ikke lest noe kritisk om sosialistene eller de Rød/Grønne ? Da var det det med flisen o.s.v. ;D

G

Gjestemedlem

Gjest
orso skrev:
Cden bør selvfølgelig spilles på et Frp anlegg.

Har kommet frem til at Pluto+ må være et Frp anlegg fordi:

1. Det tar liten plass - Mindre statlig styring
2. Anlegget er plassereringsvennlig med separate basser - Tilpasningsdyktig og løsningorientert i forhold dagens utfordringer fremfor å forfekte dårlige idelogiske beslutninger
3. Gir svært god lyd i forhold til pris - Effektive og kostnadsbesparende løsninger med bl.a. nedbygging av unøvendig byråkrati
4. Ikke spesielt pent å se på - Partiet snakker rett frem fra levra og kan oppleves som provoserende for den venstre makteliten

Hm, det spørs om du ikke sikter vel høyt. Etter en frp-vennlig anbudsrunde ender du nok heller opp med noe slikt:

Vedlegg

G

Gjestemedlem

Gjest
ErosLoveking skrev:
vakkert!
[video]TLYM2zaz8a4 [/video]
:eek: :eek: :eek: :-X

Jaja, det skal hun ha. Hun synger minst like godt som hun bedriver politikk. ::)

Slabbedask

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.12.2003
Antall liker
34
Gjestemedlem skrev:
Den vil nok vinne anbudsrunden siden den kun koster 249kr, og sannsynligvis oppfyller alle kritieriene i anbudsbeskrivelsen.
Og så er kanskje prisnivået tilpasset FRP's kulturbudsjett??

G

Gjestemedlem

Gjest
Tubesnake skrev:
Gjestemedlem skrev:
Den vil nok vinne anbudsrunden siden den kun koster 249kr, og sannsynligvis oppfyller alle kritieriene i anbudsbeskrivelsen.
;D

Z

Zomby_Woof

Gjest
Gjestemedlem skrev:
Tubesnake skrev:
Gjestemedlem skrev:
;D
I FrP's kulturpolitiske 'liberalisme' får får gnitalusa sitt på kjøpet. Hver borger kan fantasere sin egen musikk, gratis. Det er skattefritt. Dessuten, kultursnobbene kan ikke høre deg og fordømme din folkelighet.

Wait! I've got it!

I'll be sullen and withdrawn

I'll dwindle off into the twilight realm

Of my own secret thoughts

I'll walk through the parking lot

In a semi-catatonic state

And dream of guitar notes

To go with the loading zone announcements.

Trondmeg

Æresmedlem
Ble medlem
28.12.2003
Antall liker
8.507
Torget vurderinger
12
Gjestemedlem skrev:
ErosLoveking skrev:

Jaja, det skal hun ha. Hun synger minst like godt som hun bedriver politikk. ::)
Nå savnet jeg plutselig en syngende Kåre Willoch eller Valgerd Svarstad Haugland. De var på sin måte flinkere. . .

K

Kaare G. Opsahl

Gjest
Trondmeg skrev:
Gjestemedlem skrev:
ErosLoveking skrev:

Nå savnet jeg plutselig en syngende Kåre Willoch eller Valgerd Svarstad Haugland. De var på sin måte flinkere. . .
Får en liten smakebit i dette innslaget fra åpen post. valgjerd ruler

G

Gjestemedlem

Gjest
Frp er jo generelt mostandere av det kommunistiske konseptet med offentlig transport.

Men kanskje det går an å få dem på gli? I Nederland har ambulerende skjenkebevilling fått en ny dimensjon..

Vedlegg

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
Til topic: Hva med en liten "musikksmak vs. partitilhørighet"-poll på HFS?

For å gjøre det enkelt kan vi dele oss i to: FrP eller ikke, og så trenger vi svaralternativer. Det hadde vært festlig om det er tydelige forskjeller, og tilsvarende kjedelig om det ikke er det. Noen som gidder å ordne det?

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
32.678
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Gjestemedlem skrev:
Frp er jo generelt mostandere av det kommunistiske konseptet med offentlig transport.

Men kanskje det går an å få dem på gli? I Nederland har ambulerende skjenkebevilling fått en ny dimensjon..

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.466
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Tygg på denne karer:

"The whole modern world has divided itself into Conservatives and Progressives. The business of Progressives is to go on making mistakes. The business of the Conservatives is to prevent the mistakes from being corrected."

G

Gjestemedlem

Gjest
Interessant undersøkelse i Sogn Avis om hvem som lettest lar seg irritere i trafikken over medtrafikkanter og vegstandard og hvem som beholder roen.

http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/article4551316.ece

Konklusjonene er vel ikke særlig overraskende?

"Frp-veljarar mest irriterte"

"Generelt viser undersøkinga at Sv og Venstre-veljarar er minst irriterte."

Irriterte bilister er jo forøvrig et faremoment og en sikkerhetsrisiko i trafikken i seg selv, og dårlig selvbeherskelse og ustabilt temparament kan vel regnes som et tegn på at man er en dårlig sjåfør.

En stor svart F i bakvinduet er kanskje en god ide? ::)

Ikke det, med dansebandmusikk på bilstereoen hadde jeg nok fått lyst til å kjøre over noen jeg også er jeg redd.

Boffen

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.04.2002
Antall liker
333
Sted
Oslo Vest
Skink_123 skrev:
Tygg på denne karer:

"The whole modern world has divided itself into Conservatives and Progressives. The business of Progressives is to go on making mistakes. The business of the Conservatives is to prevent the mistakes from being corrected."
Nå ble jo dette sagt for 80 år siden da.

Og dessuten...

Chesterton routinely referred to himself as an "orthodox" Christian,

Nuff said.

roffe

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.01.2005
Antall liker
7
Med tanke på Frps alkoholpolitikk er det pussig at "Drita full før Drøbaksundet" ikke er med på plata. ;-)

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Antall liker
7.214
Torget vurderinger
2
roffe skrev:
Med tanke på Frps alkoholpolitikk er det pussig at "Drita full før Drøbaksundet" ikke er med på plata. ;-)

Og skulle stemmen min havna hos dette partiet måtte det vært "Drita full før Stemmeurna."

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
totte skrev:
Visst er det en gladmelding. Både H/FrP og Ap/SV/Sp havner i mindretall og reder grunnen for Venstre. Hipp-hipp-hurra!
Venstre bør lære av sine Danske brødre. Der er Venstre største parti i Folketinget og har hatt statsministeren i en rekke år nå. De fører også en god og liberal politikk innenriks og utenriks.

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.466
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Tor Nado skrev:
Skink_123 skrev:
Tygg på denne karer:

Nå ble jo dette sagt for 80 år siden da.

Og dessuten...

Chesterton routinely referred to himself as an "orthodox" Christian,

Nuff said.
Så Bach sin måte å lage musikk på er håpløst umoderne siden det ble alget for leeenge siden? :D haha

Og skal en eksludere alt kristne har sagt opp igjenom alle tider?

Du er meg en pen laks.

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.466
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Gjestemedlem skrev:
Interessant undersøkelse i Sogn Avis om hvem som lettest lar seg irritere i trafikken over medtrafikkanter og vegstandard og hvem som beholder roen.

http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/article4551316.ece

Konklusjonene er vel ikke særlig overraskende?

"Frp-veljarar mest irriterte"

"Generelt viser undersøkinga at Sv og Venstre-veljarar er minst irriterte."

Irriterte bilister er jo forøvrig et faremoment og en sikkerhetsrisiko i trafikken i seg selv, og dårlig selvbeherskelse og ustabilt temparament kan vel regnes som et tegn på at man er en dårlig sjåfør.

En stor svart F i bakvinduet er kanskje en god ide? ::)

Ikke det, med dansebandmusikk på bilstereoen hadde jeg nok fått lyst til å kjøre over noen jeg også er jeg redd.
FRP folka er vel de eneste som ser løsninger :D Mens de andre ikke en gang klarer å tenke så langt at en kan forbedre noe.

Tenk om verden hadde kun hatt slike, da hadde vi vært i steinalderen litt lenger...

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
+1!

Det som er så rart er at visse ikke forstår at alle disse usakelige forsøkene på å rakke ned på FRP (bl.a. når man kaller frp velgere (1/4 av norge ca) for semianalfabete fjols med dårlig smak for kultur osv) gir FRP mer støtte, ikke MINDRE.. Trådstarter (og andre) må gjerne fortsette med dette.. for det gjør ventetiden kortere for oss som ønsker litt endring her i landet..

Han her f.eks. har muligens gjort mer for FRP enn noen FRP politiker noensinne har klart :) :D

Roald skrev:
Nå er det vel ikke Frpere som står først i køen når det gjelder drittslenging her på OT, de er vel mest i mottaker enden.

Etter antall sider med innlegg som ene og alene forsøker å latterliggjøre Frp og de som måtte velge å stemme på partiet virker det som enkelte har dette som heldagsjobb.

Mvh Roald

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Antall liker
32.678
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
pstraums skrev:
+1!

Han her f.eks. har muligens gjort mer for FRP enn noen FRP politiker noensinne har klart :) :D

Tjaaaa, jeg vet ikke......

Synes nå at du undervurderer innsatsen til mannnen med dette nicket. ;D

mvh

G

Gjestemedlem

Gjest
pstraums skrev:
Det som er så rart er at visse ikke forstår at alle disse usakelige forsøkene på å rakke ned på FRP (bl.a. når man kaller frp velgere (1/4 av norge ca) for semianalfabete fjols med dårlig smak for kultur osv)
Det er jo bare å se på frps "kulturpolitkk" eller høre på platen de profilerer seg med så forstår man hva slags folk man har med å gjøre. Frp er kulturpolitikkens piffikrydder, ødelegger de meste det kommer i kontakt med.

Trådstarter (og andre) må gjerne fortsette med dette.. for det gjør ventetiden kortere for oss som ønsker litt endring her i landet..
Blir nok minst 4 år ekstra. For slik det ser ut nå er det ingen mulighet for en frpistregjering. :D

Blir det for kjedelig å vente kan dere jo hygge dere med litt lettere underholdning i mellomtiden:

[video]hGUR1RCnHqM[/video]

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Antall liker
11.408
pstraums skrev:
Det som er så rart er at visse ikke forstår at alle disse usakelige forsøkene på å rakke ned på FRP (bl.a. når man kaller frp velgere (1/4 av norge ca) for semianalfabete fjols med dårlig smak for kultur osv) gir FRP mer støtte, ikke MINDRE.. Trådstarter (og andre) må gjerne fortsette med dette.. for det gjør ventetiden kortere for oss som ønsker litt endring her i landet..
Totalt uenig i dette, gitt. Dess mer jeg ser av frpistenes nedsabling av alt de er imot som "sosialistisk" jo mer overbevist er jeg om å ikke stemme FrP.

totte

Hi-Fi freak
Ble medlem
18.04.2007
Antall liker
2.500
Torget vurderinger
0
pstraums skrev:
+1!

Så dere stemmer FrP fordi Gjestemedlem er litt krass i omtalen?
Herlig gjeng!
*fnis*

G

Gjestemedlem

Gjest
Hvilken musikk folk hører på forteller mye om dem som mennesker og mye om deres personlighet.

Når mennesker først og fremst lar seg begeistre av dansebandmusikk, så forteller det i allefall meg at dette er mennesker som sikkert kan være både trivelige og joviale, men som er fullstendig uegnet til å ha makt over andre mennesker. Og Gud forby, ende opp som landets statsminister.

Skink_123

Bransjeaktør
Ble medlem
08.10.2008
Antall liker
1.466
Sted
Oslo
Torget vurderinger
4
Gjestemedlem skrev:
Hvilken musikk folk hører på forteller mye om dem som mennesker og mye om deres personlighet.

Når mennesker først og fremst lar seg begeistre av dansebandmusikk, så forteller det i allefall meg at dette er mennesker som sikkert kan være både trivelige og joviale, men som er fullstendig uegnet til å ha makt over andre mennesker. Og Gud forby, ende opp som landets statsminister.
Vil bare si at de som minst ønsker makt er de som burde styre.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Skink_123 skrev:
Vil bare si at de som minst ønsker makt er de som burde styre.
Viktigst å bli kvitt familiedynastiene i AP. Lukk AP-buret!

pstraums

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.05.2007
Antall liker
119
Sted
Flateby
Torget vurderinger
1
;D

Blant folk her på forumet har nok han hatt mer inflytelse på å "brenne" fast politisk overbevisning blant "kulturelt fleksible" mennesker (uten skylapper)

tkr skrev:
pstraums skrev:
+1!

Tjaaaa, jeg vet ikke......

Synes nå at du undervurderer innsatsen til mannnen med dette nicket. ;D

mvh

G

Gjestemedlem

Gjest
pstraums skrev:
...overbevisning blant "kulturelt fleksible" mennesker
Er det er fornorsking av det man på forsiktig engelsk ville kalt "culturally challenged"?

Topp Bunn