K
Kaare G. Opsahl
Gjest
Du har rett! da er det evaluering av stortingsgruppenZomby_Woof skrev:Kan ikke huske at det var jevngamlinger det handlet om i Langesund den gangen?
Du har rett! da er det evaluering av stortingsgruppenZomby_Woof skrev:Kan ikke huske at det var jevngamlinger det handlet om i Langesund den gangen?
orso skrev:Cden bør selvfølgelig spilles på et Frp anlegg.
Har kommet frem til at Pluto+ må være et Frp anlegg fordi:
[..osv, osv..]
Da er det kanskje på tide å ta hintet?Smorte24 skrev:Tror nesten jeg ikke har sett eller lest noe spesielt kritisk til de andre partiene sine politikk i hele denne valgkampen. Men jeg kan se/lese 4-5 ganger pr. dag om hvor dårlig Frp politikk er.
Har du ikke lest noe kritisk om sosialistene eller de Rød/Grønne ? Da var det det med flisen o.s.v. ;DSmorte24 skrev:Tror nesten jeg ikke har sett eller lest noe spesielt kritisk til de andre partiene sine politikk i hele denne valgkampen. Men jeg kan se/lese 4-5 ganger pr. dag om hvor dårlig Frp politikk er.
Hm, det spørs om du ikke sikter vel høyt. Etter en frp-vennlig anbudsrunde ender du nok heller opp med noe slikt:orso skrev:Cden bør selvfølgelig spilles på et Frp anlegg.
Har kommet frem til at Pluto+ må være et Frp anlegg fordi:
1. Det tar liten plass - Mindre statlig styring
2. Anlegget er plassereringsvennlig med separate basser - Tilpasningsdyktig og løsningorientert i forhold dagens utfordringer fremfor å forfekte dårlige idelogiske beslutninger
3. Gir svært god lyd i forhold til pris - Effektive og kostnadsbesparende løsninger med bl.a. nedbygging av unøvendig byråkrati
4. Ikke spesielt pent å se på - Partiet snakker rett frem fra levra og kan oppleves som provoserende for den venstre makteliten
![]()
ErosLoveking skrev:vakkert!
[video]TLYM2zaz8a4 [/video]
Og så er kanskje prisnivået tilpasset FRP's kulturbudsjett??Gjestemedlem skrev:Den vil nok vinne anbudsrunden siden den kun koster 249kr, og sannsynligvis oppfyller alle kritieriene i anbudsbeskrivelsen.
;DTubesnake skrev:Og så er kanskje prisnivået tilpasset FRP's kulturbudsjett??Gjestemedlem skrev:Den vil nok vinne anbudsrunden siden den kun koster 249kr, og sannsynligvis oppfyller alle kritieriene i anbudsbeskrivelsen.
I FrP's kulturpolitiske 'liberalisme' får får gnitalusa sitt på kjøpet. Hver borger kan fantasere sin egen musikk, gratis. Det er skattefritt. Dessuten, kultursnobbene kan ikke høre deg og fordømme din folkelighet.Gjestemedlem skrev:;DTubesnake skrev:Og så er kanskje prisnivået tilpasset FRP's kulturbudsjett??Gjestemedlem skrev:Den vil nok vinne anbudsrunden siden den kun koster 249kr, og sannsynligvis oppfyller alle kritieriene i anbudsbeskrivelsen.
Wait! I've got it!
I'll be sullen and withdrawn
I'll dwindle off into the twilight realm
Of my own secret thoughts
I'll walk through the parking lot
In a semi-catatonic state
And dream of guitar notes
To go with the loading zone announcements.
Nå savnet jeg plutselig en syngende Kåre Willoch eller Valgerd Svarstad Haugland. De var på sin måte flinkere. . .Gjestemedlem skrev:ErosLoveking skrev:vakkert!![]()
![]()
:-X
Jaja, det skal hun ha. Hun synger minst like godt som hun bedriver politikk. :![]()
Får en liten smakebit i dette innslaget fra åpen post. valgjerd rulerTrondmeg skrev:Nå savnet jeg plutselig en syngende Kåre Willoch eller Valgerd Svarstad Haugland. De var på sin måte flinkere. . .Gjestemedlem skrev:ErosLoveking skrev:vakkert!![]()
![]()
:-X
Jaja, det skal hun ha. Hun synger minst like godt som hun bedriver politikk. :![]()
Gjestemedlem skrev:Frp er jo generelt mostandere av det kommunistiske konseptet med offentlig transport.
Men kanskje det går an å få dem på gli? I Nederland har ambulerende skjenkebevilling fått en ny dimensjon..
Nå ble jo dette sagt for 80 år siden da.Skink_123 skrev:Tygg på denne karer:
"The whole modern world has divided itself into Conservatives and Progressives. The business of Progressives is to go on making mistakes. The business of the Conservatives is to prevent the mistakes from being corrected."
Visst er det en gladmelding. Både H/FrP og Ap/SV/Sp havner i mindretall og reder grunnen for Venstre. Hipp-hipp-hurra!Gubra skrev:Gladmelding! ;D
Eneste skåret er at Depheim ikke er under sperregrensa. :'(
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/valg-2009/artikkel.php?artid=578136
roffe skrev:Med tanke på Frps alkoholpolitikk er det pussig at "Drita full før Drøbaksundet" ikke er med på plata. ;-)
Venstre bør lære av sine Danske brødre. Der er Venstre største parti i Folketinget og har hatt statsministeren i en rekke år nå. De fører også en god og liberal politikk innenriks og utenriks.totte skrev:Visst er det en gladmelding. Både H/FrP og Ap/SV/Sp havner i mindretall og reder grunnen for Venstre. Hipp-hipp-hurra!
Så Bach sin måte å lage musikk på er håpløst umoderne siden det ble alget for leeenge siden?Tor Nado skrev:Nå ble jo dette sagt for 80 år siden da.Skink_123 skrev:Tygg på denne karer:
"The whole modern world has divided itself into Conservatives and Progressives. The business of Progressives is to go on making mistakes. The business of the Conservatives is to prevent the mistakes from being corrected."
Og dessuten...
Chesterton routinely referred to himself as an "orthodox" Christian,
Nuff said.
FRP folka er vel de eneste som ser løsningerGjestemedlem skrev:Interessant undersøkelse i Sogn Avis om hvem som lettest lar seg irritere i trafikken over medtrafikkanter og vegstandard og hvem som beholder roen.
http://www.sognavis.no/lokale_nyhende/article4551316.ece
Konklusjonene er vel ikke særlig overraskende?
"Frp-veljarar mest irriterte"
"Generelt viser undersøkinga at Sv og Venstre-veljarar er minst irriterte."
Irriterte bilister er jo forøvrig et faremoment og en sikkerhetsrisiko i trafikken i seg selv, og dårlig selvbeherskelse og ustabilt temparament kan vel regnes som et tegn på at man er en dårlig sjåfør.
En stor svart F i bakvinduet er kanskje en god ide? :
Ikke det, med dansebandmusikk på bilstereoen hadde jeg nok fått lyst til å kjøre over noen jeg også er jeg redd.
Ser helt greit ut det.Gubra skrev:
Roald skrev:Nå er det vel ikke Frpere som står først i køen når det gjelder drittslenging her på OT, de er vel mest i mottaker enden.
Etter antall sider med innlegg som ene og alene forsøker å latterliggjøre Frp og de som måtte velge å stemme på partiet virker det som enkelte har dette som heldagsjobb.
Mvh Roald
pstraums skrev:+1!
Han her f.eks. har muligens gjort mer for FRP enn noen FRP politiker noensinne har klart![]()
![]()
Det er jo bare å se på frps "kulturpolitkk" eller høre på platen de profilerer seg med så forstår man hva slags folk man har med å gjøre. Frp er kulturpolitikkens piffikrydder, ødelegger de meste det kommer i kontakt med.pstraums skrev:Det som er så rart er at visse ikke forstår at alle disse usakelige forsøkene på å rakke ned på FRP (bl.a. når man kaller frp velgere (1/4 av norge ca) for semianalfabete fjols med dårlig smak for kultur osv)
Blir nok minst 4 år ekstra. For slik det ser ut nå er det ingen mulighet for en frpistregjering.Trådstarter (og andre) må gjerne fortsette med dette.. for det gjør ventetiden kortere for oss som ønsker litt endring her i landet..
Totalt uenig i dette, gitt. Dess mer jeg ser av frpistenes nedsabling av alt de er imot som "sosialistisk" jo mer overbevist er jeg om å ikke stemme FrP.pstraums skrev:Det som er så rart er at visse ikke forstår at alle disse usakelige forsøkene på å rakke ned på FRP (bl.a. når man kaller frp velgere (1/4 av norge ca) for semianalfabete fjols med dårlig smak for kultur osv) gir FRP mer støtte, ikke MINDRE.. Trådstarter (og andre) må gjerne fortsette med dette.. for det gjør ventetiden kortere for oss som ønsker litt endring her i landet..
Så dere stemmer FrP fordi Gjestemedlem er litt krass i omtalen?pstraums skrev:+1!
Det som er så rart er at visse ikke forstår at alle disse usakelige forsøkene på å rakke ned på FRP (bl.a. når man kaller frp velgere (1/4 av norge ca) for semianalfabete fjols med dårlig smak for kultur osv) gir FRP mer støtte, ikke MINDRE.. Trådstarter (og andre) må gjerne fortsette med dette.. for det gjør ventetiden kortere for oss som ønsker litt endring her i landet..
Vil bare si at de som minst ønsker makt er de som burde styre.Gjestemedlem skrev:Hvilken musikk folk hører på forteller mye om dem som mennesker og mye om deres personlighet.
Når mennesker først og fremst lar seg begeistre av dansebandmusikk, så forteller det i allefall meg at dette er mennesker som sikkert kan være både trivelige og joviale, men som er fullstendig uegnet til å ha makt over andre mennesker. Og Gud forby, ende opp som landets statsminister.
Viktigst å bli kvitt familiedynastiene i AP. Lukk AP-buret!Skink_123 skrev:Vil bare si at de som minst ønsker makt er de som burde styre.
tkr skrev:pstraums skrev:+1!
Han her f.eks. har muligens gjort mer for FRP enn noen FRP politiker noensinne har klart![]()
![]()
![]()
Tjaaaa, jeg vet ikke......
Synes nå at du undervurderer innsatsen til mannnen med dette nicket. ;D
mvh
Er det er fornorsking av det man på forsiktig engelsk ville kalt "culturally challenged"?pstraums skrev:...overbevisning blant "kulturelt fleksible" mennesker