Gjestemedlem skrev:
Smorte24 skrev:
Det var vel bevist rett før valget at ikke en journalist ville stemme FRP, dette ser vi på vinklingene av nyhetsbildet.
Journalister er vel samlet sett den gruppen med mennesker som er best informert og oppdatert på hva som rører seg i det norske samfunn, i det offentlige liv, som kjenner politikere og aktørene i det offentlig bildet best, og som har mye mer kunnskaper om disse enn de har anledning til å skrive for oss.
Hvis ingen av disse ville finne på å stemme Frp så burde vel det alene være en svært tydelig og god indikasjon på at dette ikke er et særlig smart og oppegående valg... :-\
Tilsvarende finner du neppe mange lungekirurger som er sigarettrøykere heller.
Eller at de meler sin egen kake, FRP vil vel ha moms og ikke gi statlig støtte til aviser, alså har de en agenda for å redde sin egen arbeidsplass.
Det er vel lik de offentlige ansatte som ikke stemmer borgelig fordi de er redde for å miste arbeidsplassen sin.
Dagens regjering er vel de som burde ha visst hvordan Norge skulle vært styrt på best mulig måte, likevel går Norge til helvete.
Journalistene holder på med vinkling av sannheten til sin egen intresse, ledelsene i de største avisene og i tv stasjonene har vel ett eller annet tilknytting til de rød/grønne.
Det er som en kamerat av meg sier, jeg stemmer SV fordi da får jeg fortsatt statlig støtte til sirkuset mitt, han fikk 800 000,- i fjor.
Han stemmer kun for sitt eget beste og det gjør journalistene også.
Det er som du og Vredengsgang holdt på under valgkampen i fjor, dere sa at Venstre var et borgelig parti mens Sponheim hadde en avtale med Stoltenberg at det ikke skulle bli borgelig hvis Venstre kunne forhindre det.
Dere er som strutsen som stikker hodet i bakken så ser dere ikke rundt dere.
Vi kan jo si at fotballspillere er best til å sparke fotball og burde vite best, men likevel må de ha en til det taktiske for å spille best mulig, dessverre så har ikke journalistene dette.