- Ble medlem
- 28.07.2007
- Antall liker
- 2.129
Du er litt sent ute. Se innlegg #4273vredensgnag skrev:Mange tullinger i landet - IQ er jevnt fordelt på begge sider av middelverdien.
Du er litt sent ute. Se innlegg #4273vredensgnag skrev:Mange tullinger i landet - IQ er jevnt fordelt på begge sider av middelverdien.
Argumentasjonen din er løse påstander uten rot i virkeligheten.eddie1 skrev:At landets leder ser på det som viktig å støtte/forsvare/beskytte terrorister samt lukker øynene for overgrep/voldtekt De forsvarer terroristens lovfestede rettigheter. Det er slik en rettsstat fungerer. Dersom dette er galt er det altså størstedelen av befolkningen, som støtter rettstaten, landssvikere og kjeltriger, mens du og dine meningsfeller er de eneste i norge som ikke er det. (Hvilket minner meg om moren til lille Ole som stolt sto og så på 17. maitoget og utbryter, "Se! Lille Ole er den eneste som går i takt!!") etc samtidig som at de ikke gir eldre og syke et verdig liv som de fortjener er et svik mot sine egne. Det norske helsevesenet tilbyr mer verdighet til eldre enn noen annen nasjon gjør. Det samme kan man ikke si om norske pårørende som i stor grad er seg selv nok. Staten har overtatt ansvaret for deler av omsorgen og har blitt sittende med nesten alt. Og kravene og byrden vokser fortere enn enn man klarer å bygge opp tjenestene. Om vi så hadde nok folk, så ville vi ikke hatt råd til det over tid. For kravene reduseres aldri. Stortinget, tverrpolitisk med unntak av noen få i FrP er enige om hva som er et bærekraftig nivå og prøver å maksimere verdien av helsekronene. De få FrP'erene som fortsatt driver med overbudspolitikk gjør det i trygg forvissning om at de aldri får makt og må stå til ansvar for det de sier. Så vist det er rasistisk og mene så ok
Joda - men dette kan ikke gjentas ofte nok - og jeg ble deprimert i det jeg begynte å vasse baklengs i tråden.Super skrev:Du er litt sent ute. Se innlegg #4273vredensgnag skrev:Mange tullinger i landet - IQ er jevnt fordelt på begge sider av middelverdien.
Det gjør faktisk du også.lars_erik skrev:Du prater bare tull og vås.eddie1 skrev:At landets leder ser på det som viktig å støtte/forsvare/beskytte terrorister samt lukker øynene for overgrep/voldtekt etc samtidig som at de ikke gir eldre og syke et verdig liv som de fortjener er et svik mot sine egne.Så vist det er rasistisk og mene så ok
Hva er et vanlig menneske?eddie1 skrev:Du er vel en av de som sitter på eselet og har på div tråder hvert svært negativ til vanlige mennesker som ikke deler ditt absurde syn på verdenGjestemedlem skrev:Det er utvilsom nyttig å bli minnet på, med jevne mellomrom, at dette partiet er befolket av klovner og tomsinger. Skulle man få sympati for en sak eller to, så tar det jaggu ikke lang tid før noe slikt som dette kryper frem fra under en møkkete sten og mener noe i full offentlighet.
Det er en god påminnelse om hvorfor det er så viktig at dette søppelpartiet aldri får regjeringsmakt.
Det er slett ikke alle i partiet som er like usympatiske, men alt det verste rasket i politikken sokner til dette partiet.
uten ikke vestlige innvandre ville det vært meget krevende å pleie spesielt eldre og pleitrengende i foreksempel Oslo. Hva betyr det å være norsk i Norge?eddie1 skrev:Trist og se hvor mange av dere som ikke kan se hva våre forfedre har bygget opp.Nå er det snart ikke lov og være norsk i norge.Vi som vil at eldre og syke skal få litt respekt i verdens rikeste land er rasister. Blir kvalm av spyttslikkere som dere som sitter der på deres høye esel og lukter dere selv i stumpen. Når størstedelen av kriminalitet her i landet blir begått av IKKE norske så beklager dere fortiden de har hatt og fritar dem drrfor for alt ansvar
Du kan ikke svare?eddie1 skrev:samma det vel! en mokkaman er en mokkamanArtDeco skrev:Hvilke forfedre snakker du om? Og ca når bygde de opp dette landet?
Jeg syns du skulle melde deg inn i et politisk parti og komme deg inn i et kommunestyre slik at du fikk bare en smule innsikt i hva du snakker om.
Forøvrig fint om du kan belegge påstanden om at de fleste lovbrudd begås av ikke norske. Det er din påstand, derfor ligger bevisbyrden på deg.
Du mener en verden som ikke er regjert av tyranniske ørkenånder, der Norge ikke er under invasjon av hottentotter og muhamedanere og der våre politikere ikke er landssvikere fordi de har en humant syn på sine medmennesker?eddie1 skrev:Du er vel en av de som sitter på eselet og har på div tråder hvert svært negativ til vanlige mennesker som ikke deler ditt absurde syn på verden
Dette du nevner er fortsatt løse påstander. Du mangler dokumentasjon. Jeg har fulgt med på nyhetene siden lenge før du meldte deg inn i Fedrelandspartieteddie1 skrev:Er ikke det bevist i flere år eller har du aldrig fulgt med på nyheter etc. Hvis dette er nytt for deg så ta deg en tur innom et fengsel eller les vitneutsagn,etterlysninger osvArtDeco skrev:Du kan ikke svare?eddie1 skrev:samma det vel! en mokkaman er en mokkamanArtDeco skrev:Hvilke forfedre snakker du om? Og ca når bygde de opp dette landet?
Jeg syns du skulle melde deg inn i et politisk parti og komme deg inn i et kommunestyre slik at du fikk bare en smule innsikt i hva du snakker om.
Forøvrig fint om du kan belegge påstanden om at de fleste lovbrudd begås av ikke norske. Det er din påstand, derfor ligger bevisbyrden på deg.
Påstandene dine virker ikke å være et resultat av videre tankevirksomhet, er det bare ferdige fraser du har lånt?
Du farer bare med kunnskapsløshet. Tallene ligger slik til at urnorske nordmenn har en krimrate på ca 3 promille, vestlige innvandrere en anelse mindre, ikke-vestlige innvandrere ca dobbelt så høyt, altså ca 6 lovbrytere pr 1000 ikke-vestlige innvandrere. Det vil si ca dobbelt så mye som nesten ikkeno, for å si det så du (muligens) forstår. Isolert sett har du rett i at ikke-vestlige innvandrere er dobbelt så kriminelle som nordmenn.eddie1 skrev:Er ikke det bevist i flere år eller har du aldrig fulgt med på nyheter etc. Hvis dette er nytt for deg så ta deg en tur innom et fengsel eller les vitneutsagn,etterlysninger osvArtDeco skrev:Du kan ikke svare?eddie1 skrev:samma det vel! en mokkaman er en mokkamanArtDeco skrev:Hvilke forfedre snakker du om? Og ca når bygde de opp dette landet?
Påstandene dine virker ikke å være et resultat av videre tankevirksomhet, er det bare ferdige fraser du har lånt?
Hm..merkelig det der! ;D ;DArtDeco skrev:Utlendinger har noe høyere kriminalitetsrate enn nordmenn, men likefult begås de fleste lovbrudd i Norge av nordmenn.
Han linket til en fotomontasje som allerede lå ute og la ut en kommentar der han mer eller mindre stilte seg bak den. Det at det ikke kom ut slik som han tenkte kan han bare skylde på seg selv for og ikke media. Han videreformidlet uttrykket landssviker og sammenkoblingen mellom Stoltenberg og ABB. Det var det han alene som gjorde, ikke media.Pink_Panther skrev:Det var det jeg trodde, media har skylden.
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/hedmark_og_oppland/1.7996892
"Nitpicking", men mener du ikke Fedrelandslaget her?ArtDeco skrev:Jeg har fulgt med på nyhetene siden lenge før du meldte deg inn i Fedrelandspartiet![]()
Jeg er redd det er en kombinasjon av begge deler, dessverre! Eventuellt har det første (skolen) ført til det andre (dumskap) som igjen fører til mer av det første osv osv!Gjest skrev:Desverre har norsk skole sviktet mange på historie- og begrepsforståelse. Eller er det bare enkel og vanlig dumskap?
Nesten så man synes synd på partiet av og til. Det tiltrekker seg jo alt som kan krype og gå av bygdetullinger og bajaser. Men men, greit at de prøver å rydde opp av og til da. Mannen er sikkert hjertelig velkommen i datterpartiet Demokratene.http://www.dagbladet.no/2012/02/15/nyheter/politikk/anders_behring_breivik/innenriks/fremskrittspartiet/20256335/ skrev:Wæhler kastes ut av partiet etter Facebook-skandalen
Hedmark Frp sier at han har brutt partiets vedtekter.
Jo la Demokratene få ham, men egentlig burde det være krav til en minimum IQ for å få lov til å drive politikk!Gjestemedlem skrev:Nesten så man synes synd på partiet av og til. Det tiltrekker seg jo alt som kan krype og gå av bygdetullinger og bajaser. Men men, greit at de prøver å rydde opp av og til da. Mannen er sikkert hjertelig velkommen i datterpartiet Demokratene.
Tja.. noen skal jo representer dem som ikke er så opptatt med kompliserte ting som tenking og slikt. Vi har jo et representativt demokrati og da må jo noen representere de som ikke har så mye omløp over skjortekragen også.Spiralis skrev:Jo la Demokratene få ham, men egentlig burde det være krav til en minimum IQ for å få lov til å drive politikk!
Nei, jeg mente Fedrelandspartiet: http://nn.wikipedia.org/wiki/FedrelandspartietSpiralis skrev:"Nitpicking", men mener du ikke Fedrelandslaget her?ArtDeco skrev:Jeg har fulgt med på nyhetene siden lenge før du meldte deg inn i Fedrelandspartiet![]()
Tror ikke vi skal ta opp IQ og politikk. SV, som er på vei til å gjennomføre et limbo-tricks under sperregrensa, har prestert å nominere en ukarismatisk dott med tvilsom fortid og dypt tvilsom holdning til redelighet som sin nye partifører. Det er mulig de innbiller seg dette vil gjøre partiet mer populært. Mannen har til og med prestert å hemmeligholde kommunikasjon med departementet han styrer, mens han delte ut offentlige midler til ungdomsseksjonen i eget parti. Nope - det er ikke IQ man skal gå etter.Spiralis skrev:Jo la Demokratene få ham, men egentlig burde det være krav til en minimum IQ for å få lov til å drive politikk!Gjestemedlem skrev:Nesten så man synes synd på partiet av og til. Det tiltrekker seg jo alt som kan krype og gå av bygdetullinger og bajaser. Men men, greit at de prøver å rydde opp av og til da. Mannen er sikkert hjertelig velkommen i datterpartiet Demokratene.
Den karen her ville i så fall aldri fått lov til å delta! ;D Selvsagt ville politikken blitt litt kjedeligere, men antakelig ganske mye mer produktiv.![]()
Gjestemedlem skrev:Tja.. noen skal jo representer dem som ikke er så opptatt med kompliserte ting som tenking og slikt. Vi har jo et representativt demokrati og da må jo noen representere de som ikke har så mye omløp over skjortekragen også.
ArtDeco skrev:Nei, jeg mente Fedrelandspartiet: http://nn.wikipedia.org/wiki/FedrelandspartietSpiralis skrev:"Nitpicking", men mener du ikke Fedrelandslaget her?ArtDeco skrev:Jeg har fulgt med på nyhetene siden lenge før du meldte deg inn i Fedrelandspartiet![]()
Fedrelandslaget er av noe eldre dato![]()
BRAVO!vredensgnag skrev:Tror ikke vi skal ta opp IQ og politikk. SV, som er på vei til å gjennomføre et limbo-tricks under sperregrensa, har prestert å nominere en ukarismatisk dott med tvilsom fortid og dypt tvilsom holdning til redelighet som sin nye partifører. Det er mulig de innbiller seg dette vil gjøre partiet mer populært. Mannen har til og med prestert å hemmeligholde kommunikasjon med departementet han styrer, mens han delte ut offentlige midler til ungdomsseksjonen i eget parti. Nope - det er ikke IQ man skal gå etter.
Da så du sikkert også at jeg var litt for sen til å utnytte muligheten til å kjøre over han!Zomby_Woof skrev:Ikke akkurat noen flying start for den kommende partilederen nei. Stygt er det, direkte stygt.
Når det er sagt: Jeg tror nesten sikkert at jeg så Jan Bøhler løpe over veien på rødt lys forrige dagen, fra Oslo City til Byporten. Makan! ;D
Må ha vært en trist periode i livet ditt, ikke minst siden du trøster deg selv med en 2 år gammel sak.Pink_Panther skrev:Det har vært stille en stund, men nå begynner godsakene å dukke opp igjen:
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.8063421
Det har vel aldri vært så mange "godsaker", som du kaller det, på lang,lang tid.Pink_Panther skrev:Det har vært stille en stund, men nå begynner godsakene å dukke opp igjen:
http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/ostlandssendingen/1.8063421