N
Nifelheim
Gjest
Du vet godt at et forsvar der anklagede peker på noen andre og sier at de der borte er minst like ille er et uholdbart forsvar. Spesielt uholdbart er det når "de der borte" ikke en gang er tatt for det og man må ty til konspirasjoner som at media fortier info om alle andre.Gubra skrev:Da har vi fastslått mine nedrige motiver Nifelheim.
Ta deg nå en røyk og slapp av, nei forresten, det går jo ikke.
Sett deg i sofaen å få deg en dram da, nei forresten det går jo heller ikke.
Et nyp da? Sannsynligvis mot det også.
Unnskyld Nifel, nå skjønner jeg hvorfor denne tråden er din eneste mulighet for avreagering.
Post alt du kan!
Dette siste innlegget ditt er ikke annet enn et personangrep, og du vet hva bakgrunnen er når folk tyr til personangrep. De har gått tom for saklige argumenter. Og da kunne man vel egentlig spart seg for å poste det fremfor å vise for verdenen at argumentkurven er tom.
Det jeg synes du burde gjort var å vise avstand til disse tillitsvalgte, og samtidig spørre hvorfor FrP tiltrekker seg slike folk og hvordan det igjen har seg at disse havner i ledende posisjoner. Og deretter søke løsninger slik at FrP ikke lenger har slike personer som drar partiet ned i søla gang på gang.
ja, for noe må det jo være med FrP for det skjer stadig med dem. 1 gang kan skje de beste, 2 ganger er tilfeldigheter, 3 ganger et mønster.