N
Nifelheim
Gjest
Glasshus og glasshus. Din debatteknikk er langt fra eksemplarisk da du ofte tyr til personkarakteristikker, usakligheter og tilegninger av meninger.vredensgnag skrev:Glasshus - stein.
Du gir et annet etterlatt inntrykk, for å si det slik.
Din holdning til hva du mener er forsvarlig i et åpent og demokratisk samfunn finner jeg helt uforståelig - det er samfunnsstyring av et slag jeg vil betakke meg for, så får du finne deg i at du får svar i forhold, og la være å dra frem luktesaltet hver gang du velger å fremstå fornærmet.
Utover det nylige eksemplet kan jeg trekke frem følgende eksempler:
Å innlede et innlegg med personangrep er ingen god start.vredensgnag skrev:Nifelheim har "hodepine?>Av med hodet" som logisk referanse i sine vurderinger.
Aldri sagt dettevredensgnag skrev:Nifelheim leverer enda et tankekors, i pakt med hans "storsamfunnets behov betyr alt, individets rettigheter må vike".
personangrepvredensgnag skrev:Nifelheim, som har både lesevansker og en høyst personlig virkelighetsoppfatning,
Et helt innlegg som tar mannen fremfor ballen.vredensgnag skrev:Om du hadde begrep om hva du snakker om, så kunne man brydd seg med å mene noe om det du skriver her, men det er tydelig at du er frikoblet fra realiteter. Så jeg vil anbefale en liten gjennomgang av proposisjoner omkring skjenkebevilgninger og alkoholomsetning, med tanke på hvilke som har meldt hva i den sammenheng.
usaklig og en stråmann.vredensgnag skrev:Ja, her kunne Orwell satt seg til med notatblokken og plukket opp noen tips.
Det er ugjendrivelig at pietisme og religion ligger til grunn for norsk avholdsbevegelse, forbudstiden, salgsrestriksjoner, skjenkebestemmelser og alkohollovgivningen.
Usaklig og personangrep.vredensgnag skrev:Nifelheims seneste er det vanskelig å ta som annet enn et revyinnslag.
Tilegning av mangelfulle egenskaper. Aldri sagt dette.vredensgnag skrev:Nifelheim er fullkomment frakoblet det å ha allmenngyldige regler som gjelder for alle, og vil ha spesialtilpassede regler basert på unntakstilfeller og føleri.
Min debatteknikk er langt fra din, Vreden. Heldigvis!