J
Jim.I.Hendriksen
Gjest
...og han svever før han detter. Som en svale som Trane sier. Hadde man fått karakterer så hadde han vært på den øverste topp.
Au da! Dette får jo Robben til å fremstå som en ambassadør for real fotball og fair play. Nesten så man må begynne å holde med Nederland.Huff, rota meg bort på Youtube igjen:
Tror det er mer hoppespretterulling det han holder på med. Guffen type. Tipper på reprise på 1990 finalen.Robben faller aldrig, han detter.
Slapp av, krigen er over kompis.Tror heller ikke det, se på Brassill som du såvidt nevner, ingen har flere tjuvtriks enn dem i dette VM. Stygge tjuvtriks er det også. Det er de som har laget flest frispark og det er de som har flest gule kort. Så spørs det hvor sterkt FIFA vil de skal til finalen...
Heia dyskland, trodde aldri jeg skulle si noe slikt...
Det er alltid krig en eller annen plass...Plutselig i TV fri sone, er hjemme igjen og naboen med TV er på ferie. Korrigering av planene. Kanskje jeg heller prøver meg på en bunke med analoge master tape kopier som kom i posten i dag. Kanonvær er det også.Slapp av, krigen er over kompis.Tror heller ikke det, se på Brassill som du såvidt nevner, ingen har flere tjuvtriks enn dem i dette VM. Stygge tjuvtriks er det også. Det er de som har laget flest frispark og det er de som har flest gule kort. Så spørs det hvor sterkt FIFA vil de skal til finalen...
Heia dyskland, trodde aldri jeg skulle si noe slikt...
liker best frydenlundhørt om skadefryd ?
Sammen med Sideshow BobTom Norlie på radioen; er det Dante som spiller i forsvaret der eller er det Lionel Rithcie? Han får det sagt han Norlie.
De ha hatt mange geniale hele VMGoogle markerer kampen slik:
Vis vedlegget 269352
si dethørt om skadefryd ?