N
nb
Gjest
Jeg så Boca Juniors spille mot et annet lag fra Buenos Aires (ikke River Plate), bakgrunnsstøyen på stadion var høyere enn hva den er på stadion i Norge når hjemmelaget scorer. Det var helt villt.
Kult å se igjen. Fleste av Vest-Tysklands spillere ser ut til å ha vært med i Star TrekNoen som husker denne årgangen?
Vis vedlegget 269545
Gårdagens kompatanter! Med klassespillere i alle ledd.
Der Mannschaft
Vis vedlegget 269546
Brasil
Vis vedlegget 269547
Morro!fant ett gammelt samle album på hytta, som er komplett![]()
Ellers var det vel ett annet land som også tapte 1-7 mot Vest Tyskland i -71, gjett en gang!!!
Trur jeg vill ha en -74 final retur.
Nei! HiFi!!!Langrenn?Hi-Fi ?«Det er noe grunnleggende usunt med et land hvis et fotballnederlag blir til en tragedie og nasjonalt traume. De bør finne seg litt sunnere interesser…»![]()
Ja, det kan man trykt si. Argentina hadde i det minste et godt forvar i motsetning til Brasil. Får håpe at Di Maria blir klar til finalen, de har sårt behov for han i den offensive delen av spillet. Med bare Messi blir det for enkelt å markere han ut av kampen.Kjedeligste kampen så langt. Et stort gjesp.
Vel - i motsetning til Brasil, hadde både Argentina og Nederland gjort hjemmeleksen sin. Hadde Robben & co eller Messi & co fått like store ballsaler og låvedører å boltre seg i som Müller & co fikk, hadde de også bøttet inn mål mot forsvarsløse keepere. Robben var nære på helt på slutten - men ellers gjorde ingen av lagene noen alvorlige feil. En kamp med nerve i 120 minutter - pluss straffene.Ja, det kan man trykt si. Argentina hadde i det minste et godt forvar i motsetning til Brasil. Får håpe at Di Maria blir klar til finalen, de har sårt behov for han i den offensive delen av spillet. Med bare Messi blir det for enkelt å markere han ut av kampen.Kjedeligste kampen så langt. Et stort gjesp.
Enig med du. Er derimot ikke enig med de som mener at dette har vært et fantastisk mesterskap, det var noen gode kamper i gruppespillet men som deg så savner jeg fargeklattene. Mellomspillet/sluttspillet har vært kjedelig. Ikke så mye jeg husker egentlig, Ghana-Tyskland er vel den som kommer først når jeg vrir cellene. Et eneste langt frispark hele greia synes jeg...Verdens beste trener setter ting i perspektiv
- Perspektiv
Det har vært store følelser i sving i Brasil - og blant fotballfans verden over - siden det sensasjonelle resultatet i går kveld. Men Nils Arne Eggen ber om å få minne om at dette ikke er viktigere enn det faktisk er.
- Det er jo bare en fotballkamp, du må jo ikke forsterke de mest ekstreme som kaller det en nasjonal katastrofe. Har de ikke større katastrofer enn å bli slått ut av VM, har de det bra - men det har jo ikke alle i Brasil. Det er en del kommentatorer som tar i alt for mye, sier Eggen.
- Da de holdt opp tieren, fikk jeg n�rmest fotballfaglig sjokk - sport - Dagbladet.no
Enten er jeg gått litt lei vm-fotball for denne gang,eller så lar jeg meg enkelt og greit ikke engasjere av fotballen som har blitt spillt nå siste kampene.Savner lag som Chile,Costa Rica og USA.
Morsomt nok har jo Vinnie Jones spilt i noen filmer. Han som river og sparker ned folk etter beste evne.Men det som er ganske teit i alle kamper,er all filminga,det ødelegger masse.Skulle tru det var ein gjeng skuespillere.
Også eindel holding/draing,i drakta og armer osv,ikkje bra.
Mvh.
Du så altså ikke Nederland-Argentina?Kjedeligste kamp i VM so far!
Jo, men den endte jo m straffekonk som dro opp!Du så altså ikke Nederland-Argentina?Kjedeligste kamp i VM so far!
Utrolig at noen kan mene det. Dette er jo en thriller!Kjedeligste kamp i VM so far!
Blir ikke spennende bare fordi det heter finale!Utrolig at noen kan mene det. Dette er jo en thriller!Kjedeligste kamp i VM so far!
Jo.Blir ikke spennende bare fordi det heter finale!Utrolig at noen kan mene det. Dette er jo en thriller!Kjedeligste kamp i VM so far!
Thrilleren var USA - BelgiaUtrolig at noen kan mene det. Dette er jo en thriller!Kjedeligste kamp i VM so far!
Har ikke problem med synet, men Messi har glimret med sitt fravær! OG TYSKLAND vinner!!!Kan jeg anbefale hjelpemiddel?PÅ tide å sette inn Messi??? Ha Ha Ha Ha
Vis vedlegget 270087
Dette går akkurat som jeg spådde, 0-0 , ekstraomganger og Tyskland vinner 1-0