|
Nei, tre corner er straffe!3 corner er mål.
Sånn var det kanskje ja. 4 innkast er rødt kort.Nei, tre corner er straffe!3 corner er mål.![]()
Hvis man sammenligner disse spillerene med en alpinist som dundrer i nettet med en fart på ca 120 km/t, 70 m i rundkast på klink is, skia fyker over alt. Får han ut av nettet, rister litt på hodet og børster av seg snøen for så og ta på seg skia igjen og skli ned til målområdet. Sjekke litt og dra på trening igjen...Det er lov og lure litt på disse fotballspillerene....Der er et utall fotballpingler som oppfører seg som 1 åringer,filmer,syter,slår,klyper,griner til dommeren,osv.
Så du mener at noen hadde kjørt frivillig i nettet i utfor fordi de hadde kjørt dårlig den øverste delen og dermed får kjøre om igjen? Greit at dette er tøffe damer/herrer men tviler...Man får jo ingen fordel i alpin eller sykkel dersom man faller. Jeg tipper vi hadde sett masse rare fall om reglene i alpin var slik at man fikk kjøre om igjen dersom man var uheldig å falle.
He he. Det var selvfølgelig bare satt på spissen og for å vise at man kan ikke sammenligne disse idrettene direkte da man aldri vil kunne oppnå noe ved å late som om man faller i alpint. Men i slalom hadde vi nok sett en og annen italiener med spektakulære fall om reglene hadde vært slik.Så du mener at noen hadde kjørt frivillig i nettet i utfor fordi de hadde kjørt dårlig den øverste delen og dermed får kjøre om igjen? Greit at dette er tøffe damer/herrer men tviler...Man får jo ingen fordel i alpin eller sykkel dersom man faller. Jeg tipper vi hadde sett masse rare fall om reglene i alpin var slik at man fikk kjøre om igjen dersom man var uheldig å falle.![]()
Ja, det er helt nærliggende å tenke slik. Begynner man med biting etter hans historie med slikt, i VM foran milliarder med fjernsynstittere, er dette noe som er dypt sementert i personligheten.Det er merkelig å se en 27-åring bite noen man er litt småsint på,tipper han har gjort dette hele livet og noe han lærte når han var mindre enn 2 år og ikke har hatt noen til å sette ned foten å si det er galt,men
For dem som får absolutt må se en fotball rulle, har NRK en oppsummering av 4. runde i cupen kl 2210 i kveld. Det burde holde abstinenssymptomene i sjakk til den første av 1/8-finalene blåses i gang i morgen.Digg med en dags pause....
Ikke bare det; Brann-Ranheim på sportskanalen. Klinger kanskje ikke på samme måte...?For dem som får absolutt må se en fotball rulle, har NRK en oppsummering av 4. runde i cupen kl 2210 i kveld. Det burde holde abstinenssymptomene i sjakk til den første av 1/8-finalene blåses i gang i morgen.Digg med en dags pause....
Nevnte muligheten for kona, ja. Men det nådde ikke helt opp, sammenlignet med Messi, Neymar og de andre stjernene. Kona følger ikke med på fortball-VM med mer enn et kvart øye, men hun ser forskjell på fotball-VM og norsk cup-fotball. Så det blir nok til at vi må sitte og konversere hele kvelden.Ikke bare det; Brann-Ranheim på sportskanalen. Klinger kanskje ikke på samme måte...?For dem som får absolutt må se en fotball rulle, har NRK en oppsummering av 4. runde i cupen kl 2210 i kveld. Det burde holde abstinenssymptomene i sjakk til den første av 1/8-finalene blåses i gang i morgen.Digg med en dags pause....
Det har jeg også måttet gjøre, utrolig mye som har skjedd siste uka...Nevnte muligheten for kona, ja. Men det nådde ikke helt opp, sammenlignet med Messi, Neymar og de andre stjernene. Kona følger ikke med på fortball-VM med mer enn et kvart øye, men hun ser forskjell på fotball-VM og norsk cup-fotball. Så det blir nok til at vi må sitte og konversere hele kvelden.Ikke bare det; Brann-Ranheim på sportskanalen. Klinger kanskje ikke på samme måte...?For dem som får absolutt må se en fotball rulle, har NRK en oppsummering av 4. runde i cupen kl 2210 i kveld. Det burde holde abstinenssymptomene i sjakk til den første av 1/8-finalene blåses i gang i morgen.Digg med en dags pause....
^Man ser på gnageepisoden med forskjellige øyne...
"- En duell gjorde at knærne mine smalt samme, noe som gjorde at jeg mistet balansen, og falt oppå motspilleren. I dette øyeblikket støtet ansiktet mitt mot spilleren, noe som etterlot meg med et blåmerke på kinnbenet, og en sterk smerte i tennene, som førte til at dommeren stoppet kampen, sa Suarez."
Det var ingen duell. Knærne smalt ikke sammen. Og han "falt" ikke over motspilleren - han overfalt motspilleren, og det er jo noe helt annet. Lett å se på denne videoen:Man ser på gnageepisoden med forskjellige øyne...
"- En duell gjorde at knærne mine smalt samme, noe som gjorde at jeg mistet balansen, og falt oppå motspilleren. I dette øyeblikket støtet ansiktet mitt mot spilleren, noe som etterlot meg med et blåmerke på kinnbenet, og en sterk smerte i tennene, som førte til at dommeren stoppet kampen, sa Suarez."
Lurer på om han tror på det selv?Det var ingen duell. Knærne smalt ikke sammen. Og han "falt" ikke over motspilleren - han overfalt motspilleren, og det er jo noe helt annet. Lett å se på denne videoen:Man ser på gnageepisoden med forskjellige øyne...
[video]http://www.nrk.no/sport/biter-suarez-her_-1.11796338[/video]
Sånne som han burde få taleforbud, bare for å bli beskyttet mot seg selv.
Men nå drar det seg sammen til det som gjelder. Suárez er historie - nå er det snart Brasil-Chile, og litt senere i kveld: Colombia-Uruguay.
Haha,han er nå litt morsom.Man ser på gnageepisoden med forskjellige øyne...
Uruguay - ikke Argentina. Jeg regner det var en tastaturglipp - men rett skal være rett..... når han gjorde dette under Argentinas lags ledelse......Man ser på gnageepisoden med forskjellige øyne...