Det er mange meninger om opamper, men benytter du noen form for DDC i kjeden?...Det virker kanskje borti-natta å installere så (relativt sett) dyre opamper i et en slik lavpris forsterker....
Ikke noen dedikert DDC eller reclocker. Men testet i to forskjellige oppsett WiiM Ultra med musikkfiler direkte fra USB stick montert i WiiMen og til forsterker via RCA og til Piega Premium 5.1 og et annet oppsett Airplay av youtube til WiiM Pro og til forsterker via RCA og Triangle BR08. Dvs to forskjellige oppsett der det første er best, men kvalitetsforbedringen på lyden er hørbart bedre på begge med Staccato. Dog best uttelling på det første, ikke uventet pga bedre høyttalere.Det er mange meninger om opamper, men benytter du noen form for DDC i kjeden?
Spennende. Hva sammenligner du med? Bestiller du rør fra Fosi?Mest for moro bestilte jeg et Fosi Audio Box X2 riaa-trinn. Må si jeg er blåst av banen over hvor bra det spiller etter en tid med «innspilling»: Dette er seriøst mye phono-trinn for penga. Har et par nye rør i bestilling nå for å teste om det utgjør noen lydmessig forskjell.
Trinnet kom med GE rør made in USA og jeg etterbestilte 6Ж3N rør fra Fosi. Etter et døgn med lytting på 6Ж3N-røra skal jeg ikke vedde på at jeg hører forskjell, men de er fysisk høyere så boksen ser kulere ut om ikke annetSpennende. Hva sammenligner du med? Bestiller du rør fra Fosi?
Samme her og slenger du med X4 og et par ekstra rør så er man godt dekket til å EQ PU til lyd som koster skjorta......Etter å ha prøvd RIAA-trinnene X2 og X5 må jeg si at Fosi er «mye for penga»: De spiller overbevisende bra i mine ører og for virkelig lite penger.
Må bare spikre et par høyttalere først da tenker jeg.Den har gått forbi meg, ser ikke lydglede har fått ut disse enda. Så jo nice ut, du må komme med review @na_X
Jeg bruker dette 48V/10A poweret til mine 2 x Fosi V3, inkludert strømfilter. Null problemer så langt (har hatt det i ca 1 år eller så). Funker upåklagelig.Ser ingen grunn til ikke å bruke feks. Lydglede når det gjelder å kjøpe følgende:
2 stk Fosi V3 monoblokker (240W 4ohm) inkl. 48V 10A DC
Fosi Audios ultrakompakte V3 monoblokker ble lansert sommeren 2024. Dette er klasse-D effektforsterkere som yter 240 watt i 4 ohm, bestykket med blant annet Texas Instruments sine TPA3255 og NE5532, kondensatorer fra tyske Wima og japanske Elna. På tilkoblingsfronten har den støtte for både balansert XLR og RCA.
Fosis felles 48V 10A DC strømadapter + strømfilter medfølger.
Til prisen på 3490,- med strømadapter og filter er det vel en bra pris. Greit å ha en norsk butikk med norsk lovverk og. Noen som har erfaringer med det nevnte strømfilteret? Jeg ikke kan se dette avbildet hos Lydglede i annonsen. Har dog sett en video der det brukes et filter mellom blokkene og adapteret. Mvh
Takk for svar. Du kjører ett adapter med en eller annen form for splitter til begge blokkene? Fulgte med i pakka? Selve filteret er egen boks?Jeg bruker dette 48V/10A poweret til mine 2 x Fosi V3, inkludert strømfilter. Null problemer så langt (har hatt det i ca 1 år eller så). Funker upåklagelig.
Edit: Jeg tok feil. Skrev opprinnelig at jeg ikke hadde strømfilter, men dobbelsjekket akkurat nå og strømfilter, ja det har jeg visst
Link til Fosi https://fosiaudio.com/products/fosi-audio-power-filter