|
Lite omtale av denne preen fra Audio Research, jeg observerer at flere mener at AR skal ha rør! Er på jakt etter en digital avspiller etter at værgudene tok knekken på min pre/dac og ble litt fristet av denne (hadde den også hatt riaa så hadde jeg nok vært solgt).Det er på tide å slå et slag for Audio Research DSPre. Det er en analog forforsterker med innebygget D/A konverter. Med 176.4kHz upsampling og soft-filter sammen med et eldgammelt Wadia transporttrinn spiller det bedre CD enn Mark Levinson ML512, hvis man med bedre mener mer naturlig.
I tillegg har den en rekke innganger og man kan via f.eks Chromecast Audio og Toslink benytte DACen til dette formål også- et løft!
Avslutningsvis er den som et klart vindu mellom vinylriggen og høyttalerne. Det er ingen rør her. Fin byggekvalitet og hendig fjernkontroll. I disse dager selges den for halv pris f.eks på Stereofil. Knallkjøp
Har kun hørt 4365 men på papiret ihvertfall så er 4365 en bedre høyttaler enn 4367. Den større MF driveren er utvilsomt bedre i 4365, itillegg har den egen dedikert diskant. MF/HF driveren i 4367 krever mye EQ for å oppnå tilsvarende så selv om hornet kanskje er hakket bedre på 4367 tror jeg samlet sett 4365 er en bedre høyttaler, bassmessig er de nok noenlunde like.Kan forfatteren, vår venn eller noen i hans nærhet opplyse de uopplyste horder om forskjellene på JBL 4365 og JBL 4367?
Da får jeg ta turen til Etne snart, så jeg får hørt på disse ogsåJBL4365 er borte. En usedvanlig hyggelig ung mann hentet dem. Det slo akkurat forfatteren; pokker ta de store avstandene i dette landet. Det blir for langt mellom pasientene. God tur tilbake mot vest Baldrick. Tilbake er kaos.
Vis vedlegget 439624
Gud, hvor det ser ut!JBL4365 er borte. En usedvanlig hyggelig ung mann hentet dem. Det slo akkurat forfatteren; pokker ta de store avstandene i dette landet. Det blir for langt mellom pasientene. God tur tilbake mot vest Baldrick. Tilbake er kaos.
Vis vedlegget 439624