Aaah... min favorittForfatteren og trådens hovedperson smiler og nikker mot den navnkundige Herre. Her, like under solen nytes lyst øl og livets vann. Skål min kjære Møffe- venn. Vis vedlegget 501532
Aaah... min favorittForfatteren og trådens hovedperson smiler og nikker mot den navnkundige Herre. Her, like under solen nytes lyst øl og livets vann. Skål min kjære Møffe- venn. Vis vedlegget 501532
Det er en gedigen sak. Sacd bruker jeg lite av, men på cd leverer den.Lekkert!
Er det en Denon DVD-A 1 XV på nederste hylle? Jeg ble nylig spurt av en kamerat om jeg ville overta hans defekte A1XV etter at den ikke overlevde frakten fra Buenos Aires. Platene snurrer, men det kommer ikke lyd. Den er jo bortimot 20 år gammel, så jeg lurer på om den låter bra nok, spesielt på SACD-avspilling, til at den er verd å bruke tid på å forsøke å reparere. Noen synspunkter på dette?
Det er faktisk det. Veldig overasket. Man kan spille veldig høyt, på realistisk klubbnivå og det er mer av alt. Stillere, mer dynamisk og realistisk, mer forfinet. CJ er råbra, og jeg nølte med Kondo da det er på papiret lite effekt i forhold. Og jeg har drevet med Levinson før det. @Fosse spurte meg hvorfor Kondo bare stod der og jeg ble svar skyldig. Det er noe eget med en integrert sak fra øverste hylle. Match mellom pre og effekt er en ting, men magien...Du har byttet ut CJ pre/power med Kondo Overture?! Hvordan funker det? Nok "juice"?
Etter avtale skal det bare sjekkes at alt er på stell før jeg overtar.Du har byttet ut CJ pre/power med Kondo Overture?! Hvordan funker det? Nok "juice"?
Jeg har bare strømmet den plata, men for en konsert. DS på sitt beste (jepp!), svært bra opptak og litt studiokrydder fra Guy Fletcher. Jeg hadde gitt opp håpet om offisielle overraskelser fra DS. Dengang ei.Det er noe eget når liveplata settes på og den gedigne Sluket-vekta ( vår kjære fraværende Broder) senkes ned, og det hele starter. Waterline, Knife, West, Writer fra 79. I Rustbeltet.
Vis vedlegget 1149977