takk skarru ha, august.Hei Mesut. Nettbutikk - ELEKTRONISK BUREAU
Funker som faen!
da legger jeg inn en bestilling i den flotte nettbutikken til han papst.
|
takk skarru ha, august.Hei Mesut. Nettbutikk - ELEKTRONISK BUREAU
Funker som faen!
Det ryktes om at det er han Theodor på bua som har tatt over. Fordrevet Pabst til Finn.no.takk skarru ha, august.Hei Mesut. Nettbutikk - ELEKTRONISK BUREAU
Funker som faen!
Det ryktes om at det er han Theodor på bua som har tatt over. Fordrevet Pabst til Finn.no.takk skarru ha, august.Hei Mesut. Nettbutikk - ELEKTRONISK BUREAU
Funker som faen!
Tacky cleaner. Tohundre og ett eller annet kroner. Boss Hog -whiteout. Nå tyst og fri for knitring.
Vis vedlegget 436572
Vis vedlegget 436573
Vis vedlegget 436574
Den har lim på seg. Den andre er en klebelig tykk myk polymer som skylles i lunkent vann! Ingen limfilm igjen.Vis vedlegget 436644 Denne fra ikea fungerer også bra. 8 kr ..Tacky cleaner. Tohundre og ett eller annet kroner. Boss Hog -whiteout. Nå tyst og fri for knitring.
Vis vedlegget 436572
Vis vedlegget 436573
Vis vedlegget 436574![]()
Jeg er og vil alltid være en stor fan. Musikken hans tåler tidens tann. Den siste jeg kjøpte var Broken Record, et glimrende album fra 2010.Strålende oppsummert. Lloyd Cole (and the Commotions) rager høyt på min lokale stjernehimmel. Har bare vært på en konsert med mannen, Men det var til gjengjeld noe av det mest introverte og kjedeligste jeg har fått med meg av konserter.
Idet MØFFE og mig henviser til side 61 i journalen, kan følgende tilfælde af "highfidilitis" i fuldt udbrud, enda i et møbleret rum, stolt fremvises.Forfatteren oppfordrer pasienter med anlegg tilegnet musikalsk avspilling, plassert i møblerte rom hvor også friske mennesker fra den alminnelige verden ferdes, stolt dokumentere det her.